OMV MaxxMotion a Benzina Verva
Moderátor: Colommbo
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
Jo, VIF aby vyčistil, Envirox namazal, a aceton zase odmastil.....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
S acetonem to lépe jede, asi dochází k účinějšímu rozprášení, je to poznat hlavně při potřebě akcelerace, tam to je znát. Asi je tam nějaký takový účinek. 1,9 Tdi ALH rotačka to zvládne,u PD a CR bych měl strach.
Vždy se musím usmát, když vidím lidi s drahými auty typu CR tankují nejlevnější patoky u no name, a moje staré dobré poctivé chrochtadlo si spokojeně chrochtá s tím nejlepším, co se tady dá sehnat:)
Vždy se musím usmát, když vidím lidi s drahými auty typu CR tankují nejlevnější patoky u no name, a moje staré dobré poctivé chrochtadlo si spokojeně chrochtá s tím nejlepším, co se tady dá sehnat:)
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
Pokud je tam Envirox, tak ten zajištuje nižší spotřebu
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
Benzina Verva Diesel
Velmi vysokým přídavkem aditiv se Benzině Verva Diesel daří přeprat nevýhodné vlastnosti nafty z českých rafinérií. Díky vysokému cetanovému číslu se v motoru chová stejně jako zahraniční prémiové nafty, vycházející většinou z jiných základních frakcí. Vysoká pěnivost paradoxně může ukazovat na značný obsah čistícího aditiva, což zní pro vstřikovače vašeho vozu slibně.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
OMW Maxx-Motion Diesel
Zázrak moderních rafinérských technologií už i na českém trhu. Maxx-Motion od OMW není z české nafty, ale kompletně se k nám dováží z Rakouska. Základní nafta vzniká pravděpodobně hydrokrakováním-štěpením vyšších ropných podílů za současného čištění vodíkem. Místo běžného MEŘO je zde vysoce chemicky modifikovaná podoba bioložek, která dokonce zvyšuje cetanové číslo.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jediné dvě nafty co mají na českém trhu cetanové číslo 60.
zdroj: Speciál svět motorů diesel 3/2012
Velmi vysokým přídavkem aditiv se Benzině Verva Diesel daří přeprat nevýhodné vlastnosti nafty z českých rafinérií. Díky vysokému cetanovému číslu se v motoru chová stejně jako zahraniční prémiové nafty, vycházející většinou z jiných základních frakcí. Vysoká pěnivost paradoxně může ukazovat na značný obsah čistícího aditiva, což zní pro vstřikovače vašeho vozu slibně.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
OMW Maxx-Motion Diesel
Zázrak moderních rafinérských technologií už i na českém trhu. Maxx-Motion od OMW není z české nafty, ale kompletně se k nám dováží z Rakouska. Základní nafta vzniká pravděpodobně hydrokrakováním-štěpením vyšších ropných podílů za současného čištění vodíkem. Místo běžného MEŘO je zde vysoce chemicky modifikovaná podoba bioložek, která dokonce zvyšuje cetanové číslo.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jediné dvě nafty co mají na českém trhu cetanové číslo 60.
zdroj: Speciál svět motorů diesel 3/2012
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
Normá připouští max 460 naměřeno 462. Každé měření má nějáké nejistoty. Nic se neměří absolutně. Nejistota měření 60mikrometrů. Výsledek, tak může být až 520 mikrometrů a normu splňuje.Palin píše:Bohužel zkoumaný vzorek Maxx Motion měl mazivost 462 mikrometrů a norma EN 590 připouští max 460! A nejvíce se u normy pro naftu pro dnešní moderní vznětové motory CR kritizuje právě vysoké číslo mazivosti. Mělo by být alespoň pod 400. Starším motorům tak vysoké číslo nevadí. Na trhu jsem objevil zatím jediný výrobek od LM, který zvyšuje pouze mazivost, ale stojí od 150,- Kč výše a je na 80 l. Tak to se prodraží. Takovej paskvil je 1/2 nádrže Maxx Motion a 1/2 nádrže nafta s obsahem MEŘO.
Při měření se ukázalo, že nafta s MEŘO opravdu maže lépe než bez něho. MaxxMotion MEŘO neobsahuje.
zdroj: Speciál svět motorů diesel 3/2012
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
Od února jezdím na Maxx Motion a zatím naprostá spokojenost. Když jsem si přečetl v SM diesel jak Meřo dokáže zanést vstřikovací trysky vápníkem, fosforem a draslíkem z biosložky jsem rád za čistou naftu, která ani nepochází z našich rafineriích, které neoplyvají kvalitní výrobou nafty. To díky zastaralé technologii.
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
SM a jiné podobné časopisy jsou za posledních 15-20 let jen reklamou. Časopis totiž nemá jinak šanci na přežití, a proto se otiskne reklama zadavatele tzv. testu, resp. plátce reklamy. Sumy to nejsou malé a vychválí se ten či onen výrobek. Redaktorům to problém nedělá žádný.
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
Ať je to jak chce v SM, ale Maxx Motion je po všech stránkách nejlepší. Dneska jsem ho tankoval do vysokozdvihu a jeho čirá barva, téměř žádná pěnivost a následný sametový chod Perkinse hovoří za vše. Opravdu nemám chuť tankovat naftu s 7% biosložky, která se po třech měcících začne oddělovat od základní nafty. Následně pak díky bakteriím udělá v nádrži lepivou hmotu, která ucpává filtry . Sám jsem ten sajrajt doloval z tý nádrže vysokozdvihu a netoužím to zase opakovat.
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
Ahoj tohle téma mě přmělo se zde registrovat a napsat pár svých postřehů. Dříve jsem jezdil s O1 TDI 66kW a teď mám Mondeo 2.0 TDCI 103kW. Motory jsou úplně jiné. První byl dělník, tohle je fiflena.
Dělník nepoznal rozdíl mezi naftou (tehdy ještě bez biosložek nebo když jsem natankoval bionaftu (cca. 30% biosložek). Výkon, spotřeba furt stejný.
Fiflenu mám rok, začal jsem u Agipu s dieseltechem +VIF. Pak jsem zkusil Vervu a rozdíl byl patrný. Motor dost ztichnul a sbíral se z nižších ot. Po pár nádržích jsem se dověděl o Maxxovi a tak jsem zkusil. Konal se další krok k lepšímu. Zase větší klid na palubě a motor táhne zase o nějakých 100ot víc odspodu. Už půl roku nic jinýho neberu. Onehdá mi z cestou začalo docházet a tak jsem musel šplouchnout za 100kč naftu u noname pumpy. OBComp ukazoval dojezd 4km (pod votičákem 40km, což jsem myslel, že do Tábora vystačí...). No motor hned zhrubnul a tak jsem se mu v áboře u OMW omluvil řádnou porcí Maxxe.
Mě trošku nahlodal ten test mazivosti, ale na druhou stranu mi selský rozum říká, že ta nafta není od nějakýho cmrdálka, má to atesty, je to z Rakouska (bezsirnataá ropa - doufám) a jezdí na to kus Evropy má to výstupní kontrolu. No neříkejte mi, že si zadělají na průser distribucí produktu mimo tolerance...
Dělník nepoznal rozdíl mezi naftou (tehdy ještě bez biosložek nebo když jsem natankoval bionaftu (cca. 30% biosložek). Výkon, spotřeba furt stejný.
Fiflenu mám rok, začal jsem u Agipu s dieseltechem +VIF. Pak jsem zkusil Vervu a rozdíl byl patrný. Motor dost ztichnul a sbíral se z nižších ot. Po pár nádržích jsem se dověděl o Maxxovi a tak jsem zkusil. Konal se další krok k lepšímu. Zase větší klid na palubě a motor táhne zase o nějakých 100ot víc odspodu. Už půl roku nic jinýho neberu. Onehdá mi z cestou začalo docházet a tak jsem musel šplouchnout za 100kč naftu u noname pumpy. OBComp ukazoval dojezd 4km (pod votičákem 40km, což jsem myslel, že do Tábora vystačí...). No motor hned zhrubnul a tak jsem se mu v áboře u OMW omluvil řádnou porcí Maxxe.
Mě trošku nahlodal ten test mazivosti, ale na druhou stranu mi selský rozum říká, že ta nafta není od nějakýho cmrdálka, má to atesty, je to z Rakouska (bezsirnataá ropa - doufám) a jezdí na to kus Evropy má to výstupní kontrolu. No neříkejte mi, že si zadělají na průser distribucí produktu mimo tolerance...
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
Když tomu nevěříš, tak si nech vzorek nafty otestovat sám. Kup si MaxxMotion a zanes si ho do laboratoře. Rozbor bude řádově v tisícikorunách. Celkový rozbor motorového oleje stojí zhruba 2000kč. A když mně pak ukážeš výsledek kde má MaxxMotion cetanový číslo 53 a obsahuje MEŘO, tak pak se hluboce uklonim a řeknu, že máš pravdu a v SM lhali a dělali jen reklamu. Jinak jsou to jen řeči. Byl to normání test. Vzali vzorky a prostě je nechali otestovat.bastien píše:SM a jiné podobné časopisy jsou za posledních 15-20 let jen reklamou. Časopis totiž nemá jinak šanci na přežití, a proto se otiskne reklama zadavatele tzv. testu, resp. plátce reklamy. Sumy to nejsou malé a vychválí se ten či onen výrobek. Redaktorům to problém nedělá žádný.
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
rousini: Ta nafta nebyla mimo toleranci. Byla na hranici, ale normu splňovala. Ale jaká mazivost je už kritická to nevim. Jestli těch 460 oproti např. 360 je zásadní rozdíl. Naměřili 462 ale, když něco měříš, tak máš nejistoty měření. Takže v toleranci nafta byla a normu splňuje.
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
Toto vůbec není potřeba, stačí na ČS požádat o atest dodaného paliva, a tam tyto údaje jsou k dispozici, včetně / za chvíli / aktuální teploty filtrovatelnosti resp. teploty vylučování parafínů.Autoxxxrady píše: A když mně pak ukážeš výsledek kde má MaxxMotion cetanový číslo 53 a obsahuje MEŘO, .
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
DD, někde tady psali, že výrobci čerpadel jsou s mazivostí 460 nespokojení, ideální podle nich je tak 320!!!
Stojí proti sobě 2 lobby - mechanici a olejáři.
Takže to odskáčeme my - chci kvalitu, tak do Max motion šplouchnu 2,5 dcl moto 2takt oleje + wif + další ( Nitro-Jet + Envirox:) ) a dělník 66 kw se bez problémů drží s 2 kovými octávkami i passaty.
cenu přísad neřeším.
Stojí proti sobě 2 lobby - mechanici a olejáři.
Takže to odskáčeme my - chci kvalitu, tak do Max motion šplouchnu 2,5 dcl moto 2takt oleje + wif + další ( Nitro-Jet + Envirox:) ) a dělník 66 kw se bez problémů drží s 2 kovými octávkami i passaty.
cenu přísad neřeším.
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
Po tom testu dávám do Maxxe zimní Vif, kterýho mám 5 litrů a je potřeba ho spotřebovat. Snad to udělá něco s tou mazivostí, ale vzhledem k tomu že v Rakousku a Německu na to jezdí hodně aut tak si říkám že kvalita mazivosti musí být dobrá. Rozhodně si tamní rafinérie stojí za svojí produkcí daleko více než naše, kterým se občas pokazí technologie a vyrobí naftu mimo normu a klidně jí vyexpedují. Viz ten poprask s značně překročenou sirnatostí nafty, nebo rozptyl v % Meřo, který se přitává dodatečně. To radši kvalitu za mírně vyšší cenu a bez biosložky , která v čase poškodí vstřiky.
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
Svatá pravda, zvlášt,když Verva je stejně Polská.
Vsadím se, že až Polákům spadne výtoč, tak budou opět vyrábět skutečnou kvalitu, a naopak, až si budou chtít Kravaťáci z OMV po nalákání zákazníků namastit kapsy vánočními odměnami na základě úspor, půjdou s kvalitou dolů ( donutí k tomu techniky se slovy - máš doma 4 děcka? - tak to podepiš - takto nutil ředitel nejmenovaných skladů Čepra v 1993 roce podepisovat listy kvality dovezené nafty (LTO) , aby se to svinstvo mohlo dále expedovat - jsme v Čechách).
Vsadím se, že až Polákům spadne výtoč, tak budou opět vyrábět skutečnou kvalitu, a naopak, až si budou chtít Kravaťáci z OMV po nalákání zákazníků namastit kapsy vánočními odměnami na základě úspor, půjdou s kvalitou dolů ( donutí k tomu techniky se slovy - máš doma 4 děcka? - tak to podepiš - takto nutil ředitel nejmenovaných skladů Čepra v 1993 roce podepisovat listy kvality dovezené nafty (LTO) , aby se to svinstvo mohlo dále expedovat - jsme v Čechách).