Sériové pneu na sériovém podvozku na silničním závodním povrchu (tady jde o hrubost povrchu obrusné vrstvy) začnou v případě jízdy nadoraz "odtékat" po několika málo odjetých kolech. Uvedené spotřeby pak jen potvrzují moje předchozí tvrzení! Ale připustím (rád ), že daný motor třeba ani nestačí na to, aby ty gumy pořádně ohřál, natož aby je dokázal dostat do stavu "tečení" povrchu běhounové vrstvy. Tedy už držím hubu!e1H píše:moja priemerná spotreba na okruhu sa pohybovala niekde na úrovni 20l/100km (priemer ku koncu dňa na benzínke bol 15,5 l na PP, reálne asi 15,8l/100km, a z ubehnutých kilometrov bolo viac ako 40% dochladzovanie a pianko jazda domov).
Takže ťa poprosím aby si držal hubu a nevyjadroval sa k veciam o ktorých hovno vieš! Ďakujem.
Olej do 1.2 TSI
Moderátor: Colommbo
Re: Olej do 1.2 TSI
Re: Olej do 1.2 TSI
e1H píše: Takže ťa poprosím aby si držal hubu a nevyjadroval sa k veciam o ktorých hovno vieš! Ďakujem.
..hej ale ved sa ukludni vznikla tu zaujimava konstruktivna debata a o tom to cele je,a az to nevies pekusnut je to smutne..spravas sa ako klasicky koncernovy uzivatel ked sa trafi na spravnu strunu..odpovde si dostal si myslim k oleju ta xw-30 to jednoducho na okruhu neudrzi,nieje na to stavana
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Olej do 1.2 TSI
To ale nesvědčí nic o tom, že by měly horší motor - spíš seš Ty možná rychlejší řidič.e1H píše:Mal som lepší čas ako niekoľko trojkových Bavorákov (E30 318, E30 320 a E36 325), skončili za mnou aj nejaké MX-5-ky a Hondy CRX (všetko ľahšie a silnejšie autá).....
A tím spíš - když takhle "blbneš" na okruhu, bych u oleje volil letní SAE třídu 40.....
A tady poprosím já (a s vykřičníkem) - mírni své výrazy Děkuji.e1H píše:Takže ťa poprosím aby si držal hubu a nevyjadroval sa k veciam o ktorých hovno vieš! Ďakujem.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: listopad
Nevim v jakem stavu byly ty bavoraci a jejich piloti.
Ale ze zkusenosti,porovnavat radove 6tivaly s jejich podvozkama a fabii 1,2t...,co dodat...
Ale ze zkusenosti,porovnavat radove 6tivaly s jejich podvozkama a fabii 1,2t...,co dodat...
Re: listopad
Napsal bych, že souhlasím, ale musím držet hubu.PePe píše:... porovnavat radove 6tivaly s jejich podvozkama a fabii 1,2t...
Re: Olej do 1.2 TSI
Příspěvek byl smazán.
Naposledy upravil(a) e1H dne ned bře 26, 2017 18:25, celkem upraveno 2 x.
Re: Olej do 1.2 TSI
E1H, proč sis koupil zrovna takové auto na okruh? Primárně je děláno (je-li to 1.2 TSI 63kw) pro rodinu a pohodovou jízdu. Jinými slovy točit co nejméně a šetřit palivo. Myslím si, že daný motor (a jak jsi sám přiznal i zbytek auta) není dělán právě pro okruhové vyžití - tady je o řetězu pěkný článek http://www.auto.cz/pohony-rozvodu-remen ... tezu-70246 . Za ty peníze bys určitě pořídil mnohem zajímavější ojetinu, která by i na okruhu byla "zajímavější". Neber si to špatně, jenom to prostě nechápu Pokud máš nějaká videa, tak dej na youtube, rád se podívám
Naposledy upravil(a) skodovkar dne čtv říj 18, 2012 9:52, celkem upraveno 1 x.
Re: Olej do 1.2 TSI
Škodovkáři,moje řeč. Ještě pár takových jízd a šup s ti do bazaru. A nový majitel se bude divit,že mu po pár desítkách tisíc,klekne motor.
Za šílené prachy za toto nové auto se dá koupit podstatně vhodnější a lepší ojetka na bejkárny. Ale majitel zřejmě neměl na výběr.
Za šílené prachy za toto nové auto se dá koupit podstatně vhodnější a lepší ojetka na bejkárny. Ale majitel zřejmě neměl na výběr.
Re: Olej do 1.2 TSI
Nemám problém s tím, že si někdo jde zajezdit na okruh s naprosto sériovým autem, i kdyby tam měl přijet třeba s dodávkou. Dokonce se domnívám, že by si to ve vlastním zájmu měl zkusit úplně každý. Jen jsem se chtěl dobrat odpovědi na otázku, jak moc byl motor vozu zatížen, přesněji jak moc ho řidič při jízdě po okruhu namáhal a úplně přesně - jaké srdce okruhového jezdce v jeho hrudi tepe. To se dá vcelku snadnu zjistit podle stavu pneumatik po jízdě (odtud moje otázka), podle průměrné spotřeby (při skutečně razantním tempu by měl průměr cca odpovídat max. dosažitelné okamžité spotřebě při jízdě na 4. rychl. stupeň - zde jsem se ani neptal, ale dotyčný odpověděl sám) a rovněž podle využívání brzd:
Vším, co mi e1H až dosud sdělil, jen potvrdil to, co jsem už napsal: nejednalo se o nic víc, než o "volnou projížďku" po okruhu, a skutečně vedle něj nemusím sedět, abych si troufl toto prohlásit! Totiž kdyby skutečně nasadil razantní tempo, rychle by přišel na to, že se sériovým autem končí jízda po okruhu stylem "nadoraz" tím, že v zatáčce už není možno auto udržet, poněvadž se kvůli přehřátí gum a odtékání povrchové vrstvy běhounu začne chovat jako ledu, anebo že už nedokáže před zatáčkou dobrzdit, poněvadž mu úplně zvadly brzdy (rozumný jezdec končí podle toho, co nastane dříve). To samozřejmě neznamená, že po vychladnutí se nelze jít svézt znovu. Ovšem zkušený amatér je smířen s tím, že den strávený na okruhu ho v případě série absolvovaných jízd stojí obutí anebo brzdy (nejčastěji obojí) a nejdůležitější je odhadnout správný moment, kdy to zabalit, aby se alespoň dostal domů po vlastní ose.e1H píše:... Tiež viem, že som ešte mohol viac dupať na brzdy a mať o pár metrov kratšie brzdné dráhy, ale nechcel som jazdiť tak aby mi popri ESP stále blikala aj kontrolka ABS. ...
Re: Olej do 1.2 TSI
Návštěvník píše:Nemám problém s tím, že si někdo jde zajezdit na okruh s naprosto sériovým autem, i kdyby tam měl přijet třeba s dodávkou. Dokonce se domnívám, že by si to ve vlastním zájmu měl zkusit úplně každý. Jen jsem se chtěl dobrat odpovědi na otázku, jak moc byl motor vozu zatížen, přesněji jak moc ho řidič při jízdě po okruhu namáhal a úplně přesně - jaké srdce okruhového jezdce v jeho hrudi tepe. To se dá vcelku snadnu zjistit podle stavu pneumatik po jízdě (odtud moje otázka), podle průměrné spotřeby (při skutečně razantním tempu by měl průměr cca odpovídat max. dosažitelné okamžité spotřebě při jízdě na 4. rychl. stupeň - zde jsem se ani neptal, ale dotyčný odpověděl sám) a rovněž podle využívání brzd:Vším, co mi e1H až dosud sdělil, jen potvrdil to, co jsem už napsal: nejednalo se o nic víc, než o "volnou projížďku" po okruhu, a skutečně vedle něj nemusím sedět, abych si troufl toto prohlásit! Totiž kdyby skutečně nasadil razantní tempo, rychle by přišel na to, že se sériovým autem končí jízda po okruhu stylem "nadoraz" tím, že v zatáčce už není možno auto udržet, poněvadž se kvůli přehřátí gum a odtékání povrchové vrstvy běhounu začne chovat jako ledu, anebo že už nedokáže před zatáčkou dobrzdit, poněvadž mu úplně zvadly brzdy (rozumný jezdec končí podle toho, co nastane dříve). To samozřejmě neznamená, že po vychladnutí se nelze jít svézt znovu. Ovšem zkušený amatér je smířen s tím, že den strávený na okruhu ho v případě série absolvovaných jízd stojí obutí anebo brzdy (nejčastěji obojí) a nejdůležitější je odhadnout správný moment, kdy to zabalit, aby se alespoň dostal domů po vlastní ose.e1H píše:... Tiež viem, že som ešte mohol viac dupať na brzdy a mať o pár metrov kratšie brzdné dráhy, ale nechcel som jazdiť tak aby mi popri ESP stále blikala aj kontrolka ABS. ...
To jsou hrozný kecy.
Re: Olej do 1.2 TSI
Pro někoho, kdo si to nikdy nevyzkoušel, tudíž ani netuší, vo co go, zcela určitě!Jiný návštěvník píše:To jsou hrozný kecy.
Re: Olej do 1.2 TSI
Souhlasím tu úplně s každým! Včetně modeláře, kdyby tu byl, s tím úplně nejvíc . Jen si myslím, že zkoušet sériové auto na nějaké tečení gum je dost blbost a zbytečné. Spíš si vyzkoušet nějaké věci pro běžný provoz užitečné, které se v běžném provozu moc zkoušet nedají - a tedy s netekoucími gumami. Když už to tu padlo, nechtěl jsem být první, kdo to napíše, také jsem zvědav, kdy něco na tom motoru odejde .
Re: Olej do 1.2 TSI
Motul ano, ale stále nechápu, proč tam na "blbnutí na okruhu" cpeš "třicítku. Na longlife nejezdíš, nech tam ten Mobil1 0w40 nebo MOTUL 8100 X-CESS 5w40.....e1H píše:Ako ďalší olej mám zase objednanú 0W-30-ku, konkrétne ten Motul.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Olej do 1.2 TSI
..spominal velku spotebu
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Olej do 1.2 TSI
Příspěvek byl smazán.
Naposledy upravil(a) e1H dne ned bře 26, 2017 18:25, celkem upraveno 3 x.