Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Moderátor: Colommbo
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Já tam mám zánovní desky i kotouče, takže toto řešit nějakou dobu nebudu, ale Brembo používá dost lidí a chválí právě ty Max, jak zmiňuješ Máchale. Nebo kombinaci desek i kotoučů ATE.
Jinak drážkované asi budou více brát desky, že?
S ATE máš nějakou zkušenost?
Jinak drážkované asi budou více brát desky, že?
S ATE máš nějakou zkušenost?
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
S výdrží destiček zatím nevím, moc dlouho je na autě nemám. Jen při ostřejším brždění mají tendenci být hlučnější. Na okruhu jsem nebyl, takže neřeknu, jestli vadnou hned po prvním ostřejším kole
S ATE žádnou zkušenost nemám.
S ATE žádnou zkušenost nemám.
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Opět projev nepochopení či dokonce záměrná dezinterpretace skutečnosti. Vždyť s něčím, co umí přes 200, je třeba mít možnost to i při plně naloženém voze také z této rychlosti opakovaně zastavit! Nebo doporučuji např. horské pasy v Alpách: takový Col du Galibier je pro brzdy přímo lahůdka.Máchal píše:...Na okruhu jsem nebyl, takže neřeknu, jestli vadnou hned po prvním ostřejším kole
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Stelvio je lepší
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Nebo stejne proflakly ale rovnez uzasny GG. Sjel jsem jeho cast na neutral. Potreboval jsem obrousit vsechny tri kotouce. Coz se povedlo.
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
mno nejsem si zcela jist,jestli je O1 tak uplne vhodna na ostrou jizdu,popr. zavodeni,at je ve verzi jakekoliv..Mozna tak na jizdu rovne
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Ale o tom tady snad nikdo nepochybuje
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Tak já o tom rozhodně pochybuji: pro bezpečnou jízdu vysokou rychlostí rovně jí chybí potřebná směrová stabilita v podélném směru. Důvodem je opět jednoduché (aby to bylo co nejlacinější) řešení podvozku a znovu především ta zatracená zadní náprava. Dalo by se to vylepšit pasivním přiřizováním zadních kol, což lze mít i u jednoduché zadní nápravy, zvolený typ zadního zavěšení to však bohužel neumožňuje. Pasivní přiřizování zadních kol přináší své výhody i při brzdění, kdy se mění sbíhavost zadních kol v zájmu stabilizačního účinku, ale není lehké ho odladit tak, aby "ovladač" pochopil, že se nemá pokoušet jeho zásahy vlivem sil vznikajících při jízdě kompenzovat volantem, ale naopak nechat auto dělat, co mu konstruktéři dali do vínku. Jenže to by museli být "páni konstruktéři s volnýma rukama", což u VAGu rozhodně nelze očekávat
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Píšeš tu pitomosti a děláš se zajímavým. Jmenuj zde alespoň jediné auto, které bylo současník probírané O I, určené pro širokou veřejnost, ve stejné cenové relaci, vybavené tím, co popisuješ. A vynech veletrhové prototypy, které se do výroby nikdy nedostaly. A do budoucna porovnávej porovnatelné.
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Ford Focus a Mondeo,co já vím.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
BOŽE, dvaadvacitko, proč mi neustále nahráváš na smeč? Např. Mitsubishi Colt/Lancer generace 1988-93. Následně už byl vzadu vyspělý viceprvek.
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Almera, která je také o trochu starší, měla se svou nápravou Multi-Link na svou dobu výborné jízdní vlastnosti. K tomu tichounké, úsporné a naprosto spolehlivé řetězové benzínové motory. Existovaly i verze GT, ale těch se moc neprodalo.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Když to máš těžký: ten, kdo není paf z něčeho, co mělo obrovské zpoždění za konkurencí, se podle dvaadvacitky dělá zajímavým a píše pitomosti. Holt v Česku je zřejmě tím správným etalonem velkohubý koncernak, jenž pokud možno neví o ničem nic, ale dělá mu dobře pocit světactví - simply clever!
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
To máš tak. Kdosi tu napsal že kdo chce psa bít, hůl si najde. U dvaadvacátého Návštěvníka to je jinak - on nevynechá příležitost se tu ztrapnit. Otázkou ovšem zůstává, zda-li to dělá vědomě či o tom neví....Jerry3 píše:BOŽE, dvaadvacitko, proč mi neustále nahráváš na smeč?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
nejako skoro sa to tu skoncilo
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw