Keď už si spomenul ja napíšem sae20 tak vieš o tom ( mal by si ) že sa nájdu oleje s hths 2.9 a naopak u 0w30 c2 sú oleje s hths 2.9 prečo nezvoliť olej s menšou viskozitou za studena ale s rovnakou viskozitou za tepla ako sae 30 prečo nevyužiť to lepšie z oboch ahááá viem prečo pretože sae 20 je proste sae 20 a koniec proste odporPitris píše:Nevím co se Ti na Ravenolu nelíbí, ale zkusit něco jiného můžeš. Osobně však Ravenol, Millers i Yacco řadím kvalitou hodně hore.Matěj píše:Dobrý den,
nastala mi výměna oleje v HR-V 1,6 I-DTEC a v současné době tam je Ravenol xxx 0W30 v C2.
A výběr oleje dle způsobu jízd (bych já dal):
Kratší jizdy (a hodně startů) - 0w30 C2
Delší klidné jízdy (a míň startů) - 5w30 C2
Dlouhé rychlé dálniční jízdy (a nebo třeba s karavanem) - 5w30 C3
PS: počkej až přijde Mirec a hodí sem vidle s 0w20....
Mimochodom zostať u 0/5w30 C2 ( pripadne dexos/ilsac) je v poriadku v prípade jeho jazdných režimov ( celoročne ), sezónne by som to videl inak v každom prípade pri vhodných intervaloch bude všetko ok