Ostatní
Moderátor: Colommbo
Re: Ostatní
Ale já to beru - třeba Jirka je teď také spokojen se zapůjčenou Corsou: dojede si, kam potřebuje, neprší na něj... Jenže to jsme na hony vzdáleni od technického porovnání. A právě o to v tomto sporu původně šlo.
Re: Ostatní
Lubos vsak nic nesrovnaval s nakou japonskou konkurenci. Netreba z nich zas delat Bohy. Ono se to, jako vsechno, preji. I v duskuzich.
A co vim, neb to bylo moje zivobyti, ventily vydrzely v pohode 20tkm,pumpy netekly, nepolske sady rozvodu si udelaly svou vuli a drzely i do 100tkm. To same zavazicka v odstredivce.
Kdo vcas vymenil bilej fridex za modry, nemusel ani resit tesneni. Nic neteklo.
Bavime se o produkci RVHP, CSSR.
Vic se z toho vymacknou nedalo. A ze motor dinosaurus? Za to spotrebitel nemohl. Jo, vypadal podobne od dob MB, 100,120, 130. I konstrukcne. Bytelnost, matrialy, vule... trochu vsak dal.
Opravoval jsem po r. 90-94 drozky Skodovky, zejmena motory.
Ale chuj s tym. Je to jen muj nazor. Víc neni co dodat.
A co vim, neb to bylo moje zivobyti, ventily vydrzely v pohode 20tkm,pumpy netekly, nepolske sady rozvodu si udelaly svou vuli a drzely i do 100tkm. To same zavazicka v odstredivce.
Kdo vcas vymenil bilej fridex za modry, nemusel ani resit tesneni. Nic neteklo.
Bavime se o produkci RVHP, CSSR.
Vic se z toho vymacknou nedalo. A ze motor dinosaurus? Za to spotrebitel nemohl. Jo, vypadal podobne od dob MB, 100,120, 130. I konstrukcne. Bytelnost, matrialy, vule... trochu vsak dal.
Opravoval jsem po r. 90-94 drozky Skodovky, zejmena motory.
Ale chuj s tym. Je to jen muj nazor. Víc neni co dodat.
- Colommbo
- Příspěvky: 9966
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Ostatní
Mno, odsuzovat tříložiskového dinosaura a argumentovat přitom tehdejší japonskou konkurencí je opravdu nesmysl, Jerry. Notabéne, jak píše Pedro, i Japonci se přejí. Upřímně - konkrétně z tohoto fóra jsem jich přežranej už poměrně dost... S Fáčkem 136L jsem najezdil nějakých 130tis.km, další tisíce manželka a po ní ještě syn. Pravda, za tu dobu (patnáct? let) skutečně jednou měněna vodní pumpa, jinak jen brzdové destičky, výfuk, občas (opravdu občas) seřízení ventilů, makal naprosto poctivě. Žádnej extra kočár, ale spolehlivé auto v odpovídající době v odpovídajícím státě. Japonce do diskuse tahat netřeba.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Ostatní
Ale ty Japonce sem zatáhl Luboš, ne já. Z mobilu to citovat nebudu, jen doporučuji se k tomu vrátit.
Jo a stačilo vzít stroboskopickou lampu, ta odhalila krutou pravdu. Kdo rozumí tomu, jak to souvisí s probíraným tématem, ten pochopil. A kdo ne, jeho problém.
Jo a stačilo vzít stroboskopickou lampu, ta odhalila krutou pravdu. Kdo rozumí tomu, jak to souvisí s probíraným tématem, ten pochopil. A kdo ne, jeho problém.
Re: Ostatní
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Ostatní
Hele, s tím tady běž do zadele
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ostatní
Jo, měl jsi to dát do tématu Budoucí cena benzínu.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Ostatní
...len pre info. mna totiz prekvapuje jakym sposobom su informacie v nasich mediach filtrovane.
vo velkom horel amazonsky prales a nic v novinach. poziare v australii- tomu sa media venovali.. tak neviem.
vo velkom horel amazonsky prales a nic v novinach. poziare v australii- tomu sa media venovali.. tak neviem.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Ostatní
Teba to prekvapuje? ..mňa nie.
- Colommbo
- Příspěvky: 9966
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Ostatní
Mě už nepřekvapuje prakticky taky nic a v našich slavných masmédiích tuplem... Takže dělám co? Takže to ani nečtu. Ano, s velmi vysokou pravděpodobností nejsem prototypem správného a uvědomělého občana zaujímajícího ke všemu nějaký postoj, ale se*u na to a mám klid. Řeším (snažím se) věci, jež nějak ovlivnit můžu, a ty, s nimiž nic nenadělám, házím za hlavu. Mír v duši!
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Ostatní
Jednoduché. V Austrálii je sucho a horko (překvapivě tam je léto), tak se to svádí na klimatické změny. Což se v Amazonii špatně obhajuje.pepoh píše:...len pre info. mna totiz prekvapuje jakym sposobom su informacie v nasich mediach filtrovane.
vo velkom horel amazonsky prales a nic v novinach. poziare v australii- tomu sa media venovali.. tak neviem.
Re: Ostatní
Už jen z názvu bylo jasné, že se do toho serou zelení. Že by jich byla v Německu většina? Dobře jim tak. Nemaj nám cpát uprchlíky. A také shnilé ovoce, přebalené maso...
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Ostatní
Šťastny nový rok 2020 všetkým ľuďom dobrej vôle .
pepoh> Amazonský prales horí pravidelne s prestávkami stále. Aké noviny kupuješ, že si v nich nič nezachytil?
Daj si to do googla záložku správy a uvidíš, že aspoň štyria celoplošní v SR o tom písali (a možno aj všetci piati).
Henten odkaz máš tiež z metra UK čo je tabloid, keď už nevidíš akou formou je onen článok písaný...
Pritom dôslednému absorbovaniu denných správ sa vyhýbam.
pepoh> Amazonský prales horí pravidelne s prestávkami stále. Aké noviny kupuješ, že si v nich nič nezachytil?
Daj si to do googla záložku správy a uvidíš, že aspoň štyria celoplošní v SR o tom písali (a možno aj všetci piati).
Henten odkaz máš tiež z metra UK čo je tabloid, keď už nevidíš akou formou je onen článok písaný...
Pritom dôslednému absorbovaniu denných správ sa vyhýbam.
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
- Colommbo
- Příspěvky: 9966
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Ostatní
Mě tak napadlo, jaká je asi statistika nehodovosti na německých dálnicích v korelaci s (na některých úsecích) neomezenou rychlostí... Jinými slovy (a jak už tu napsal Jerry) - rychlost jako taková nezabíjí, zabíjejí lidi za volanty a jejich špatný způsob jízdy. Já jen, a možná naivně, dodávám domněnku, že drakonické omezení rychlosti tomu nepomůže a hesla typu "kdyby to zachránilo jen jeden lidský život" považuju za plané řeči. Poměry na německých dálnicích neznám, ale myslím, že to není o tom, že když je rychlost neomezená, že se apriori všichni budou řítit "co to dá"...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90