michal84 píše:Ahojte, tak sa mi už asi prejavuje LSPI na mojej i30, už sa mi par krát stalo keď som razantne pridal plyn že na chvílu zakolísal výkon a ozval sa taký cinkavý zvuk od motoru ... predpokladam že to je LSPI.
Divné mi príde že sa to deje (cca 4-5 krát) keď prudko pridám na 2500 otáčkach a ten výkon klesne a motor zacinká keď je na otáčkomere cca 3000 otáčok. A teda vždy sa mi to stalo na 3. prevodovom stupni. Príde mi že tie otáčky už sú relatívne vysoké na LSPI alebo a mýlim? Nikde som nedohladal informaci kolko otáčok je málo resp. pri akých otáčkach to LSPI vzniká.
Popravde ale ak je zrýchlovanie na 2500 špatné to už mi príde celkom naprd pretože to znamena ešte na 60km/h radiť na dvojku ...
Čo si o tom myslíte? Alebo sa takto može prejavovať aj iný problém?
Ahojte, snáď nevadí že kopírujem celý svoj povodný príspevok ale aby bola návaznosť - problém s poklesom výkonu.
Tak ako sme sa tu bavili som začal tankovať Vervu, zaťial tak 4-5 nádrží a problém sa zatial neobjavil. Niekolko krát tu príležitosť motor mal ale nezaškubal sa. Je to teda ešte predčasné pretože aj predtým to bolo relatívne náhodné takže ešte budem sledovať.
Chcem sa ale spýtať, Jerry mi tu vtedy vypísal potenciálne problémy ak by cukanie vyriešil viacoktánový benzín. Mal by som niečo riešiť v prípade že by bolo rozdielne chovanie u viacoktánového benzínu ako u 95-ky? Alebo by sa dalo povedať aj že ten motor je proste citlivejší na palivo?
Ďalšiu vec čo sa chcem spýtať je že som si všimol keď idem plynule konštantnou rýchlosťou a otáčky mám niekde trochu pod 2000, rovinka skoro žiadny plyn, tak niekedy cítim že auto trochu škube, nie je to moc len to lahko cítim že nejte plynule (je to relatívne nevýrazné až som si chvílami myslel či si to nevymýšlam
takže žiadne výrazné záškuby)... nenapadá Vás čím to može byť?