Ostatní
Moderátor: Colommbo
Re: Ostatní
180 mi pride ako akurat dost. Osobne som takto nesiel už velmi dávno, bo už som omezovacom sebe sám ja
Proste pri takej rýchlosti už ja nestíham ako človek reagovat tak aby som sa citil bezpečne a bol bez rizika pre ostatných. Proste nejde o limit auta , ale moj ako vodiča.
V pohode sa cítim tak do 160, aj to ta 160 tak akurat na dialnici.
Nie som ten co si meria nejké Vmax, skor ma baví jazdit sice dynamicky , ale v rozsahu bežných limitov.
Tak nejak to o mne raz povedal kamarat svojmu šéfovi, ked som u nich pristál na firme vo dvore na štrku takým sposobom , že ten štrk sposobil kratku "gulometnu" dávku po stene budovy ( žial aj včítane okien) - samozrejme nechtiac...ked jeho šef vyskočil, že čo sa to deje, tak mu povedal"...on tak jazdí, nie rýchlo, tak 100-120...akurát že všade "
Samozrejme , je to nadsadené. V reale som vodič kludný jak baránok... v čom mi pomáha silno aj fakt, že len tohoto roku som investoval do štátnych pokladní SR a okolitých krajín nemalú sumu a nemienim v tom pokracovat
Proste pri takej rýchlosti už ja nestíham ako človek reagovat tak aby som sa citil bezpečne a bol bez rizika pre ostatných. Proste nejde o limit auta , ale moj ako vodiča.
V pohode sa cítim tak do 160, aj to ta 160 tak akurat na dialnici.
Nie som ten co si meria nejké Vmax, skor ma baví jazdit sice dynamicky , ale v rozsahu bežných limitov.
Tak nejak to o mne raz povedal kamarat svojmu šéfovi, ked som u nich pristál na firme vo dvore na štrku takým sposobom , že ten štrk sposobil kratku "gulometnu" dávku po stene budovy ( žial aj včítane okien) - samozrejme nechtiac...ked jeho šef vyskočil, že čo sa to deje, tak mu povedal"...on tak jazdí, nie rýchlo, tak 100-120...akurát že všade "
Samozrejme , je to nadsadené. V reale som vodič kludný jak baránok... v čom mi pomáha silno aj fakt, že len tohoto roku som investoval do štátnych pokladní SR a okolitých krajín nemalú sumu a nemienim v tom pokracovat
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Re: Ostatní
Mě 180 přijde dost, ale vadí mi ta Volví bezpohlavnost, důraz na bezpečnost a kolektivní blaho. To není chlapský svět
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Ostatní
automobilizmus už dávno nie je chlapský svet....
dnes je auto z pohľadu spoločnosti niekde v kategorii práčka,mobil.....spotrebná vec každodenného života pre každého.
Nikto sa privelmi nezaujíma ako to vlastne funguje, len nech to robí to , čo od toho chcem. Nikto nechce byt zatažovaný "zbytočnými" informáciami o nejakých technických veciach, ktorým 90% populácie , ktorí tieto produkty užívaju, aj tak nerozumie.
Ani moja žena mená potuchy o tom , že v takej práčke je nejaké ložisko, čerpadlo...hlavne že su tam gombíky, ktoré treba zmačknúť a hotovo. Dalej nezájem...
dnes je auto z pohľadu spoločnosti niekde v kategorii práčka,mobil.....spotrebná vec každodenného života pre každého.
Nikto sa privelmi nezaujíma ako to vlastne funguje, len nech to robí to , čo od toho chcem. Nikto nechce byt zatažovaný "zbytočnými" informáciami o nejakých technických veciach, ktorým 90% populácie , ktorí tieto produkty užívaju, aj tak nerozumie.
Ani moja žena mená potuchy o tom , že v takej práčke je nejaké ložisko, čerpadlo...hlavne že su tam gombíky, ktoré treba zmačknúť a hotovo. Dalej nezájem...
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostatní
180? To se většinou pomalu chystám na zařazení 3 ky
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- BigBang
- Příspěvky: 1871
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostatní
Mě tolik moje A2 ani nedá, ale protože mi chybí převody
https://www.youtube.com/watch?v=EAZi1c083gw&t=65s Náhodou pojedeš do Německa a co potomPedro píše:180 km/h vam prijde moc nebo malo?
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Ostatní
I tech 180 jsem v aute za zivot jel jenom parkrat, ale uznavam, ze na limit jsem narazil velmi zahy pote (195 km/h) I v tom Nemecku si to clovek zkusi, pak se uklidni, da 150 na tempomat a jede. Je ale fakt, ze kdyby jel v Nemecku typek 170, a ja vedel ze ho nemuzu kloudne predjet, prestoze mam 400 koni, no, to uz by me asi sralo. Ale predpokladam, ze neni/nebude problem to resit chiptuningem. V realnem zivote ten limit mimo Nemecko stejne nikoho neovlivni. V Kanade jsem za rok a pul najel 40 tis. km a vic jak 130 jsem nejel ani jednou. Limit na dalnicich je maximalne 110 km/h.
2011 Skoda Octavia II, 1.6 MPI – Ravenol VSI 5W-40 + Purflux
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
Re: Ostatní
Jestli je 180 málo nebo moc (pro Pedra moc, pro Jerryho málo ) je tady v tomto případě jedno. Mě jenom prišlo uhozený elektronicky omezovat maximálku (jak to začalo Volvo u nových aut na max.180 ).
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- BigBang
- Příspěvky: 1871
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostatní
Je to kravina. Tečka Pro mě je běžná cestovní rychlost v DE na dálnici, pokud to situace umožňuje, kolem 170. A co jsem tak pozoroval, tak to má podobně spousta lidí. Jednou jsme takhle jeli z Drážďan na Berlín až na přípoj s A15 ve vláčku asi 8 aut permanentně kolem těch 170 (mimo úseky s omezením) a všichni vypadali, že jim to vyhovuje
Zajímavý, že Nissan, i v těchto pro ně těžkých dnech, dokáže dělat něco podobného. Vím, že Mazda rozjela podobnou akci s první generací MX5
https://www.autoforum.cz/fascinace/auto ... i-majlant/
Zajímavý, že Nissan, i v těchto pro ně těžkých dnech, dokáže dělat něco podobného. Vím, že Mazda rozjela podobnou akci s první generací MX5
https://www.autoforum.cz/fascinace/auto ... i-majlant/
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Ostatní
Určitě mnohem lepší jak ti noví elektrozm*di....
https://www.autoforum.cz/predstaveni/vw ... .sznhp.box
https://www.autoforum.cz/predstaveni/vw ... .sznhp.box
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ostatní
toto nemá chybu - mini WRC
https://www.instagram.com/p/CIjKldUF9um ... atch_again
https://www.instagram.com/p/CIjKldUF9um ... atch_again
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Re: Ostatní
maximálnu rýchlost elektronicky už obmedzuje celá rada výrobcov,i ked to nie je 180,ale skor okolo 225 alebo 250. Ale 180 je vzhladom na sučasnu vytaženost ciest viac než dost. Poniektorý ovládači su nebezpečný i pri 20 ale to im nebráni ukazovat,že im to ide v obci 180-žial i takýto kreténi maju právo jazdit.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
- BigBang
- Příspěvky: 1871
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostatní
Jenomže to je věc druhá a taky hlavní hybatel autonomního řízení, které prostě fungovat nebude ve formě v jaké si ho lidi představují v současné době... Omezování na 250 jak je zvykem u DE aut smysl dává, 180 podle mě ne právě z důvodu rychlých přesunů po DE. Ale co, je to švědský auto, kde jsou všichni z rychlosti připosraný
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Ostatní
Těch 6 let (a uvidíme kolik z toho nakonec bude), mě pro tu ožralou krávu co má kosočtverec na krku přijde málo
https://www.novinky.cz/krimi/clanek/za- ... .seznam.cz
https://www.novinky.cz/krimi/clanek/za- ... .seznam.cz
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9949
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Ostatní
Zpráva roku: https://www.novinky.cz/krimi/clanek/pol ... .seznam.cz Prostě (hov)novinky...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Ostatní
Ukážka toho aký je ten EKO systém "padnutý na hlavu"
https://auto.pravda.sk/magazin/clanok/5 ... it-pokuty/
https://auto.pravda.sk/magazin/clanok/5 ... it-pokuty/
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30