Olej pro nové motory FORD Eco Bost
Moderátor: Colommbo
-
- Příspěvky: 674
- Registrován: ned úno 01, 2009 8:57
..ale tam sa jedna iba o usporu paliva pri tom priuse...kazdopadne aj na mojom bmw 325tds sa uvadza ze je mozne pouzit olej 5w-30 aj ked to je kusok inde ale i tak v 20 rocnom motore je to uz dost..ale je tam veliky oil chladic takze suhlas s alfim v kalif. alebo na floride kde je kopec mustangov a teploty nad 30°C a olej xw-20 maze k spokojnosti...ale tam sa zase oleje mena pri uplne inych intervaloch
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
-
- Příspěvky: 674
- Registrován: ned úno 01, 2009 8:57
Shelby je o něčem jiném, zde je i v USA předepsán olej Motorcraft® SAE 5W-50 Full Synthetic Motor Oil dle normy WSS-M2C931-B, v Evropě nekoupitelný, tak se používá Mobil1 5W-50.
http://www.fordparts.com/Products/Chemi ... rOils.aspx
http://www.fordparts.com/Products/Chemi ... rOils.aspx
No jo,ale motor toho Mustanga se pohybuje v otáčkách skoro jako lokomotiva..alfi166silver píše:Ford Mustang s velkoobjemovým motorem a s nápisem na víčku oleje Only 5W-20 mi jako hybrid nepřijde a v Kalifornii je v létě určitě víc než 25°C....
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
-
- Příspěvky: 674
- Registrován: ned úno 01, 2009 8:57
To bych neřek...NOVON píše:No jo,ale motor toho Mustanga se pohybuje v otáčkách skoro jako lokomotiva..
http://media.ford.com/images/10031/2012 ... _Specs.pdf
Pitris píše:Ano, obecně lze napsat, že viskozitní třída xw30 je použitelná do venkovní teploty +35°C.
A někde se uvádí, že oleje xw20 jsou jen do +25-ti °C - tedy pokud není chladič oleje, nebo pokud na tuto viskozitu není motor dělaný. A co vím, tak oleje xw20 používají i některé hybridy.
Jo, to máš recht - Ford Mustang je všechno, jen ne hybrid ale jeho motor má olejový chladič.alfi166silver píše:Ford Mustang s velkoobjemovým motorem a s nápisem na víčku oleje Only 5W-20 mi jako hybrid nepřijde a v Kalifornii je v létě určitě víc než 25°C....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Olej pro nové motory FORD Eco Bost
Tak už je k dispozici další olej s touto normou http://www.millersoils.cz/386--xf-longlife-eb-5w20.htmlPitris 8.7.2012 píše:Zatím údajně jediná alternativa pro doplnění / vyměnění oleje v nových motorech Ford řady Eco Bost s normou FORD WSS-M2C948-B přímo pro tyto motory je Castrol Magnatec E 5w20
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Olej pro nové motory FORD Eco Bost
Příspěvek byl smazán.
Naposledy upravil(a) e1H dne ned bře 26, 2017 19:57, celkem upraveno 3 x.
Re: Olej pro nové motory FORD Eco Bost
Proboha 5W-20 do takového litrového výkonu? Ten olej se doplazí k turbu, tam zasyčí a bude pryč
-
- Příspěvky: 674
- Registrován: ned úno 01, 2009 8:57
Re: Olej pro nové motory FORD Eco Bost
Yacco LUBE F 5W-20 s normou Ford WSS M2C 948-B je u nás na trhu již půl roku.Pitris píše:Tak už je k dispozici další olej s touto normou http://www.millersoils.cz/386--xf-longlife-eb-5w20.htmlPitris 8.7.2012 píše:Zatím údajně jediná alternativa pro doplnění / vyměnění oleje v nových motorech Ford řady Eco Bost s normou FORD WSS-M2C948-B přímo pro tyto motory je Castrol Magnatec E 5w20
http://www.znackoveoleje.cz/znackoveole ... F-5W-20-4l
Re: Olej pro nové motory FORD Eco Bost
Nerad by som vyvolal zbytocne emocie, ale alfi ma pravdu v tom, ked pise, ze:
- Ford Mustang s velkoobjemovým motorem a s nápisem na víčku oleje Only 5W-20 mi jako hybrid nepřijde a v Kalifornii je v létě určitě víc než 25°C....
Kedysi davno som nasiel foto z US - a pripojil som to kdesi na honda-forum - , kde bol nafoteny priestor motora Hondy s nalievacim vieckom motora a "nepochopitelnou" nalepkou 0W20. Ano, tie motory pracuju v nizkom spektre otacok, ale mozu tocit aj "vyssie", ale je to stale len do cca 6000ot. Hovorim o konfekcom motore R4/V6 ...
Takto, Honda v roku 1991 odporucala pre V6 (Europa) 5W30. Ale - je to automat a pri beznom jazdeni motor toci cca 2-3000 ot. ALE - servisna vymena pri stazenych podmienkach 5000km/3 mesiace -)))). Pri takomto servisnom rezime aj 5W30 to zvladne.
Accord coupe (teda V6) v Blave jazdil na mo.il1 5W30 bez problemov a pritom uzivatel jazdil mesto sviznym stylom.
Asi by som to nevztahoval len na olej, ale aj na koncepciu motora (ano, velmi podstatne je chladenie oleja! ), styl jazdenia a len na konci by som uvazol o vonkajsej teplote ...
- Ford Mustang s velkoobjemovým motorem a s nápisem na víčku oleje Only 5W-20 mi jako hybrid nepřijde a v Kalifornii je v létě určitě víc než 25°C....
Kedysi davno som nasiel foto z US - a pripojil som to kdesi na honda-forum - , kde bol nafoteny priestor motora Hondy s nalievacim vieckom motora a "nepochopitelnou" nalepkou 0W20. Ano, tie motory pracuju v nizkom spektre otacok, ale mozu tocit aj "vyssie", ale je to stale len do cca 6000ot. Hovorim o konfekcom motore R4/V6 ...
Takto, Honda v roku 1991 odporucala pre V6 (Europa) 5W30. Ale - je to automat a pri beznom jazdeni motor toci cca 2-3000 ot. ALE - servisna vymena pri stazenych podmienkach 5000km/3 mesiace -)))). Pri takomto servisnom rezime aj 5W30 to zvladne.
Accord coupe (teda V6) v Blave jazdil na mo.il1 5W30 bez problemov a pritom uzivatel jazdil mesto sviznym stylom.
Asi by som to nevztahoval len na olej, ale aj na koncepciu motora (ano, velmi podstatne je chladenie oleja! ), styl jazdenia a len na konci by som uvazol o vonkajsej teplote ...
Re: Olej pro nové motory FORD Eco Bost
Zdravím a zároveň prosím o radu - potřebuji olej pro fordí motory 2.0TDCi v Mondeu 2005 ( bez DPF, 5W30 A1 norma 913B, najeto 130 tkm, delší, ale teď i více krátkých tras se studeným motorem, olej nežere) a 1.0 EcoBoost ve Focusu( 5W20, středně dlouhé i kratší trasy po městě, bude první výměna oleje).
Váhám mezi Yacco lube F 5W30 a Millerem XFS ECO 5W30 pro diesel a Yacco lube F 5W20 a Millerem XF EB 5W20 pro benzín. Všechny oleje plní normy výrobce, teď jen který je lepší? Nezanedbatelné je, že Yacco je o pár stokorun v součtu cen olejů na obě auta levnější...Díky moc za radu, už delší dobu to tu pravidelně pročítám a moc se mi tu líbí
Váhám mezi Yacco lube F 5W30 a Millerem XFS ECO 5W30 pro diesel a Yacco lube F 5W20 a Millerem XF EB 5W20 pro benzín. Všechny oleje plní normy výrobce, teď jen který je lepší? Nezanedbatelné je, že Yacco je o pár stokorun v součtu cen olejů na obě auta levnější...Díky moc za radu, už delší dobu to tu pravidelně pročítám a moc se mi tu líbí
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16