Jj,ten podvozek je tam vážně dobrý,stejně jako u Focusu.lefort píše:To, že chtěl závodit, ale v rychlých zatáčkách absolutně vlál a nestíhal a po chvíli to vzdal.rosso píše:Co si mám představit pod pojmem ,,zprášit" ?
Novon: Jo, TDDi byly i 66 kW, to máš pravdu.
Ostatní
Moderátor: Colommbo
Re: Ostatní
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Ostatní
Když jste u nákladů, omlouvám se, že přidám zkušenost o autě, kterým by tu nikdo nejezdil. Stav tacho přes 94000 km, reálných 90000 km. Není to ještě mnoho. Nicméně i tak se mi zatím s žádným novým autem nestalo, že by tak málo žádalo. Pravidelná výměna oleje s filtrem, vzduchového filtru, kapaliny brzdové a chladicí, 2 sady pneu, nějaké stěrače, nedávno destičky, 3 bezpatkové žárovičky. Tedy údržba, kterou musí (by mělo) projít každé auto, bez jakékoliv speciality (řemeny, kladky, pumpa, co já vím) a navíc jsou jen ty žárovičky, které odejít nemusely. Spíš musely, tyhle občas mění asi každý. Takže sumárum "náhradní díly" za 6 let a 90000 km vyšly na 15,- Kč. Rozvodový řetízek je neslyšný a motor zatím jen šeptá. Musim uznat, že ti Maďaři pod vedením Japonců to asi nedělají blbě. I když drobnosti by se našly. Jsem zvědav, kdy se dočkám něčeho, čemu by se dalo říkat oprava.
Re: Ostatní
Tak tohle mi třeba přijde úplně normální. Schválně napiš, až budeš mít najeto dvojnásobek. Tam se teprve něco pozná.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
- Colommbo
- Příspěvky: 9939
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Ostatní
O podvozku Mondea MkIII kdysi motorističtí novináři psali, že si jej fajnšmekři asi nechali postavit na míru. A taky že s benzínovou V6 je to parádní auto...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Ostatní
I o návazné generaci motorističtí novináři psali, že jde o etalon jízdních vlastností ve střední třídě. Určitě jsem divnej, bo jestli mi něco na mým Mondeu vadí, tak to jsou jízdní vlastnosti. Tedy pokud se fakt chci povozit.
- Colommbo
- Příspěvky: 9939
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Ostatní
Však taky nejsi motoristický novinář, Jerry...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Ostatní
Kde pak, chtěl kupovat Renaulta a nakonec ho koupil. Ovšem krátce poté v práci skončil, už jsem se podrobnosti nedozvěděl.NOVON píše:A koupil si co..nejaký benzinový koncern,ne?
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: Ostatní
To potvrzuji. Jen se muselo dávat pozor na geometrii a tyčky stabilizátoru. Na těch našich tankodromech jiné než origo rychle odcházely.Colommbo píše:O podvozku Mondea MkIII kdysi motorističtí novináři psali, že si jej fajnšmekři asi nechali postavit na míru. A taky že s benzínovou V6 je to parádní auto...
Jardo, MK4 jezdí taky dobře, ale není tam takový ten pocit lehkosti jako u MK3. Je to prostě limuzína, žádné auto na okresky, to sis měl pořídit Focuse
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Ostatní
No, já bych řekl, že by to mělo být normální. Bohužel jsem se u "domácích" aut s tím ještě nesetkal. Poměr normální vs. nenormální je v domácí garáži 1:5. Sedmé auto nemohu hodnotit pro zatím krátkou dobu používání a malý nájezd. Takže dobře, normální, ale ne běžné (což si odporuje jen zdánlivě), nebo jinak - jak v které množině aut. Tady je to o autech, ne o lidech. Nicméně i ve značkovém servisu jsou schopni banální kontrolou třeba i poškodit motor - jako se mi stalo posledně, když nezavřeli pořádně airbox. Naštěstí jsem na to přišel, ale nějakých 100 km mi to trvalo. Pak třeba kvalitní motor, servisovaný ve značkovém servisu, bere olej nebo má jiné poškození ze záhadného důvodu. A stačí jen tohle.lefort píše:Tak tohle mi třeba přijde úplně normální. Schválně napiš, až budeš mít najeto dvojnásobek. Tam se teprve něco pozná.
Re: Ostatní
Ano, a ti "většinoví" jsou pak schopni tvrdit, že všechno se se.e a všechno je vlastně spotřebák.
Re: Ostatní
Priteli,ani v Rakousku nema kazdy auto na 5 let,prumerne stari je 7,8 let.Duraz je na PRUMERNEM stari!skodovkar píše:nr.on totiž nemůže chápat, že tu nemáme auta na pět let, jako je tomu v Rakousku. Běžně tu musí vydržet 10 let i mnohem déle. Takže každý má ve svém světě pravdu
I tady musi vydrzet 10-15 let a kdo to chce popirat,ma ho.no poneti.V CR jsou take lidi,kteri kupuji kazde 2-3 roky nove auto,tady zrovna tak ale bavime se o prumeru.A stale vice se kupuji ojeta.
https://www.wirkaufendeinauto.at/magazi ... er-aelter/
Re: Ostatní
Dnes už to tak jeJerry3 píše:Ano, a ti "většinoví" jsou pak schopni tvrdit, že všechno se se.e a všechno je vlastně spotřebák.
Re: Ostatní
Spíše poslední šance pořídit si něco se slušným potenciálem výdrže.
Re: Ostatní
Vypouštíš repelent na koncerňáky a pak se chceš bavit...Jerry3 píše:Ten mrtvolný klid na fóru je ubíjející. Kde je nějaká zábava?
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Ostatní
S repelentem je při rojení největší zábava!