takze olej Ravenol DXG jeste nezatracovat a prvně vypustit olej, vymenit ol. filtr, nalit olej zpet (mam na nem najeto málo, tak si myslim, ze je ho jeste skoda)Jerry3 píše:Ano, systémově vzato je tohle řešení špatné. Plechová baňka je vždy lepší. Jenže s tím ty sám nic nenaděláš.
Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
Moderátor: Colommbo
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
Hlavně vyměň všechny o-kroužky kolem toho filtru. Jeden z nich na plastovém trnu zajišťuje funkci právě zpětného ventilu. Tedy předpokládám, že je to i tady řešeno obdobně, jako jinde.
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
A naco chces vypustat olej, ak chces len vymenit filter?simec44 píše:takze olej Ravenol DXG jeste nezatracovat a prvně vypustit olej, vymenit ol. filtr, nalit olej zpet (mam na nem najeto málo, tak si myslim, ze je ho jeste skoda)
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
filtr je v autě úplně dole, stejně jak vypouštěcí ventil, tak bych nechtěl, aby přes filtr vyteklo několik dcl oleje.
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
Cize musis aj zhodit podmotorovy kryt, aby si sa dostal k filtru? To vyzera na nejake inovatorske nestandardne riesenie. V kazdom pripade som sa zatial nestretol s motorom, kde by bol vstup do filtra pod urovnou hladiny oleja vo vani (predpokladam, ze kvoli moznosti vymenit filter bez potreby vypustania oleja a kvoli riziku priesaku oleja cez tesnenie filtra). Nie je aspon vstup / vystup z filtra nad urovnou hladiny v olejovej vani? Potom by nebol problem. Vyfot to potom pls., celkom ma to zaujima. Dik.
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
zřejmě vstup do filtru bude výše než hladina oleje
https://www.novinky.cz/auto/clanek/opel ... 0-k-154508
https://www.novinky.cz/auto/clanek/opel ... 0-k-154508
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
Takto to má řešený drtivá většina motorek. Ale uznávám, že u aut se to moc nenosí...slimboy píše:To vyzera na nejake inovatorske nestandardne riesenie. V kazdom pripade som sa zatial nestretol s motorom, kde by bol vstup ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
na mojej tajpare som v pohode vymenil ol. filter s plným množstvom oleja v motore.. vytečené množstvo do max. dvoch deci.
-
- Příspěvky: 65
- Registrován: ned pro 08, 2019 20:35
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
clovece, velmi zaujmavé. je tam síce , nazvime to, úsmevná, zmienka o uspore paliva, ktorá trochu uberá na serioznosti popisu, ale aj ked toto odmyslíme, vyzerá minimálne papierovo na velmi dobrú volbu. Navyse v tejto viskozite A3 je stále vzácnejsia.
inak v minulosti som sa stretol s dobrými ohlasmi na forach, co sa týka značky.
inak v minulosti som sa stretol s dobrými ohlasmi na forach, co sa týka značky.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
simec44 píše:zřejmě vstup do filtru bude výše než hladina oleje
https://www.novinky.cz/auto/clanek/opel ... 0-k-154508
tak můžu potvrdit, filtr je výše, filtr vyměněn za purflux, ale "zmrzly" motor vyluzuje zvuk.
chvilku pojezdim a pak jde ravenol vem a dam tam ten GM dexos1 gen2
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
Petro-Canada jsou kvalitní oleje, to je fakt, ale u toho PETRO-CANADA SUPREME SYNTHETIC 5W-30 bych trošku tlumil nadšení s tou ACEA A3 - je to A5-kaSladas opc píše:https://www.red-rider.cz/11282-petro-ca ... escription
Tohle zni taky zajimave.. Nekdo zkusenost?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
no ja tam vidim A3...ale celkom dole je uvedene aj A5.
Nevylucuje sa to tak trošičku? HTHS? ale A5 ma hornu hranicu totožnu s A3, tak sa to nevylucuje...no nema tam tech.list....
Nevylucuje sa to tak trošičku? HTHS? ale A5 ma hornu hranicu totožnu s A3, tak sa to nevylucuje...no nema tam tech.list....
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
-
- Příspěvky: 65
- Registrován: ned pro 08, 2019 20:35
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
Mas urcite vyzkouseno ze po vymene oleje jine znacky ti to ten zvuk nedela?? Prijde mi to docela divny, jestli nemas treba neco v haji..simec44 píše:simec44 píše:zřejmě vstup do filtru bude výše než hladina oleje
https://www.novinky.cz/auto/clanek/opel ... 0-k-154508
tak můžu potvrdit, filtr je výše, filtr vyměněn za purflux, ale "zmrzly" motor vyluzuje zvuk.
chvilku pojezdim a pak jde ravenol vem a dam tam ten GM dexos1 gen2
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
A3 a A5 dohromady nejde, ale to asi některé e-shopy neřešíjarson1 píše:no ja tam vidim A3...ale celkom dole je uvedene aj A5.
Nevylucuje sa to tak trošičku? HTHS? ale A5 ma hornu hranicu totožnu s A3, tak sa to nevylucuje...no nema tam tech.list....
Ten olej Petro-Canada Supreme Synthetic 5w30 má HTHS 3,3 mPa.s.
(Není to 2,9 - na A5 je 3,3 solidní hodnota, a když uvažovat o oleji A5, byl by to jeden z favoritů, ale není to A3).
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF