Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Moderátor: Colommbo
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Jenže to poslední je něčím jiným, tedy nikoli příznakem pozitivního vývoje řešení problému.
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
To vím taky, Jerry. Sám to už ale evidentně nevyřeším. Co mám tedy asi tak dělat...
Večer akorát vyzkouším kamarádovo RS.
Večer akorát vyzkouším kamarádovo RS.
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Co jsem tak procital fora,bo s ESP auto nemam (ted nemam ani ABS),tak zacinam nabyvat dojmu,ze je to koncernova specialitka a problem vlastne neni.Jerry3 píše:Jenže to poslední je něčím jiným, tedy nikoli příznakem pozitivního vývoje řešení problému.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Dnes jsem měl možnost vyzkoušet kamarádovo RS, rok 2001 a pedál to samé jako já. Při stání měkký a až na zem, při jízdě odpor. Druhý, se kterým jsem si volal má podle svých slov podobné chování, ne-li stejné...
V sobotu bych snad mohl vyzkoušet ještě jedno, ročník 2003. A jak píše NOVON...
Co jsem měl já možnost pročíst, tak to skoro vypadá, že to bude asi normální....
V sobotu bych snad mohl vyzkoušet ještě jedno, ročník 2003. A jak píše NOVON...
Co jsem měl já možnost pročíst, tak to skoro vypadá, že to bude asi normální....
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Dobře, ale dříve, než jsi s tímto problémem přišel, se to chovalo odlišně, ne?
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
To mel patrne problem se zatuhlym trmenem na zadni naprave.Vycetl jsem,ze po odstraneni tohoto problemu to zacne fungovat,tak jak ma..ci-li pedal se propada,aniz by to melo vliv na brzdny ucinek.Jde to pry videt na diagnostice,ze i kdyz se pedal propada,tlak v brzdach neklesa..Jezevcik píše:Dobře, ale dříve, než jsi s tímto problémem přišel, se to chovalo odlišně, ne?
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
To je mi ale novina! Několik služebních oktávek s ESP jsem měl a jednu denně používám a s popisovaným jevem jsem se ještě nesetkal.
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Jezevčík: Přibržďoval zadní levý třmen.
Jak se to chovalo před tím. Podle mě lehce jinak. Jenže samozřejme to teď už objektivně neposoudím.
Před tím jsem to neřešil, pak jak nastala ta změna, tak člověk řeśí každý milimetr pohybu pedálu a hledá zkrátka někde chybu. Víte, jak to myslím.
Pedál se nepropadá, chod má stejný, ale při stání jde zmáčknout až na podlahu, ale to i z RS mého kamaräda.
Pří jízďě je asi lehce delší chod, než byl před sundáním třmenu, ale i při lehčím našlápnutí auto brzdí a pedál ma odpor.
Když pak sepne abs, tak samozřejmě jde protitlak do pedálu s kopáním.
Zkusím v sobotu ještě jedno RS, pak se budeme zařizovat dále.
Jak se to chovalo před tím. Podle mě lehce jinak. Jenže samozřejme to teď už objektivně neposoudím.
Před tím jsem to neřešil, pak jak nastala ta změna, tak člověk řeśí každý milimetr pohybu pedálu a hledá zkrátka někde chybu. Víte, jak to myslím.
Pedál se nepropadá, chod má stejný, ale při stání jde zmáčknout až na podlahu, ale to i z RS mého kamaräda.
Pří jízďě je asi lehce delší chod, než byl před sundáním třmenu, ale i při lehčím našlápnutí auto brzdí a pedál ma odpor.
Když pak sepne abs, tak samozřejmě jde protitlak do pedálu s kopáním.
Zkusím v sobotu ještě jedno RS, pak se budeme zařizovat dále.
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Jako nemysli si..je mi to divne taky.Jerry3 píše:To je mi ale novina! Několik služebních oktávek s ESP jsem měl a jednu denně používám a s popisovaným jevem jsem se ještě nesetkal.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Schválně jsem to byl zkusit a nic takového se na služební oktávce neděje.
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Jerry: Jakou máš Octávku služební? Respektive generaci?
Zítra ráno se pojedu objednat do Škodovky na výměnu té kapaliny. Ale chtěl bych se Vás zeptat pánové, asi je to blbý nápad, ale co se jich zeptat, aby při té výměně preventivně zkontrolovali zda je to všechno ok (brzdný účinek) a funguje jak má? Je to blbá poznámka? Stejně pokud tam je něco špatně, tak by to měli poznat už kvůli té výměně.
Jinak u té výměny budu asi chtít být, u nás to většinou jde, ale i kdyby ne, stejně bych tam chtěl být, protože bez mé pomoci nepřekonají jistou věc, která tam je proti zásahu zvenčí...
EDIT: Zkoušel jsem mačkat pedál na místě s nastartovaným motorem a pořádně sledoval jak jde zmáčknout a opravuji se. Až na zem zmáčknout nejde. Jde zmáčknout více než při jízdě ale ne až na podlahu, odhadem do 2/3.
Zítra ráno se pojedu objednat do Škodovky na výměnu té kapaliny. Ale chtěl bych se Vás zeptat pánové, asi je to blbý nápad, ale co se jich zeptat, aby při té výměně preventivně zkontrolovali zda je to všechno ok (brzdný účinek) a funguje jak má? Je to blbá poznámka? Stejně pokud tam je něco špatně, tak by to měli poznat už kvůli té výměně.
Jinak u té výměny budu asi chtít být, u nás to většinou jde, ale i kdyby ne, stejně bych tam chtěl být, protože bez mé pomoci nepřekonají jistou věc, která tam je proti zásahu zvenčí...
EDIT: Zkoušel jsem mačkat pedál na místě s nastartovaným motorem a pořádně sledoval jak jde zmáčknout a opravuji se. Až na zem zmáčknout nejde. Jde zmáčknout více než při jízdě ale ne až na podlahu, odhadem do 2/3.
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
2. generace, 2,0 FSI 4x4. Ale měl jsem i 1. generaci 1,8T, bez i se 4x4.
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Tak jsem se objednal ve Škodovce na výměnu brzdovky. Příští pátek dopoledne tam jedu.
Akorát je budu muset důkladně upozornit, aby mi to nezvedli za prahy. Bohužel občas i autorizáky zvedaj jedničkovou Octu kde se nemá
Akorát je budu muset důkladně upozornit, aby mi to nezvedli za prahy. Bohužel občas i autorizáky zvedaj jedničkovou Octu kde se nemá
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Tak dneska jsem byl ve Škodovce... na tom odvzdušnění... tedy výměně brzdovky
Pedál konečně ok... byl tam vážně asi vzduch, zabíra hned hore a je tvrdej jak byl... Cena 492 Kč, to je taky super..
Jinak mě trošku nasralo, že technik, nějakej klučina do 30 let, když jel do dílny, tak se s tím rozjel jak na závody, což jsem si pak postěžoval... ještě, že to auto bylo ohřátý...
Na druhou stranu abych nehanil, přístup profi. Předávací protokol, fotky auta, výbava co je v něm atd, obalili igelitem volant, řadičku, ručku, na sedadlo dali igelit... Do zakázky jsem si zadal - Nezvedat za prahy, ale pouze za podélné nosníky. Ještě jsem jim ukázal dílenskou příručku, kde to je jasně znázorněné...
Šéf servisu, potom co si vzal technik auto, tam došel, ještě mu to řekl, pohlídal si ho aby to zvedl, jak se má. Když mi pak předávali auto, tak mi ukázali fotky, že to bylo skutečně zvednutý za nosníky. Za tohle teda palec nahoru, tak by to mělo být, takový přístup.
Pedál konečně ok... byl tam vážně asi vzduch, zabíra hned hore a je tvrdej jak byl... Cena 492 Kč, to je taky super..
Jinak mě trošku nasralo, že technik, nějakej klučina do 30 let, když jel do dílny, tak se s tím rozjel jak na závody, což jsem si pak postěžoval... ještě, že to auto bylo ohřátý...
Na druhou stranu abych nehanil, přístup profi. Předávací protokol, fotky auta, výbava co je v něm atd, obalili igelitem volant, řadičku, ručku, na sedadlo dali igelit... Do zakázky jsem si zadal - Nezvedat za prahy, ale pouze za podélné nosníky. Ještě jsem jim ukázal dílenskou příručku, kde to je jasně znázorněné...
Šéf servisu, potom co si vzal technik auto, tam došel, ještě mu to řekl, pohlídal si ho aby to zvedl, jak se má. Když mi pak předávali auto, tak mi ukázali fotky, že to bylo skutečně zvednutý za nosníky. Za tohle teda palec nahoru, tak by to mělo být, takový přístup.
Naposledy upravil(a) PavelRS dne pát zář 22, 2017 12:20, celkem upraveno 1 x.
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
- BigBang
- Příspěvky: 1870
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Klobouk dolů, že to zvládli Otázka je jak by to vypadalo, kdybys jim to neřekl...
Ohledně toho ježdění, příjde mi, že to dělají všichni
Ohledně toho ježdění, příjde mi, že to dělají všichni
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40