optimal 95E
Moderátor: Colommbo
optimal 95E
Zdravím, už asi měsíc zkoušim jezdit na Optimal 95e a zdá se že to je klasická 95tka. Ale začal jsem si všímat že u všech aut mám černou koncovku výfuku jak u dieselu. A při zrychlování do kopce je znát takové kolísání výkonu. Předtím jsem jezdil na 98 nebo 100 octan přvážně Shell a OMV. Na Shell jelo auto vždy perfektně, na OMV někdy super a někdy jak na special. Verva žádný zázrak Mitsubishi na ní cvaká jako šicí stroj. No ale zpět k Optimalu. Vyndal jsem dnes svíčky a u všech aut černý jako noc. Poslední asi dva roky použvám VIF ale černý koncovky jsem si nevšimnul. Do optimalu ho nedávám, tam by měl být. Jaké máte zkušenosti? Mně teda jezdí auta nejlépe na Shell a i Octan Booster od KM Prona nebyl špatný.
Re: optimal 95E
Od Shellu jsem "odjel" k Agipu a k ONU a na Civicu i na Accordu byly/jsou svíčky, výfuk i výkon O.K.
Ale VIFuji. Optimal od Eurooilu jsem tankoval jen párkrát, ale nepamatuji si, že bych si - já nebo motor - všiml něčeho nedobrého. A Vervu 100 nebo Agip 98 dávám do motorky a vypadá to, že jí to chutná....
Ale VIFuji. Optimal od Eurooilu jsem tankoval jen párkrát, ale nepamatuji si, že bych si - já nebo motor - všiml něčeho nedobrého. A Vervu 100 nebo Agip 98 dávám do motorky a vypadá to, že jí to chutná....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: optimal 95E
Tak dnes je jasno. Vyjel jsem v BMW nádrž Optimalu a natankoval Shell VPR 100 bez Vifu. Po 160km na koncovce žádné temno a auto už taky necuká. Nemyslím že by to bylo jen věcí optimalu ale 95tek všeobecně. Hold už nebudu experimentovat ale dávat jen to co tam má být. Jinak ale Optimalu Diesel + Vif zůstávám věrný.
Re: optimal 95E
Moje zkušenosti s Optimalem 95E jsou špatné, jezdil jsem na něj dlouhodobě - za rok jsem s ním najel 8000 km a taky jsem měl černou koncovku výfuku jako od dieselu, motor za studena hůř startoval, v nízkých otáčkách motor pokuckával, a i ta spotřeba byla mírně vyšší, takže za mně Optimal 95E rozhodně netankovat - prý má více biosložek, než klasický benzín jsem někde četl. Momentálně jezdím výhradně na klasický natural 95 od Benziny a nemůžu si vůbec stěžovat. Auto Seat Toledo 1.8 20V 92kW. Toď mé postřehy.
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: optimal 95E
Třeba díky tomuto na to kluci od Euro oilu přijdou
http://www.novinky.cz/auto/372016-nova- ... y-aut.html
http://www.novinky.cz/auto/372016-nova- ... y-aut.html
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: optimal 95E
Diskuse k článku mne opět pobavila: (skoro) každý řidič v ČR je přece odborník!
Re: optimal 95E
No jo, ty diskuse. Pokud se chcete pobavit ještě více, tak jukněte sem.
http://www.toyotaklub.cz/forum/viewtopi ... =15&t=8380
http://www.toyotaklub.cz/forum/viewtopi ... =15&t=8380
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: optimal 95E
Tome, on se člověk zasměje na fóru kterékoliv značky jen je trošku divné že napříč všemi těmito fóry prochází info že olej Castrol a palivo Shell je to nélepčí A já radši Optimal než hen ten Shell
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: optimal 95E
Protože za Castrolem guláše z kližky bych Shell světa kraj.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: optimal 95E
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF