Autoxxxrady píše:Hlavní, že je možnost volby a každý si může vybrat co se mu líbí. Někdo velký kufr a místo uvnitř. Někdo dobrý podvozek a řízení. A někdo zvolí plechovku jen kvůli designu.
a niekto si kupi škodovku
Moderátor: Colommbo
Autoxxxrady píše:Hlavní, že je možnost volby a každý si může vybrat co se mu líbí. Někdo velký kufr a místo uvnitř. Někdo dobrý podvozek a řízení. A někdo zvolí plechovku jen kvůli designu.
reálnu pridanú hodnotu bude mať vždy a pre každého.. nakoľko je to špičkový produkt z hľadiska mazania, ochrany pred opotrebovaním (najmä teda pod častou vysokou záťažou a pod.) , ktorý z neho PAO+3 ESTER + nanozložka robí.. no pointa je tá, či je to v tom ktorom prípade prospešné, či sa to bude mať šancu a priestor dostatočne prejaviť.. V tomto prípade súhlasím s tým, že oproti konvenčným olejom, ani moc nie.. a o to viac ak sa prihliada na cenu.., vtedy radšej vymeniť 2x tak často lacnejší konvečný olej predpísanej špecifikácie.e1H píše: A na to CFS NT 5w40 zabudni. Je to dobrý olej, ale pre teba nebude mať žiadnu reálnu pridanú hodnotu, akurát môžeš mať dobrý pocit a tenšiu kreditku.
JJ, Octavia je GQ1 a Fabia GQ0.e1H píše:Dávnejšie sa pýtali, či to chceš, ale po čase to začali dávať automaticky. Pozri sa do servisnej knižky, alebo na štítok v kufri, či tam máš uvedené QG0, QG1 alebo QG2. QG1 je premenlivý servisný interval.
V ničem A při krátkých popojížďkách zase v ničemCjoctavian píše:....V com je vlastne longlife olej iny/lepsi?
Taky si myslím že je 10 tis km při takových krátkých jízdách moc. Kdyby tam občas byly i jízdy 100+km tak možná. Já mám na autě najeto 300tis a zohlednuju to, že jezdím krátký jízdy okolo 15-25km. Dost i do 7-8km. Už to zkracuje interval výměny oleje o 25%. Dalších 30% dolů dávám, že mám najeto už 300tis. Každých 100tis km na autě je asi 10% kratší interval. Takže já zkratím interval o 55% na 15000km. Takže max 7 tis km. Ted dělám očistu tak to ještě krátím.jerome píše:Nechcem rypat ale tých 10.000 je pri tých 4km trasach veľa