Ostatní
Moderátor: Colommbo
Re: Ostatní
Nevím, jak VAGy, ale třeba vozy od MMC tam už před více jak 30 lety měly zpětné klapky, tedy v režimu recirkulace interiér zcela "zavřený".
Re: Ostatní
Možno kvoli tomu,že práve na Vag sa najčastejšie vyskytuje prerazený DPF a výrobca s tým počítal.Jerry3 píše:
V článku pak kupodivu zcela chybí klíčová informace, totiž že u většiny koncernových vozů, včetně zrovna pojednávaných oktávek, dochází při zařazení zpátečky automaticky k přepnutí ventilace do režimu recirkulace, tedy se při couvání žádné pevné částice logicky nemohou do interiéru vozidla dostat.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Ostatní
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Ostatní
Vse zvladam rustinouHombre píše:Pár příspěvků dříve jsi vyjmenoval věhlasné navštěvované lokality. A pak napíšeš, že neumíš anglicky. Já ovládám jen jeden cizý jazyk, slovenštinu, ale jak jsi se dozvěděl o poměrech důchodců na druhé straně světa bez angličtiny, to mně rozum nebere.nr.on píše:Ouha,neumim anglicky.skodovkar píše:nr.on = https://en.wikipedia.org/wiki/Enron ?
Tady si moc OT nepodiskutuješ (teda kromě piva), to si musíš najít jiné forum
Tou se domluvis preci vsude.
A nepsal jsem nic o duchodcich na druhe strane sveta
Re: Ostatní
Asi máš tvrdý koule.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Ostatní
to je super zpráva! Kupujem MMCJerry3 píše:
V článku pak kupodivu zcela chybí klíčová informace, totiž že u většiny koncernových vozů, včetně zrovna pojednávaných oktávek, dochází při zařazení zpátečky automaticky k přepnutí ventilace do režimu recirkulace, tedy se při couvání žádné pevné částice logicky nemohou do interiéru vozidla dostat.
Nevím, jak VAGy, ale třeba vozy od MMC tam už před více jak 30 lety měly zpětné klapky, tedy v režimu recirkulace interiér zcela "zavřený".
Takže ked nahodou vyletim z mosta a kym budem padat do vody, stačí zapnut recirkuláciu a nemožem sa potopit. Úchvatné. Geniálne jednoduché
Musí to byt diesel alebo to maju aj benzínové modely?
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Re: Ostatní
Celé to byla ironie mířená na VAG. Nepochybuji o tom, že zpětné klapky tam dnes zřejmě má většina aut. Jednoduše proto, že jinak systém recirkulace postrádá smysl. Ale jen VAGy potřebují jeho automatické zapínání při zařazení zpátečky. To aby se posádka nepoblila ze smradu, který VAGy produkují, když už do něj občas musejí nacouvat. Simply Clever!
Re: Ostatní
hmm xylen, to su mnamky
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
- Colommbo
- Příspěvky: 9956
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Ostatní
Njn, zase pude benzín nahoru...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- BigBang
- Příspěvky: 1875
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostatní
VAG má zpětný klapky nečekaně taky. Většinou na bocích schovaný pod zadním nárazníkem. Třeba na Sharanu když zabouchnu kofr, tak pěkně zaklapajJerry3 píše:Nevím, jak VAGy, ale třeba vozy od MMC tam už před více jak 30 lety měly zpětné klapky, tedy v režimu recirkulace interiér zcela "zavřený".
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Ostatní
Jenže by měly být zkonstruované, resp. provedené tak, aby jejich funkci neprovázel zvukový doprovod.
P.S.: U produktů MMC jde o "záklopky" z velmi jemné pryže uzavírající se gravitačně, přičemž k jejich otevření zcela postačuje přetlak (ve vztahu k tlaku v místě lokace zpětných klapek) v oblasti kořene čelního skla, odkud při jízdě samovolně (i bez zapnutého větráku ventilace) proudí vzduch do interiéru. Bohužel tohle řešení má rovněž jednu nevýhodu...
P.S.: U produktů MMC jde o "záklopky" z velmi jemné pryže uzavírající se gravitačně, přičemž k jejich otevření zcela postačuje přetlak (ve vztahu k tlaku v místě lokace zpětných klapek) v oblasti kořene čelního skla, odkud při jízdě samovolně (i bez zapnutého větráku ventilace) proudí vzduch do interiéru. Bohužel tohle řešení má rovněž jednu nevýhodu...
- BigBang
- Příspěvky: 1875
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostatní
ono to taky začalo dělat až někdy předloni. Do tý doby nic a až když mi poprvé zaklepaly, tak jsem několikrát otvíral a zabouchával kufr, abych zjistil, co to je
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40