Ošetření dutin a podvozku
Moderátor: Colommbo
Ošetření dutin a podvozku
Zdravím, chtěl bych se vás zeptat, co si myslíte o nástřiku spodku vozidla a vystříkání dutin na moderním automobilu-Škoda Fabia. Podle mě to je zbytečné. Pokud vím, tak je to celopozink. Díky za reakce.
-
- Příspěvky: 99
- Registrován: úte srp 12, 2008 9:23
Ja myslim ze patlat spodek Fabie je naprosto zbytecne..Originalni ochrana je nejlepsi, vetsinou mam spis tu zkusenost, ze podvozky vodzidel rezivi prave pod ruznymi asfaltovymi nastriky, kdezto ty bez osetreni jsou ok..Jedine bych osetril mista kde by koroze teprve zacinala tak tam vcas zasahnout.Udelal bych pouze dutiny..
Viděl bych to asi stejně, jako DonSalieri - tak po dvou-třech letech udělat dutiny, a spodek občas zkontrolovat - a samozřejmě, event. poškození opravit.
Ale tak třeba po pěti letech "to už asi není nové auto", tam by nebylo od věci "něco" použít i na spodek - je tam dost věcí ošetřeno jenom barvou, a ta nevydrží pořád.
Já to tu už psal, úspěšně používám Tectyl ve spreji - ML na dutiny, Bodysafe na spodek
Ale tak třeba po pěti letech "to už asi není nové auto", tam by nebylo od věci "něco" použít i na spodek - je tam dost věcí ošetřeno jenom barvou, a ta nevydrží pořád.
Já to tu už psal, úspěšně používám Tectyl ve spreji - ML na dutiny, Bodysafe na spodek
Si myslim že na autě 5 a vice letym neni na škodu oboje. Pokud si teda dotyčny chce nechat auto dlouhodobě. Zatim jsem měnil auta po 2-3 letech tak jsem to neřešil. Ale ted mám káru kterou vždy jsem -jsem vyznavač designu 2/2 80 a 1/2 90 let. A i když v zimě auto nejezdilo a spodek je netknuty-pův.plastizol-.nebo něco takovyho,foukl jsem to sakum prdum vč. náprav rezistinem a dutiny výše zmíněnym konkorem.(samo domo)
spodek vozidla
vosk na aute není spatný a nové auto bych uz z preventivnich duvodu kompletne antikorozně ošetril prece nekupuju auto na 5 let ale na 10-15 videl sem uz v servisech auta z roku 2001 kompletmne zrezivelá viz ford zinek je na autech na nic mam testy ze 70 let jen trosku spomali korozi ale proti soli je temer neucinnyna dobrý spodek vozidla je nejlepsí dat aurvu vystríkat wapkou pak nechat min tyden na slunku az vsechny spary a dutiny a hlavne poreznejsí plastizol vyschne ta wapka je taky dulezitá aby se smyla sul pak na celu kaslu ze spoku na strikat vosk apak na to napr rezistin car zlepsí to prilnavost pa po tom vsechny odtokove otvory vycistit jinak vam to zhije ze vnitr
cim ostrit podvozek
Jinak doporučuji knížky z dob minulých jako koroze a protikorozní ochrana automobilu ,automobil ochrna proti korozi a udrzba nateru , udrzba a opravy nateru automobilu a motocyklu a udrzba a opravy karoserií
Je naprosto neuvěřitelné, co za pí.oviny dokáží někteří lidé vymyslet, aniž by je kdy napadlo vzít endoskop a do těch dutin se s časovým odstupem min. jedné zimy po takovém "ošetření" podívat.Anonymous píše:Do dutin je nejlepší konkor 101 a vazelína A00.Pěkně za tepla tyto dvě složky promíchat a pistoli do dutin aplikovat.Dělám to tak už několik let a nikdy žádná rez.Nic lepšího do dutin neexistuje.Voskové přípravky jsou úplně k ničemu.Prostě platí- co je mastné, to nerezaví!