APU je elektrárna vzadu v letadle. Pokud dmychadlem myslíš turbínu (co se točí), tak to nemyslím. Píšu o chybějicích lopatkách ve statické části (kompresoru), to samé se vyskytovalo i u motorů (velikost bussines jetů).lefort píše:Nemícháš dohromady APU a dmychadlo?
Ostatní
Moderátor: Colommbo
Re: Ostatní
Re: Ostatní
Mám japonský výrobek..No funguje perfektne,ale masivne koroduje.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Ostatní
Ono v zemi vycházejícího slunce se silnice nesolí.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ostatní
to je mozno pravda, ale nepochopim preco neprisposobia svoje vyrobky trhu, kam vyrobok smeruje...
ze mazdy reziveju, ich prenasleduje roky. preco ako firma nezabojovat proti spatnemu image, ze zamaka zlepsi svoje auta.
ze mazdy reziveju, ich prenasleduje roky. preco ako firma nezabojovat proti spatnemu image, ze zamaka zlepsi svoje auta.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Ostatní
Tak na tohle náhodou odpověď znám: jejich evropské pobočky jim žádný problém nesignalizují. Ale proč vlastně a jaké k tomu mají důvody, o tom už mohu jen spekulovat.
Re: Ostatní
Německá auta: kastle přežije mechaniku+elektriku
Japonská auta: mechanika+elektrika přežije kastli
F a IT auta: mechanika+kastle+elektrika odejdou zároveň
PS: teď škatulkuju
Japonská auta: mechanika+elektrika přežije kastli
F a IT auta: mechanika+kastle+elektrika odejdou zároveň
PS: teď škatulkuju
Re: Ostatní
Ač nerad (bo tu značku moc nemusím), uznávám, že třeba současné Renaulty opouštějí fabriku docela nadstandardně ošetřené ochrannými materiály a vosky. Takhle jsem jinou automobilku neviděl dávat péči podvozku a dutinám. Na druhou stranu vrzající interiér bych ale oželel
Teď z asijského soudku. Servisuji kolegovi CR-V MY 2009 a i když auto vyžaduje jen provozní materiál a na kastli se nesáhlo (kolega je spořivý), tak kontrolou po zimě jsem na spodku neviděl a ťupku rzi. Dokonce ani na výfuku! Sám čumím. Svou Hondu jsem radši ošetřil, protože už v okamžiku, když jsem auto dovezl ze salónu, měl jsem na ramenech a nápravnici ťupky rzí,jako by s těmi díly před montáží snad házeli
Teď z asijského soudku. Servisuji kolegovi CR-V MY 2009 a i když auto vyžaduje jen provozní materiál a na kastli se nesáhlo (kolega je spořivý), tak kontrolou po zimě jsem na spodku neviděl a ťupku rzi. Dokonce ani na výfuku! Sám čumím. Svou Hondu jsem radši ošetřil, protože už v okamžiku, když jsem auto dovezl ze salónu, měl jsem na ramenech a nápravnici ťupky rzí,jako by s těmi díly před montáží snad házeli
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Ostatní
sledujem ze z cennikov psa zmizli slabsie dizle a turbo benzin.. zeby nova emisna norma ?
asi uz t-b nafasuje fap filter ..
asi uz t-b nafasuje fap filter ..
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Ostatní
skodovkar: U francouzů je nejvetší problém elektrika,jinak dobré..
U japonců třebas zadni lemy shnijou temer vždy,bo davaji mezi vnitrni a venkovni lem tmel.Tak ze tam muzes cpát vosku kolik chces,ale vubec se nedostane do inkriminovaneho místa..Toto trebas nechápu.
Pak na nasi mazde nebylo v dutinach z vyroby naprosto NIC,vubec zadny vosk.Taky celkem nepochopitelné.
U japonců třebas zadni lemy shnijou temer vždy,bo davaji mezi vnitrni a venkovni lem tmel.Tak ze tam muzes cpát vosku kolik chces,ale vubec se nedostane do inkriminovaneho místa..Toto trebas nechápu.
Pak na nasi mazde nebylo v dutinach z vyroby naprosto NIC,vubec zadny vosk.Taky celkem nepochopitelné.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Ostatní
Zrejme WLTP a z toho vyplývajúce hodnoty spotreby, emisií a podla nich niečo prípadne domontujú, doštelujú...
O.i. Citroen však nemá v nových modeloch takmer žiadne rôznorodé motory, a ešte ich kresajú, aj o nejakom hjundaji (i20?) som čítal, že má aktuálne ponúkaný len 1 motor s 55kW, všeobecne viaceré automobilky s obmedzenou ponukou tlmočia verziu, že údajne kvôli novým očakávaným modelom a dovolenkám.
Peugeot to aspoň netajil, dva mesiace nazad "Peugeot 308 GTi má aktuálne pozastavenú produkciu, kvôli meraniam WLTP" Sláva vydarenosti tohto modelu tak možno ostane už len „na papieri“ a v doterajších kusoch https://www.autobild.sk/clanok/216455/n ... porovnani/
O.i. Citroen však nemá v nových modeloch takmer žiadne rôznorodé motory, a ešte ich kresajú, aj o nejakom hjundaji (i20?) som čítal, že má aktuálne ponúkaný len 1 motor s 55kW, všeobecne viaceré automobilky s obmedzenou ponukou tlmočia verziu, že údajne kvôli novým očakávaným modelom a dovolenkám.
Peugeot to aspoň netajil, dva mesiace nazad "Peugeot 308 GTi má aktuálne pozastavenú produkciu, kvôli meraniam WLTP" Sláva vydarenosti tohto modelu tak možno ostane už len „na papieri“ a v doterajších kusoch https://www.autobild.sk/clanok/216455/n ... porovnani/
pepoh píše:sledujem ze z cennikov psa zmizli slabsie dizle a turbo benzin.. zeby nova emisna norma ?
asi uz t-b nafasuje fap filter ..
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: Ostatní
Svého času jsem pátral po příčinách a jediné, na co jsem nerazil, byly rozdílné specifikace s přihlédnutím k trhu určení. Je dost možné, že kolegovi se nějakou souhrou okolností dostalo auto původně určené např. pro švýcarský či ruský trh.Libor píše:...kontrolou po zimě jsem na spodku neviděl a ťupku rzi... měl jsem na ramenech a nápravnici ťupky rzí,jako by s těmi díly před montáží snad házeli
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostatní
Je to sice hezky takhle číst,ale moc tomu nevěřím. Už jen proto,že nedávno se stalo pár poruch leteckých motorů a vyšlo najevo,že se ty kontroly motorů,které jsou tak neskutečně drahé a časově náročné zase tak pravidelně nedělají ...pepoh píše:periodicke a pred-odletove kontroly lietadla su hodne prisne. napr jedna z casovo dlsich kontrol je komplet detailna rozborka, vlastne je z toho nove lietadlo. keby sa s autami chodilo do servisu aspon na 50% ako lietadlami, tak 10r rocne auto je ako nove.
A jednou,když sem letěl se Smart Wings (jasně,nízkonákladovka) tak to nebylo letadlo,ale karosa s křídlama. Drželo to po hromadě jen díky silikonu
Takže si o leteckém průmyslu nedělám iluze. Jasně,třeba u Emirátů se asi na nových letadlech není moc čeho bát. Ale u levnějších společností budou určitě lítat už vylítaný vrány a i přes všechny kontroly to určitě nebude vše 100% ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Ostatní
Ono málokdy je vše na 100%. Běžně se létá s problémy, které, pokud nespadají do určité kategorie, se řeší "až někdy"... Osobně jsem zažil několik letových incidentů spadajících do kategorie povinného hlášení Radě ICAO a v tom nejkrizovějším (letadlu vůbec nešly vysunout vztlakové klapky) se posádka ani neobtěžovala informovat pasažéry o tom, že přistávací manévr bude "mimořádně rychlý"...Durex píše:...a i přes všechny kontroly to určitě nebude vše 100% ...
Re: Ostatní
Buď mám kliku, nebo není japonec co japonec, ale můj Accord 05 nic. A Petr má "chycený" levý blaťas bo auto jako novou 03 předváděčku trefili popeláři a bylo to opraveno.NOVON píše:....U japonců třebas zadni lemy shnijou temer vždy....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ostatní
Jerry3:
Je možné, že měl "štěstí" a dostalo se k němu CR-V určené pro Tebou zmiňované trhy, jinak si to nedokážu představit. Auto nijak zvlášť neudržují, myjí 4x do roka. Smývání solanky žádné, navíc bydlí u obory, kde se v zimě na silnici sype kamínky.
To kolega z fóra s Civikem MY 2014 mi poslal fotky, kde má porezlé nápravnice, ramena, výfuk, a to docela dost. Tohle se příliš nepovedlo. Jasně, může se uklidnit, že je to na podvozku, není to vidět a než to proreziví, uplyne 10, 15 i více let... Ale pěkný pohked to není.
Myslím si, že vstupní investice 2.500-4.000 Kč do kvalitního antikora, při pořizovací ceně auta 500.-600.000 Kč, je tady na místě. Třeba to líp prodàm
Je možné, že měl "štěstí" a dostalo se k němu CR-V určené pro Tebou zmiňované trhy, jinak si to nedokážu představit. Auto nijak zvlášť neudržují, myjí 4x do roka. Smývání solanky žádné, navíc bydlí u obory, kde se v zimě na silnici sype kamínky.
To kolega z fóra s Civikem MY 2014 mi poslal fotky, kde má porezlé nápravnice, ramena, výfuk, a to docela dost. Tohle se příliš nepovedlo. Jasně, může se uklidnit, že je to na podvozku, není to vidět a než to proreziví, uplyne 10, 15 i více let... Ale pěkný pohked to není.
Myslím si, že vstupní investice 2.500-4.000 Kč do kvalitního antikora, při pořizovací ceně auta 500.-600.000 Kč, je tady na místě. Třeba to líp prodàm
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40