Optimal Diesel nafta od Eurooilu
Moderátor: Colommbo
Re: Optimal Diesel nafta od Eurooilu
No tak pane, aby ses nedivil, kdybych vyhrál soutěž o větší prdelákov. Ale nevadí mi to, protože je to moje volba.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
- Colommbo
- Příspěvky: 9957
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Optimal Diesel nafta od Eurooilu
Proto by sis měl značky nabízející dobrý benzín i v prdelákovech po celé republice, aspoň trochu vážit. Přesto se ti, byť jen částečně, touto cestou omlouvám za svou včerejší příkrost. I charakterní člověk se dokáže zdravě nas*at.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Optimal Diesel nafta od Eurooilu
Netřeba se omlouvat, ale domlouvat
Myslel jsem si, že naše myšlení je víc na jedné vlně, ale ony byly jaksi v protifázi. Zdá se, že už jsme je poštelovali
Myslel jsem si, že naše myšlení je víc na jedné vlně, ale ony byly jaksi v protifázi. Zdá se, že už jsme je poštelovali
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Optimal Diesel nafta od Eurooilu
https://www.hybrid.cz/cepro-prodava-nov ... andinacii/
Škoda, že je to pro velkoobchodní zákazníky.
Škoda, že je to pro velkoobchodní zákazníky.
Peugeot 406 Break 2.0HDi 80kW
Re: Optimal Diesel nafta od Eurooilu
Celkem milé překvapení, že poslední dny nafta od EO je celkem znatelně levnější než Ono a jiné nejlevnější benzínky. To že je bez řepkového humusu je dalším velkým benefitem
- Colommbo
- Příspěvky: 9957
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Optimal Diesel nafta od Eurooilu
U pumpy EO v sousedním městečku, kde pravidelně tankuju, někteří řidiči aut s naftovými motory zažili dnes i minulý týden nemilé překvapení - výdejní pistole s naftou mimo provoz! Došla nafta a aby taky nee - když jsem se ptal čerpadlářky, důvodem byla cena (pokud si dobře pamatuju) 42,90Kč za litr... A hlavně řidiči náklaďáků - natankujou 400 litrů a je-li jich několik za odpoledne...
P.S. N95 44,90/litr, jsem o 2166Kč lehčí...
P.S. N95 44,90/litr, jsem o 2166Kč lehčí...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Optimal Diesel nafta od Eurooilu
Ano, take me to prekvapilo. U OMV, Shell, Benzina je vsude nafta za 46,90, prijedu k EuroOil a tam 42,90. Tim, ze na naftu preferuji vyhradne EuroOil, tak to byl takovy prijemny bonus nez cilena navsteva kvuli cene
Jinak koukal jsem a i EuroBit nabizi naftu bez bioslozky, ne zebych jim chtel delat reklamu, jelikoz ja jsem zaryty EuroOilkar, ale pokud by nekdo sel vylozene po tom, tak je tu dalsi moznost.
Jinak koukal jsem a i EuroBit nabizi naftu bez bioslozky, ne zebych jim chtel delat reklamu, jelikoz ja jsem zaryty EuroOilkar, ale pokud by nekdo sel vylozene po tom, tak je tu dalsi moznost.
Ford Focus MKIII TR Easy | 1.0 EcoBoost | 74 kW |
Ford Galaxy MKIII Titanium | 2.2 TDCi | 147 kW |
Ford Galaxy MKIII Titanium | 2.2 TDCi | 147 kW |
Re: Optimal Diesel nafta od Eurooilu
tak jsem psal do Čepra, bo mě zajimalo, jak je na tom s mazivosti u EO optimal diesel plus, kdyz uz tam nedavaj zvysovac cetanoveho cisla, ale naopak prezentují mazivost jako hlavni vyhodu… tady je reakce, pokud by to take nekoho zajimalo:
Výjimečnost produktu Optimal Diesel spočívá ve skutečnosti, že neobsahuje biosložku FAME a je čistě fosilního původu.
Nafta bez biosložky eliminuje některé negativní jevy spojené s přítomností biologicky aktivní a odbouratelné složky, kterými jsou zejména zvýšená tendence vázat vzdušnou vlhkost, snížená oxidační a bakteriální stabilita a tím přísnější podmínky pro manipulace a skladování. Tato skutečnost se projevuje pozitivně sníženou tvorbou kalů a následně omezeným rizikem ucpávání filtrů palivové soustavy i po delším odstavení vozidla. Tato nafta je vhodná i pro stabilní dieselagregáty s časově omezeným provozem.
Nafta Optimal Diesel obsahuje pouze základní výrobní aditivaci garantovanou výrobci paliv zajišťující shodu s limitními požadavky příslušné jakostní specifikace ČSN EN 590 v platném znění.
Mazivost je dána vlastním uhlovodíkovým složením produktu a aditivací přísadou zvyšující mazivost (LIA – lubricity improver additive). Toto zaručuje již výrobce na vstupu do distribučního systému ČEPRO, a.s.. Typické hodnoty mazivosti se zpravidla pohybují v rozmezí 380 – 440 µm.
Palivo Optimal Diesel bez biosložky Plus je vysoce aditivovaným palivem prémiového typu
Toto palivo kombinuje přínos absence biosložek s přínosem cíleně koncipované aditivační směsi.
Aditivace tohoto produktu je prioritně zaměřena na ochranu motoru, jeho životnost a sníženou spotřebu paliva (přibližně 3 – 5 % při dlouhodobé aplikaci)
• Mazivostní složka snižuje pasivní odpory, snižuje opotřebení a chrání ventily a vstřikovací jednotku. *)
• Detergentní složka čistí vnitřní povrchy motoru i uvedených částí
• Antikorozní - chrání proti korozi
• Antioxidant - prodlužuje životnost paliva,
• Protipěnivostní složka - usnadňuje tankování.
• Dále obsahuje další komponenty jako pasivátor kovů, deemulgátor apod.
*) Obsah LIA – lubricity improver additive v produktu zajišťuje, že hodnota úrovně mazivosti vyjádřená šířkou otěrové stopy je cca o 30 µm nižší oproti primární fosilní naftě.
To ve výsledku znamená, že obvyklá mazivost nafty Optimal diesel Plus se pohybuje v intervalu 350 až 410 µm, přičemž normativní limit je max. 460
jinak dodak s uvedenou mazivosti na cerpacce nemeli a pro porovnani, tak maxxmotion od OMV má mazivost do 400 µm dle dodáku
Výjimečnost produktu Optimal Diesel spočívá ve skutečnosti, že neobsahuje biosložku FAME a je čistě fosilního původu.
Nafta bez biosložky eliminuje některé negativní jevy spojené s přítomností biologicky aktivní a odbouratelné složky, kterými jsou zejména zvýšená tendence vázat vzdušnou vlhkost, snížená oxidační a bakteriální stabilita a tím přísnější podmínky pro manipulace a skladování. Tato skutečnost se projevuje pozitivně sníženou tvorbou kalů a následně omezeným rizikem ucpávání filtrů palivové soustavy i po delším odstavení vozidla. Tato nafta je vhodná i pro stabilní dieselagregáty s časově omezeným provozem.
Nafta Optimal Diesel obsahuje pouze základní výrobní aditivaci garantovanou výrobci paliv zajišťující shodu s limitními požadavky příslušné jakostní specifikace ČSN EN 590 v platném znění.
Mazivost je dána vlastním uhlovodíkovým složením produktu a aditivací přísadou zvyšující mazivost (LIA – lubricity improver additive). Toto zaručuje již výrobce na vstupu do distribučního systému ČEPRO, a.s.. Typické hodnoty mazivosti se zpravidla pohybují v rozmezí 380 – 440 µm.
Palivo Optimal Diesel bez biosložky Plus je vysoce aditivovaným palivem prémiového typu
Toto palivo kombinuje přínos absence biosložek s přínosem cíleně koncipované aditivační směsi.
Aditivace tohoto produktu je prioritně zaměřena na ochranu motoru, jeho životnost a sníženou spotřebu paliva (přibližně 3 – 5 % při dlouhodobé aplikaci)
• Mazivostní složka snižuje pasivní odpory, snižuje opotřebení a chrání ventily a vstřikovací jednotku. *)
• Detergentní složka čistí vnitřní povrchy motoru i uvedených částí
• Antikorozní - chrání proti korozi
• Antioxidant - prodlužuje životnost paliva,
• Protipěnivostní složka - usnadňuje tankování.
• Dále obsahuje další komponenty jako pasivátor kovů, deemulgátor apod.
*) Obsah LIA – lubricity improver additive v produktu zajišťuje, že hodnota úrovně mazivosti vyjádřená šířkou otěrové stopy je cca o 30 µm nižší oproti primární fosilní naftě.
To ve výsledku znamená, že obvyklá mazivost nafty Optimal diesel Plus se pohybuje v intervalu 350 až 410 µm, přičemž normativní limit je max. 460
jinak dodak s uvedenou mazivosti na cerpacce nemeli a pro porovnani, tak maxxmotion od OMV má mazivost do 400 µm dle dodáku
Re: Optimal Diesel nafta od Eurooilu
Jako bych to už někde viděl... "Pijte pivo, uzenky již docházejí". EO si otevřel pumpu a oni mu tam začali jezdit tankovatColommbo píše:U pumpy EO v sousedním městečku, kde pravidelně tankuju, někteří řidiči aut s naftovými motory zažili dnes i minulý týden nemilé překvapení - výdejní pistole s naftou mimo provoz! Došla nafta a aby taky nee - když jsem se ptal čerpadlářky, důvodem byla cena (pokud si dobře pamatuju) 42,90Kč za litr... A hlavně řidiči náklaďáků - natankujou 400 litrů a je-li jich několik za odpoledne...
P.S. N95 44,90/litr, jsem o 2166Kč lehčí...
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40