Ostatní
Moderátor: Colommbo
- Colommbo
- Příspěvky: 9944
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Ostatní
M.M. - taky jsem ten článek četl, souhlasím s vámi a navíc - byla (je furt) to pěkná ženská...!
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Ostatní
museli vediet ake to bude mat nasledky, vsak su to hlavy studovane..Shi píše:Já odhaduji, že v jistém okamžiku nějaký manažer řekl nějakému inženýrovi "tak to nějak vyřeš je mi jedno jak, vždyť jsi za to placený". A inženýr (s hypotékou na krku) si mohl vybrat ...
ked motorova jednotka zistila ze auto je na merani emisii, tak sa prepla do rezimu "slusnak". v normal mode prasila do vyfuku co to dalo.. to je jasny umysel ojebat meranie emisii.
v nasom zakonniku prace je toto-
da sa diskutovat, ci v tom pripade by inzinier mohol odmietnut pracu. ak samozrejme sa klauzula nachadza aj nemeckom zakonniku prace..Zamestnávateľ nesmie posudzovať ako nesplnenie povinnosti, ak zamestnanec odmietol vykonať prácu, prerušil prácu alebo opustil pracovisko, aby odišiel do bezpečia, ak sa dôvodne domnieval, že je bezprostredne a vážne ohrozený jeho život alebo zdravie, alebo život alebo zdravie iných osôb.
Re: Ostatní
A tohle nás vrací zpět k rozdílnostem v systémech typové homologace a autocertifikace. Dokonce mám podezření, že VAG už si byl tak sebejistý, že právě tyhle rozdíly zcela podcenil, resp. záměrně proignoroval.
Re: Ostatní
pepoh: Zažil jsem, že manažer donutil podřízeného technika splnit úkol formou totální ojebávky (dostal za úkol vyřešit problém a současně mu bylo znemožněno udělat to poctivě - místo aby měřidlo měřilo, tak se zařídilo, že ukazovalo správné hodnoty). Když se na to přišlo, hádej kdo dostal od toho stejného manažera padáka a je úplně jedno co je kde napsané a všichni okolo drželi hubu a krok, aby neletěli taky.
Zažil jsem, že údržba byla lehce zoufalá, protože cítila, že jsou managementem tlačeni do ojebávky, která není v pořádku (a hrozí úmrtí oosby), ale protože údržbáři neměli poměrně specifickou kvalifikaci tak nedokázali před manažery obhájit poctivé nákladné řešení (které by musel zajistit externí dodavatel). Manažer jim neschválí nezbytné výdaje a v rámci schváleného rozpočtu se poctivé řešení udělat nedá. Takže údržba si může vybrat že buď poletí hned za nevyřešení problému, nebo možná jednou půjde bručet, pokud náhodou dojde k průšvihu. Co si asi vybere ...
Viděl jsem provoz, který je prakticky identický v Německu, ČR a Polsku. Až když v Polsku byl poměrně brutální smrťák, tak v ČR začali manažeři uvažovat že by možná nějak měli řešit bezpečnost práce, přitom identická výroba je v Německu a tam si absolutně neumím představit, že by takhle ojebaná bezpečnost procházela přes německé bezpečáky ...
Jednou jsme u nás reklamoval s bezpečákem blbě realizovanou místnost, ze které v případě požáru nebylo úniku. Řešení vyžadovalo náklady ve výši cca 20 000 Kč, nakonec bezpečák přišel a omluvil se mi, že se mu to vyřešit nepovedlo, protože management neví proč by zrovna tam mělo začít hořet.
(Kdyby došlo k průšvihu, žádná papírová stopa o tom, že byla snaha to řešit nevznikla, takže management se z toho vykroutí s tím, že za všechno může bezpečák, protože oni na to nemají kvalifikaci).
Zákony jsou při tom v pořádku ...
Zažil jsem, že údržba byla lehce zoufalá, protože cítila, že jsou managementem tlačeni do ojebávky, která není v pořádku (a hrozí úmrtí oosby), ale protože údržbáři neměli poměrně specifickou kvalifikaci tak nedokázali před manažery obhájit poctivé nákladné řešení (které by musel zajistit externí dodavatel). Manažer jim neschválí nezbytné výdaje a v rámci schváleného rozpočtu se poctivé řešení udělat nedá. Takže údržba si může vybrat že buď poletí hned za nevyřešení problému, nebo možná jednou půjde bručet, pokud náhodou dojde k průšvihu. Co si asi vybere ...
Viděl jsem provoz, který je prakticky identický v Německu, ČR a Polsku. Až když v Polsku byl poměrně brutální smrťák, tak v ČR začali manažeři uvažovat že by možná nějak měli řešit bezpečnost práce, přitom identická výroba je v Německu a tam si absolutně neumím představit, že by takhle ojebaná bezpečnost procházela přes německé bezpečáky ...
Jednou jsme u nás reklamoval s bezpečákem blbě realizovanou místnost, ze které v případě požáru nebylo úniku. Řešení vyžadovalo náklady ve výši cca 20 000 Kč, nakonec bezpečák přišel a omluvil se mi, že se mu to vyřešit nepovedlo, protože management neví proč by zrovna tam mělo začít hořet.
(Kdyby došlo k průšvihu, žádná papírová stopa o tom, že byla snaha to řešit nevznikla, takže management se z toho vykroutí s tím, že za všechno může bezpečák, protože oni na to nemají kvalifikaci).
Zákony jsou při tom v pořádku ...
Re: Ostatní
VAG-u nikdy nešlo o nic jiného než získat komparativní výhodu na úkor konkurence. A tohle byla cesta, přinejmenším v podmínkách evropského systému typové homologace...
- Colommbo
- Příspěvky: 9944
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Ostatní
Lee Iacocca, otec Mustangu, už není... https://www.garaz.cz/clanek/zemrel-lee- ... &source=hp
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Ostatní
VAG je jediný. Celá dieselgate vznikla na základe nesplnenia emysnej normy EURO IV,nik iný nemal problém s jej splnením a ani nepotreboval oje..bátka.torro píše:Ani bych neřekl. Ta aféra je reakce na nesmyslné a nereálně hodnoty spalin určené šílenci od stolu škrtnutím pera. Ti šílenci nemají sebemenší představu o realitě. Jejich požadavky neodpovídají současným technickým možnostem lidstva a proto jsou snahy je obejít. Nedělám si iluze, že VAG je jediný. Jediný je v tom, že mu na to přišli. A silně to zavání konkurenčním bojem v oblasti automobilismu. Proč zrovna v USA a ne třeba v Korei,Japonsku, Norsku, Finsku? Protože bylo potřeba se za oceánem zbavit konkurence. To ovšem neomlouvá VAG jakou cestou šel. Tvrdě za to zaplatí.
To, jak myslí zelení šílenci je vidět všude okolo. Zrušíme jádro, ale co dál? To je vaše věc páni politici! Zrušíme spalovací motory a co dál? To už je vaše věc páni politici! Nastavíme bez emisní města a jak dál? To už je vaše věc páni politici. Řeknou A, ale B si zařiďte vy sami jak chcete a jestli NE, postihneme vás.
Naložit s nimi jak Křovák s lahví od koka-koly. Odnést na konec světa a zahodit.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Ostatní
Tomu asi sám nemůžeš věřit.
Re: Ostatní
Že tomu věří koncernové ovce ještě neznamená, že tomu věří všichni.
Myslíš si skutečně, že auta ostatních výrobců nebyla pečlivě kontrolována?
Jediný usvědčený podvodník je VAG!
Myslíš si skutečně, že auta ostatních výrobců nebyla pečlivě kontrolována?
Jediný usvědčený podvodník je VAG!
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Ostatní
Mustangu bude za chvili stejne jak Ochcavii v str.metle.
Nema kulaty svetla,vpredu vzadu diody...
Proc je Corvetta jinde. A bude asi zakazana?
Vidim denne 5-10 Mustu,vyjmecne Dodge Ch za tyden.
Nema kulaty svetla,vpredu vzadu diody...
Proc je Corvetta jinde. A bude asi zakazana?
Vidim denne 5-10 Mustu,vyjmecne Dodge Ch za tyden.
- Colommbo
- Příspěvky: 9944
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Ostatní
Tož to na ně máš nějakou zvláštní kliku, Peťo, asi jako Jerry na prasící koncernové povozy.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Ostatní
Ted jezdim vetsinou po a okolo Phy, tyden. Je jich tu hafo a samy ty novy vosklivy.
- Colommbo
- Příspěvky: 9944
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Ostatní
Halt bohatej kraj... A jo, novej (2015) Mustang je trochu jinej, ale furt je to pořádnej kus auta s pořádným motorem. Kterýžto ty ale nemáš rád, pokud to není aspoň 6x6...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Ostatní
Nekombinuj profi a amater auta.
I zvuk posledni verze je divny. Takovy umely. Jezdil js s verzi cca 2010 a to byl hrubacek.
Jo, neni to vubec moje krevni skupina. Jsem na male lehke stare GTi., oprostene od vybavy a pomocniku. Co si neuridis, nemas
I zvuk posledni verze je divny. Takovy umely. Jezdil js s verzi cca 2010 a to byl hrubacek.
Jo, neni to vubec moje krevni skupina. Jsem na male lehke stare GTi., oprostene od vybavy a pomocniku. Co si neuridis, nemas
- Colommbo
- Příspěvky: 9944
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Ostatní
Já vím, Bohumile, já vím, já zas velký auto a velkej motór. Ač nejsem závodnickej typ, takže je to vlastně zhovadilost. Ale když má člověk vysněný auto s benzínovou vé-osmičkou a manuálem, nemá moc na výběr. Mustang nebo Camaro.
P.S. Taky kdybych si něco takovýho náááhodou pořídil a přijel s ním na sraz, tak ti ho nepučím.
P.S. Taky kdybych si něco takovýho náááhodou pořídil a přijel s ním na sraz, tak ti ho nepučím.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90