Optimal Diesel nafta od Eurooilu
Moderátor: Colommbo
Re: Optimal Diesel nafta od Eurooilu
V loňském roce byl OD navíc aditivován díky akci Nevytuhni,proto dosáhl až - 30st.C,letos je už bohužel bez aditivace,proto tam leju VIF.A to nejen kvůli zlepšení filtrovatelnosti....
Peugeot 406 Break 2.0HDi 80kW
Re: Optimal Diesel nafta od Eurooilu
Je mi jasný že VIF neleješ jen kvůli aditivaci, proto sem psal co se filtrovatelnosti týká. Ta filtrovatelnost ale není jen o aditivaci. Vloni aditivováno a filtrovatelnost deklarována do -22°C a letos bez aditivace -24°C
Re: Optimal Diesel nafta od Eurooilu
Prosím Tě šuldo, co to tady proboha stále plácáš o normách, filtrovatelnosti nafty podle norem atd. atd. Ty snad žiješ někde “kdovíkde”, jenom ne v tý zaprděný zemičce neomezených možností pro grázly všeho druhu. Vzpomínám si, jak zkoušeli v některém motoristickém časopise filtrovatelnost zimní nafty, která měla být dle stejné normy, jako dnes. Při cca -12 až -14 to byly samé parafínové krystaly. Jedinou jistotu, kterou tady máš je ta jedna, na kterou dojedeme všichni a v případě zimní nafty to, že si ji sám vylepšíš. Pokud Ti ovšem nevadí, že třeba při těch -12°C zůstaneš někde stát s ucpaným palivovým filtrem parafínem, tak to je potom jiná. Tady prostě platí, že normy nejsou dogma, jinými slovy jsou tu od toho, aby se porušovaly. Klidně mi říkej pesimisto. Já vím svoje a myslím, že ani zdaleka nebudu sám.
Re: Optimal Diesel nafta od Eurooilu
Pokud znamená jednou stále, tak budiž Nikdy sem nezůstal stát ani při -30°C Proti "vylepšování" nafty taky nic nemám, jen se to podle mě přehání a co se zamrzání či doaditivace prémiových paliv týká, tak tuplem. U značek jako EO, Benzina nebo OMV, renomované laboratoře (viz jeden z návštěníků ) při testech jasně ukázali velice dobré výsledky a renomované laboratoře taky jasně prokázali blahodárné účinky VIFu. Takže nebudeme věřit testům o zamrzání ale jen testům o aditivech? Proč tedy u stejné značky a modelu aut jedno s přidáním VIFu do nafty od noname čerpačky zamrzlo a druhé s Vervou Diesel nebo Maxxem bez přidání VIFu ne? Vlastně jeden rozdíl tam byl, a to že od sebe stály cca 80 - 100metrů. Pokud je pro Tebe jediná jistota "samovylepšení" nafty, je to tvoje věc To že u nás můžeš natankovat sračku kdekoliv, se bohužel stává, jen bych v těch případech slepě nevěřil v její nápravu přídavkem čehokoliv, leda bys tím přídavkem vyměnil celý obsah nádrže Pokud to budu brát v tý naší zemičce podle Tebe, tak si budu "upravovat" vše Jinak sem jen chtěl říct že nesdílím názor - přilejt aditivum a vše je OK. Konkrétně filtrovatelnost, protože aditiva mají určitě svůj přínos, ale to už sem tu někde psal. Pokud je to pro tebe plácání, vyvracet ti to nebuduNOP píše:co to tady proboha stále plácáš o normách, filtrovatelnosti nafty podle norem atd. atd.
Edit: No, pokud má být latina a hromádka smajlů odpovědí, tak je to opravdu marné
Naposledy upravil(a) šulda dne stř led 28, 2015 15:49, celkem upraveno 2 x.
Re: Optimal Diesel nafta od Eurooilu
Pánové diskuse je chvályhodná, osobní zkušenosti také, ovšem je tady jeden velký problém.
Filtrovatelnost se zkouší v laboratoři jen za přesně definovaných podmínek mj. kvůli reprodukovatelnosti zkoušek. Pokud pomineme " technologickou nekázeň" v řetězci rafinerie/distribuce, která má také vliv na parametry paliva, tak automobil v provozu je jedna velká neznámá. Nikdo nezná předchozí palivo, stav v nádrži, stav palivového filtru, konstrukci palivové soustavy, údržbu konkrétního automobilu. Pokud je problém po natankování ojedinělý, lze to přičíst na vrub NEúdržby automobilu. Všeobecně se dá v praxi předpokládat, že bod tuhnutí bude o pár stupňů výše než bude deklarováno - příklad: dle atestu mínus 23°C, realita mínus 20°C.
Filtrovatelnost se zkouší v laboratoři jen za přesně definovaných podmínek mj. kvůli reprodukovatelnosti zkoušek. Pokud pomineme " technologickou nekázeň" v řetězci rafinerie/distribuce, která má také vliv na parametry paliva, tak automobil v provozu je jedna velká neznámá. Nikdo nezná předchozí palivo, stav v nádrži, stav palivového filtru, konstrukci palivové soustavy, údržbu konkrétního automobilu. Pokud je problém po natankování ojedinělý, lze to přičíst na vrub NEúdržby automobilu. Všeobecně se dá v praxi předpokládat, že bod tuhnutí bude o pár stupňů výše než bude deklarováno - příklad: dle atestu mínus 23°C, realita mínus 20°C.
Re: Optimal Diesel nafta od Eurooilu
Ale o to tu tady až tak nešlo.šulda píše:Výsledky z laboratoří jsou jedna věc a reál druhá.
Proto sem zmiňoval stejný auta. A nebyl to Opel Insigniae-panolin.cz píše:konstrukci palivové soustavy,
e-panolin.cz píše:stav palivového filtru
atd. a samozřejmě + to ostatní co píšeš, ale to se tu asi taky ví.šulda píše:nemáš palivový filtr starý 100let a jednu zimu
Re: Optimal Diesel nafta od Eurooilu
—> e-panolin.cz: No, hezky a velmi kultivovaně jsi to, co jsem měl na mysli nazval technologickou nekázní v řetězci rafinerie - distribuce. Vždyť si proboha vezměte, co tady zjišťuje ČOI, co orgány činné v tr. řízení apod. A to je pouze vrcholek ledovce. Co ty aféry s neodsířenou topnou naftou hlavně z Polska, která se (především na severu republiky, ale i jinde) přimíchávala do motorové nafty. Zde šlo hlavně o krácení spotřební daně. Co ty obrovské spousty nafty kdovíodkud, které se v tuzemsku dostávají “načerno” do oběhu. A tak by se dalo pokračovat. Jakou tady máte záruku, že u “značkové” pumpy nenatankujete do nádrže nějaké svinstvo? A chudák pumpař ani nemusí tušit, co prodává. A tak je to se vším. Koupíte si flašku, vypijete a je to to poslední, co uděláte. Vlastně to poslední je to, že už nic neuděláte… Copak dělá naše Celní správa, co další ti neodpovědní odpovědní. A potom tady kdosi cosi píše o normách. To jsou prostě pohádky. Něco na úrovni toho, když dětem vykládáte, jak opět dobro zvítězilo na zlem. Prostě chytrý a hodný český Honza si vzal k ruce normu a porazil blbého a zlého pumpaře… Jako pohádka to ujde. Realita je jinde. A osobně si myslím, že ti, co aditivují (včetně mne) se pouze snaží eliminovat případné škody. Snad se jednou dočkáme….. Další pohádka je na cestě. Normovaná pohádka… To je jako když si člověk pustí placenou Českou televizi. Promiňte. Končím. Budu zvracet…. To při zmínce o ČT…
Re: Optimal Diesel nafta od Eurooilu
Netřeba snad býti až tak marnýNOP píše:Vanitas vanitatum et omnia vanitas
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Optimal Diesel nafta od Eurooilu
NOP» Z mý strany to bylo ale o něčem jiném, o bordelu v naší zemi se ví a nikde sem netvrdil že se normy vždy dodržují. To že někdo zku*ví palivo nebo ho doveze zku*vený nemá nic společnýho s tím že z rafinérie má mít svý vlastnosti stejně jako i jiný výrobky všeobecně a řekl bych že to tvoje stěžování je sice leckdy pravdivý ale tady OT. Od začátku pouze narážím na to, jak že má zku*vený palivo opravit vlastní "vylepšení" aditevem? Kdo z nás je natolik znalej aby věděl jak tomu palivu pomoci? Naleju aditiva a hned vím bez jakýhokoliv rozboru že sem to krásně vyšlechtil a můžu bejt bez obav, pěkně sem si zvýšil např. filtrovatelnost u který to vlastně začalo. Tohle není pohádka o tom jak Honza přemohl zlo aditivem? Když je to u nás tak špatný tak kde bereš tu jistotu že to aditivum taky není jen placebo na tahání peněz? Nebo si někdo nepřividělal při jeho balení? Zku*vený palivo zůstane zku*vený i když do něj naleješ co chceš, na zázračný piluky se přece nevěří. Lijme aditiva vždy a do všeho, eliminujeme tak škody na našem majetku, sice si za to připlatíme ale je to jednodušší než s tím dělat cokoliv jiného. Příště asi bude stačit pár slov, aditiva to podle mě nespasí, podle tebe asi jo Chtěl sem jenom říct že vlastní dolití aditiiv není vždy spása a ne tady probírat stav v zemi
btw +1 za použití zmínky o normě k politickému, čo to táram, k pohádkovému převratu
btw +1 za použití zmínky o normě k politickému, čo to táram, k pohádkovému převratu
Re: Optimal Diesel nafta od Eurooilu
Jelikož jsem to vlákno založil, tak bych poprosil řešit filtrovatelnost nafty Optimal Diesel. Rád bych, aby tu byly informace, byť jen subjektivní, ale K VĚCI!
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Optimal Diesel nafta od Eurooilu
zdravim, tak to k věci napíšu asi něco v tom smyslu že mam na venkově dceru a jinou pumpu než ten Euro oil tam nemají a tak bere tu jejich naftu Optimal a jezdí na to už pár let a je buřt jestli je + 35 nebo -30 stupnů na teploměru. Auto jí naskočí a jede vždycky a pochybuji že ona nebo někdo tam z lidí řeší co je to filtrovatelnost nafty.... Jo pro uplnost: má Peugeota 306 d z roku výroby 1996.
Re: Optimal Diesel nafta od Eurooilu
Promiňte. Budu opět, tentokrát subjektivně, ale k věci zvracet…. Řešil jsem filtrovatelnost nafty Optimal Diesel a příliš jsem si loknul. K věci musím říci převratnou věc. Optimal Diesel s normovanou filtrovatelností chutná jako nafta Kdo by to byl řekl, že ano..... Mějte se tu hezkyrousini píše:Jelikož jsem to vlákno založil, tak bych poprosil řešit filtrovatelnost nafty Optimal Diesel. Rád bych, aby tu byly informace, byť jen subjektivní, ale K VĚCI!
Re: Optimal Diesel nafta od Eurooilu
Klidně napiš, že sis tu naftu koupil, že ti to nejelo, nebo, že to lítalo. Proti tomu nemám rozpor. Na blitky, co je norma, kde je realita, kdo má víc pravdu, proč neaditivovat anebo kupovat v STS, je tohle vlákno hodně specifické .
Tím se nechci nikoho dotknout. Sám rád tlachám. Ale je dobré si včas uvědomit, když jsme mimo mimo mísu
Tím se nechci nikoho dotknout. Sám rád tlachám. Ale je dobré si včas uvědomit, když jsme mimo mimo mísu
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40