olejové filtry Mann a jiné
Moderátor: Colommbo
Začal jsem ho používat po doporučení na felicia foru od kluků z Motor Excel a za ty prachy jde o dobrý filtr.bjukemen píše:...rozhodne nesuhlasím že ALCO je šmejd použivam ich už zo 3 roky v roznych vozidlach a žiadny z tebou menovanych problémov som ešte nemal ani ja,ani znami čo im mením oleje a všade davam ALCO
bylo
je
je
MANN jsou dodavatelé filtrů v prvovýrobě Škodovky a vůbec koncernu VW. Někde je před první výměnou u vzducháčů napsaná i jejich značka společně s koncernem. Myslím, že MANN je na tom zejména u olejových filtrů hodně dobře, zejména po stránce filtrovacího papíru. Na školení BMW je to i mechanikům vysvětlováno na modelových příkladech. Co ten řepoňa, žije?
ALCO filtry používám cca 6 let jak olejové tak i palivové, vzduchové i kabinové a nikdy jsem nezazanamenal žádný problém, proto u této značky zůstanu i nadále.ka-spel píše:Začal jsem ho používat po doporučení na felicia foru od kluků z Motor Excel a za ty prachy jde o dobrý filtr.bjukemen píše:...rozhodne nesuhlasím že ALCO je šmejd použivam ich už zo 3 roky v roznych vozidlach a žiadny z tebou menovanych problémov som ešte nemal ani ja,ani znami čo im mením oleje a všade davam ALCO
Síce je to trochu starší test (http://mr2.com/TEXT/oil_filter_test.html), ale používam už iba Champion... ...s ním budem určite vysoko nad priemernou kvalitou. Nie je ani drahý: napríklad C165 stojí okolo 3,50 €.
Dobrý den, jeden můj známý obchoduje v EU s filtračními materiály.
Řekl mi, že do auta dává nejlépe filtry od MANN-JIPAP, protože používají zásadně kvalitní filtrační papíry.
Tak se tím pár let řídím, a spokojenost.
Nejsme přeci tak bohatí, abychom kupovali levné věci.
A také tím podpoříme domácí výrobu - zachováme naše pracovní místa.
Řekl mi, že do auta dává nejlépe filtry od MANN-JIPAP, protože používají zásadně kvalitní filtrační papíry.
Tak se tím pár let řídím, a spokojenost.
Nejsme přeci tak bohatí, abychom kupovali levné věci.
A také tím podpoříme domácí výrobu - zachováme naše pracovní místa.
Co mam ja informacie tak:
vyrobcov filtrovacieho papieru je na svete zopar a preto je „skoro“ jedno aky filter pouzit,
jedine Purflux ma (alebo mal ?) patentovany sposob skladania filtrovacieho papieru vnutri filtra > tu je obrazok > http://www.purflux.de/technology_falttechnik.html
cize tymto mal Purflux navrch od ostatnych vyrobcov
mam este v garazi nachystane na rozrezanie a rozanalyzovanie 2 olejove filtre z mojho auta – jeden Champion (kedysi stal 120Sk) a druhy Purflux (250Sk) , bohuzial Purflux nema nastavec na kluc takze uvolnovanie filtra bol takmer nadludsky vykon na mojom aute kde je k filtru velmi obmedzeny pristup …
Purflux uz teraz patri pod Sogefi, kde patri aj Fram a Fiamm > http://www.sogefifilterdivision.com/sit ... 11&lang=EN
tiez som pocul o Mann, ze je to akysi etalon kvality, ale pocul som aj to, ze kedysi tam byvalo pisane “made in germany” a dnes “made in EU” a vyrabaju to kadetade, a ze uz to proste nie je to co byvalo...
dlhe roky a momentalne stale pouzivam Champion, vychadzal som kedysi este z toho stareho testu filtrov, a predajcu mam cestou za dobru cenu, ma nastavec na kluc na odkrutenie, takze sa netrapim pri demontazi
takze asi je to v podstate jedno, ale na druhej strane asi radsej znacku a pozret si made in … tazko povedat, chcelo by to asi nejaky novsi test filtrov
vyrobcov filtrovacieho papieru je na svete zopar a preto je „skoro“ jedno aky filter pouzit,
jedine Purflux ma (alebo mal ?) patentovany sposob skladania filtrovacieho papieru vnutri filtra > tu je obrazok > http://www.purflux.de/technology_falttechnik.html
cize tymto mal Purflux navrch od ostatnych vyrobcov
mam este v garazi nachystane na rozrezanie a rozanalyzovanie 2 olejove filtre z mojho auta – jeden Champion (kedysi stal 120Sk) a druhy Purflux (250Sk) , bohuzial Purflux nema nastavec na kluc takze uvolnovanie filtra bol takmer nadludsky vykon na mojom aute kde je k filtru velmi obmedzeny pristup …
Purflux uz teraz patri pod Sogefi, kde patri aj Fram a Fiamm > http://www.sogefifilterdivision.com/sit ... 11&lang=EN
tiez som pocul o Mann, ze je to akysi etalon kvality, ale pocul som aj to, ze kedysi tam byvalo pisane “made in germany” a dnes “made in EU” a vyrabaju to kadetade, a ze uz to proste nie je to co byvalo...
dlhe roky a momentalne stale pouzivam Champion, vychadzal som kedysi este z toho stareho testu filtrov, a predajcu mam cestou za dobru cenu, ma nastavec na kluc na odkrutenie, takze sa netrapim pri demontazi
takze asi je to v podstate jedno, ale na druhej strane asi radsej znacku a pozret si made in … tazko povedat, chcelo by to asi nejaky novsi test filtrov
Made in... už dnes moc nefunguje, filtre Mann a takisto Champion sú z rôznych krajín podľa typu. Rôzne typy sa vyrábajú v rôznych krajinách.paddy píše: ...
takze asi je to v podstate jedno, ale na druhej strane asi radsej znacku a pozret si made in … tazko povedat, chcelo by to asi nejaky novsi test filtrov
Nemecko, Rusko, Brazília, India, Čína...atd. Napríklad pre môj Renault sú filtre obidvoch výrobcov produkované v Číne (podľa dodacích listov).Mann (typ W75/3) a takisto F 136 od Championu. Momentálne používam Champion F136 a oproti predošlému Fram -PH5796 má horší spätný ventil, kontrolka mazania pri ranných štartoch svieti o pol sekundy dlhšie.
olejové filtry Mann a jiné
Do svého Forda používám olejové filtry Motorcraft. Zajímalo by mne ale, kdo je skutečný výrobce těchto filtrů. Neví to někdo?
Já do Astry dal zatím origo GM a jednou Bosch. Příště to bude opět origo protože ještě jeden doma mám . A potom opět Bosch nebo případně Mahle. U té astry se ale mění jen vložka filtru tak nevím jestli není úplně jedno jaký filtr koupím. Všechny vypadají víceméně stejně, žádný ventil v nich není prostě je to jen a jen vložka.