Ostatní
Moderátor: Colommbo
Re: Ostatní
Pitris:
No jo, jde do pérdele, pane hrábě
První fotky fakt evokovaly Volvo, Tipo, 1er od BMW. Ale tohle se mi "naživo" docela líbí. V koncepci "one world, one Ford", či jak se to nazyvá, jsem designovou "divočinu" ani nečekal. Dobré je, že zřejmě nezmrvili podvozky, neplyvají KONEČNĚ místem v interiéru, no, uvidíme, co vytvořili až na salonu a při předváděčce.
No jo, jde do pérdele, pane hrábě
První fotky fakt evokovaly Volvo, Tipo, 1er od BMW. Ale tohle se mi "naživo" docela líbí. V koncepci "one world, one Ford", či jak se to nazyvá, jsem designovou "divočinu" ani nečekal. Dobré je, že zřejmě nezmrvili podvozky, neplyvají KONEČNĚ místem v interiéru, no, uvidíme, co vytvořili až na salonu a při předváděčce.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Ostatní
Neviem si pomôcť, ale vzhlad focusov mi okrem 1. a 2. generácie pripadá dosť nerozlíšitelný až zastaralý (vždy - pár rokov, že ani narýchlo neviem, či ide o posledný alebo predposledný), akoby sa už báli odlíšiť od priemeru.
A tie 3-valce s odpojovaním jedného z nich... najprv ich "musia" nechať vyrobiť čo pár rokov trvá, keď predpokladane narvali do vývoja velké investície, hoci už asi cez rok čítame aj od predstavitelov automobiliek, že vraj zmršťovanie a okliešťovanie motorov nie je správna cesta (downsizing).
A tie 3-valce s odpojovaním jedného z nich... najprv ich "musia" nechať vyrobiť čo pár rokov trvá, keď predpokladane narvali do vývoja velké investície, hoci už asi cez rok čítame aj od predstavitelov automobiliek, že vraj zmršťovanie a okliešťovanie motorov nie je správna cesta (downsizing).
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: Ostatní
Líbil se mi FoFo MK1 a MK3 (až po FL), MK2 mě moc neoslovil. MK3 má kolega v práci - 1.5EB Red edition a ten mě vcelku "chytl" za oči (až na ten vnitřní prostor). Před tím měl MK2 a tam mu po cca 5-6 letech hnily zadní dveře, prahy a lemy blatniků. Problém byl, že i na sériových rafcích a pneu, odlétavající "materiál" od předních kol, nabraný z vozovky, "ostřilel" popisované části karoserie a po čase byla koroze na světě. Po přelakováni se na inkriminovaná místa nalepila čirá folie a auto šlo do světa.
Tohle auto neurazí, ale ani nenadchne (přinejmenším prvoplánově). Interiér je taky trošku okopírovaný od korejců, nicméně působí lépe, než v předchozím modelu.
A ano. Dalším aspektem bude cena, protože pokud bude tak sebevědomá, jako u Fiesty... Doplň si sám.
Motory? No, obsah přeci zůstal, "jen" ubrali jeden válec
Tohle auto neurazí, ale ani nenadchne (přinejmenším prvoplánově). Interiér je taky trošku okopírovaný od korejců, nicméně působí lépe, než v předchozím modelu.
A ano. Dalším aspektem bude cena, protože pokud bude tak sebevědomá, jako u Fiesty... Doplň si sám.
Motory? No, obsah přeci zůstal, "jen" ubrali jeden válec
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
- Colommbo
- Příspěvky: 9939
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Ostatní
Nový BMW 550d xDrive naftový třílitr se čtyřmi turbínami...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Ostatní
..ale umí z 0 na 250 km/h za 35 sekund
Tohle bych "určitě" chtěl jako ojetinu
Tohle bych "určitě" chtěl jako ojetinu
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
- Colommbo
- Příspěvky: 9939
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Ostatní
Napadlo mě přesně totéž - nové klidně (kdybych měl tolik zbytečných peněz) a po záruce šup! s tím do světa...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Ostatní
Tak, tak...
Mezi "baworákysty" se říká (znám jednoho zapálence), že BMW řady F, tedy ty současnější, stojí povětšinou za prd (až na malinko výjimek), zejména pokud tedy auto již má "své najeto".
Osobně bych taky radši něco z řady E, ale to už jsou vylítané potvory a zachovalých je malinko.
Takže ano, mít zbytečné miliony, jednoho podobného bych si i vzal, třeba 240i.
Ojetinu by mooooc zvažoval, ale spíše bych si to rozmyslel. Tam jdou ty opravy do hrozných částek.
Mezi "baworákysty" se říká (znám jednoho zapálence), že BMW řady F, tedy ty současnější, stojí povětšinou za prd (až na malinko výjimek), zejména pokud tedy auto již má "své najeto".
Osobně bych taky radši něco z řady E, ale to už jsou vylítané potvory a zachovalých je malinko.
Takže ano, mít zbytečné miliony, jednoho podobného bych si i vzal, třeba 240i.
Ojetinu by mooooc zvažoval, ale spíše bych si to rozmyslel. Tam jdou ty opravy do hrozných částek.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Ostatní
Takové "malé" kutululů https://m.novinky.cz/articleDetails?aId ... Id=3&sId=3
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ostatní
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Ostatní
A další "povinnosti", které je nutno dodržovatPitris píše:Přijde mi že spousta lidí si to popletla a mají za to, že toto je pět bodů které jsou ze zákona povinné a že je nutno je dodržovat https://www.autozive.cz/chcete-byt-na-s ... chych-rad/
Nebo si to aspoň blbci myslí a jezdí podle toho....
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/12 ... -internetu A že jich je
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ostatní
"Rychlá jízda je jednou z nejčastějších příčin dopravních nehod v republice."tonny píše:Brňáci pozor https://www.novinky.cz/veda-skoly/46878 ... losti.html
Skutečně?
Re: Ostatní
Ve výčtu chybí typický koncerňákPitris píše:http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/12 ... -internetu A že jich je
Tak např. zrovna včera jeden (s Passatem) kličkoval v hustém, ale svižném a zároveň plynulém odpoledním provozu velkoměsta jako zajíc, aby se za cenu kolize vozů před sebou i za sebou a také v sousedních pruzích jedoucích s malými rozestupy prodral o pár desítek metrů dopředu. Přitom všechny ostatní kolem sebe donutil brzdit či uhýbat.
Další (rovněž s Passatem) se rozhodl předjet "ty blbce" ve dvou pruzích před sebou, kteří zastavovali na červenou, levým odbočovacím pruhem: jelikož byl řádově sedmý nebo osmý v řadě, samozřejmě to nestihl včas a pod plným plynem projížděl křižovatkou již dávno na červenou.
No konečně do třetice, tentokrát idiot s BMW i3, tj. s elektromobilem, podjíždějící pod plnou akcelerací souvislou řadu vozidel v pravém pruhu (jedoucí na úrovni limitu) volnými parkovacími místy u okraje vozovky. Za nebezpečné považuji nejen to, že někoho taková volovina vůbec napadne, ale zejména to, že ostatní ani náhodou nenapadne, že by to nějaké běžné auto se spalovacím motorem (nadupaný sporťák by nikdo "nepřehlédl", ten by byl řádně slyšet) fyzikálně dokázalo. Jenže i3 je v takové situace prostě "neviditelné".
Re: Ostatní
Mělo tam být zaparkované auto.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Ostatní
Ne auto. Bagr
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- BigBang
- Příspěvky: 1863
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostatní
ještěrka s nedůslednou obsluhou, co nechala vidle cca metr nad zemí
Já měl včera taky jeden koncerňáckej poznatek. Týpek se mi lepil na zadek v hustém provozu, v podstatě jedoucí koloně cca 10 km. Nechával si tak 2-3 m místa. Nevím co tím sledoval, když kam oko dohlédlo byla kolona. Jel v novém Avensisu...
Já měl včera taky jeden koncerňáckej poznatek. Týpek se mi lepil na zadek v hustém provozu, v podstatě jedoucí koloně cca 10 km. Nechával si tak 2-3 m místa. Nevím co tím sledoval, když kam oko dohlédlo byla kolona. Jel v novém Avensisu...
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40