převodovka
Moderátor: Colommbo
- Colommbo
- Příspěvky: 9944
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: převodovka
To ještě není žádná hrůza, důležité je, jakou má konzistenci/"viskozitu"... Když ty obrázky srovnám s vypuštěným z převodovky mojí Omči, měl jsem v ní nový olej...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: převodovka
To jako že si půl litru přelil ?mfilip2 píše: Nový olej začal vytékat kontrolní zátkou po nalití cca 1,9 litru. Celkem jsem tam dal 2,3-2,4 litru žluté Tutely.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: převodovka
Ne, přelil jsem o 0,3 - 0,4 litru. Než jsem totiž slezl pod auto a zašrouboval kontrolní šroub, tak ta přibližně decka navíc z druhý flasky vytekla ven.
Re: převodovka
Jde o to jestli (ne)máš v té převodovce moc oila?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9944
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: převodovka
Možná nee, už jsem tu psal, že u oplího šestikvaltu M32WR, což bude asi podobný sajrajt jako tahle, je (i podle servisu) nutno o dvě (tři?) decky přelít, jinak není sdostatek mazáno vše, co by býti mělo...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: převodovka
Jo jo, je to ta stejná* "nejlepší a nejpovedenější" převodovka co kdy vznikla Otázka je, jak se pozná, že tam je oleje už víc než moc.
*možná trochu modifikovaná a proto se liší množství náplně, ale problémy s ložisky jsou zachovány.
*možná trochu modifikovaná a proto se liší množství náplně, ale problémy s ložisky jsou zachovány.
- Colommbo
- Příspěvky: 9944
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: převodovka
Oplí M32WR má v opel-info uvedeno taky 1,9 litru. Kamarád ji má na své VeCe Car. a před necelými třemi lety (naštěstí ještě preventivně cca 160tis.km ale naočkován mnou... ) měnil náplň, vyteklo (aj dlooouze vykapalo) litr a půl nějakého humusu, nalil 2,4 litru Tutely a má klid.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: převodovka
Něhovorte, to už sú terazky také mašiny?“ Takže v manuálu by vlastně mělo být psáno (ale asi není) 1,9 litru + 25%. Hmmm, že by to byl "překladatelský oříšek?"Colommbo píše:Možná nee, už jsem tu psal, že u oplího šestikvaltu M32WR, což bude asi podobný sajrajt jako tahle, je (i podle servisu) nutno o dvě (tři?) decky přelít, jinak není sdostatek mazáno vše, co by býti mělo...
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9944
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: převodovka
V manuálu nic takového není, tahle převodovka se opravdu nepovedla, jen to vyšlo najevo, až když se montovala a auta několik desítek tisíc (150tkm plus) najela. Pak se někdo chytil za nos a objevil Ameriku - jiný oplí (zcela identický s Tutelou, i žlutý namísto červeného) olej, přelít o dvě až tři deci a měnit po 60tis.km...
A jen malá perlička na závěr - co mám informace, tož oplí servisy mají zakázáno tyto převodovky rozdělávat/opravovat a mění kus za repaskus, demontují z auta a odesílají kamsi, odkud jim zase pošlou jinou už opravenou. Prostě režim utajení jak sviň...
A jen malá perlička na závěr - co mám informace, tož oplí servisy mají zakázáno tyto převodovky rozdělávat/opravovat a mění kus za repaskus, demontují z auta a odesílají kamsi, odkud jim zase pošlou jinou už opravenou. Prostě režim utajení jak sviň...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: převodovka
(Možná nejen) já děkovat pánovi.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: převodovka
K tým farbám starého oleja, záleží na uhle pohladu; toto išlo z prevodovky mne, tu vyzerá po vyše 80000 km ako takmer číry:
hlavný prúd pôsobil inak
a vo flaši už, zas ako hocijaký iný vypustený
hlavný prúd pôsobil inak
a vo flaši už, zas ako hocijaký iný vypustený
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: převodovka
A nejsmutnější je, že tahle převodovka je v Opelu od A do Z (ve "všech" autech od Astry do Zafiru) a tím jak mezi sebou automobilky sdílí díly, tak probublala minimálně i do naftových Fiatů Bravo a Croma a taky do Alfy Romeo 159. A taky do Saabu 9-3.Colommbo píše:V manuálu nic takového není, tahle převodovka se opravdu nepovedla, jen to vyšlo najevo, až když se montovala a auta několik desítek tisíc (150tkm plus) najela. Pak se někdo chytil za nos a objevil Ameriku - jiný oplí (zcela identický s Tutelou, i žlutý namísto červeného) olej, přelít o dvě až tři deci a měnit po 60tis.km...
A jen malá perlička na závěr - co mám informace, tož oplí servisy mají zakázáno tyto převodovky rozdělávat/opravovat a mění kus za repaskus, demontují z auta a odesílají kamsi, odkud jim zase pošlou jinou už opravenou. Prostě režim utajení jak sviň...
Re: převodovka
Vsak 159ky na tu skrinu kapali je to blud
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
- Colommbo
- Příspěvky: 9944
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: převodovka
Od objevení Ameriky v r. 2012 by to, aspoň u Oplu, snad už mělo být dobré...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: převodovka
A co takhle pridat prisadu MoS2 ? Ja to davam do vsech svych aut.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw