Opel Insignia 1.6 CDTi + automat
Moderátor: Colommbo
Re: Opel Insignia 1.6 CDTi + automat
A o tom to je. PRVNÍ a hlavní předpoklad dlouhého a bezproblémového chodu je nestarý olej.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Opel Insignia 1.6 CDTi + automat
Presne o tom to je Lepšie vymeniť olej ,ako potom riešiť opravu prevodovkyVector píše:Jedná se čistě o prevenci a snahu maximalizovat životnost té převodovky.
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Opel Insignia 1.6 CDTi + automat
Zdravím všechny, opět oživím téma 1.6 CDTi od Opelu. Všiml jsem si, že GM opustil stávajícího výrobce Dexos2 olejů - pravděpodobně Lukoil (sankce?) - a začal dodávat oleje od Totalu. Co mě ale překvapilo, je že Dexos2 je nově nyní C2, C3. Pravděpodobně tak půjde o přebal Totalu MDC 5W-30.
Moje otázka zní: Na zmiňované Insignii mě čeká další výměna po 15 tis. (ten člověk s tím jezdí opravdu hodně) a přemýšlím jestli vzít Total MC3, který dávám do teď, nebo ten originál GM Dexos2. Stojí stejně, ale nějak ve mě vzbuzuje nedůvěru ta C2. To auto jezdí převážně jen dálnice (100 km jedna trasa). ... Má to nějaký smysl co se spotřeby týče, nebo mám zůstat u osvědčené MC3 (už teď s tím jezdí pod 5 l/100)? V manuálu je uvedené pouze: „olej Dexos2, nebo ACEA C3, když není k dispozici“ o C2 nepíší.
Musím dodat, že zatím (klep, klep, klep) se nijak neprojevuje chrastění rozvodů, na které tyhle motory chronicky trpěly. Buď je tam již optimalizovaný napínák a nebo se o to dobře staráme ... Proto moc nechci pouštět do experimentování.
Moje otázka zní: Na zmiňované Insignii mě čeká další výměna po 15 tis. (ten člověk s tím jezdí opravdu hodně) a přemýšlím jestli vzít Total MC3, který dávám do teď, nebo ten originál GM Dexos2. Stojí stejně, ale nějak ve mě vzbuzuje nedůvěru ta C2. To auto jezdí převážně jen dálnice (100 km jedna trasa). ... Má to nějaký smysl co se spotřeby týče, nebo mám zůstat u osvědčené MC3 (už teď s tím jezdí pod 5 l/100)? V manuálu je uvedené pouze: „olej Dexos2, nebo ACEA C3, když není k dispozici“ o C2 nepíší.
Musím dodat, že zatím (klep, klep, klep) se nijak neprojevuje chrastění rozvodů, na které tyhle motory chronicky trpěly. Buď je tam již optimalizovaný napínák a nebo se o to dobře staráme ... Proto moc nechci pouštět do experimentování.
Mazda 2-DE 1.5 GT 76 kW
Motor: Valvoline Maxlife 5W-40, převodovka: Valvoline GearOil 75W-90
Filtry: MANN
Motor: Valvoline Maxlife 5W-40, převodovka: Valvoline GearOil 75W-90
Filtry: MANN
Re: Opel Insignia 1.6 CDTi + automat
Odpovedal si si sam, že nechceš experimentovať.
Daj tam to co doteraz.
Na 15t je to ok.
Daj tam to co doteraz.
Na 15t je to ok.
Volkswagen Passat 2018 2.0 TDI DSG7
Leto: Ravenol VMP 5W-30
Zima: Ravenol VSW 0W-30
Leto: Ravenol VMP 5W-30
Zima: Ravenol VSW 0W-30
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Opel Insignia 1.6 CDTi + automat
Taky bych zůstal u Totalu MC3, když motoru vyhovuje. A s ohledem na dlouhé trasy je i 15tis.km gut!
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Opel Insignia 1.6 CDTi + automat
Zostaň pri C3. Olejov s týmto schválením sú mraky
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Opel Insignia 1.6 CDTi + automat
zohnat olej GM 5W-30 Dexos2 ešte originál zatial nie je žiadny problém. A olej v prevodovke sa bežne menil tak,že sa vypustilo,čo sa dalo a nalial nový. Olej po 60 tisíc bude ešte v pohode a netreba robit výmenu preplachom. Prvá výmena oleja sa odporuča až po 120 až 150 tisíc,vtedy už spravidla vidno nejaké opotrebenie oleja.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta