Bude to bez konce, poněvadž mj. nejsi schopen změřit emise NOx pod zatížením.drak píše:... Pokud to bude peklo, uvedu to tady, napíšu přesně co se dělo a bude konec všem dohadům.
oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
Moderátor: Colommbo
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
By mi zajimal vykon a kdy byl Nm dosazen. Protoze u takoveho nadupance 2.0 atm,to musi byt vysoko a blizko Vmax.
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
So+ne 505km,vse s vozikem 220kg. S nakladem 180kg 280km.
1/3 dalnice,1/3 statovky,1/3 okresky. System plna,plna,plna,palivo Maxx m. 100,Papoil 98, +VIF.
6,15/100. Razeni a otacky dle zateze a potreb motoru.
1/2 cesty zpet ridila pritule.
1/3 dalnice,1/3 statovky,1/3 okresky. System plna,plna,plna,palivo Maxx m. 100,Papoil 98, +VIF.
6,15/100. Razeni a otacky dle zateze a potreb motoru.
1/2 cesty zpet ridila pritule.
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
Výkon si už nepamatuji (graf na displeji ukazoval jen krouťák), ale počítám přes 200 PS, vrchol krouťáku v nějakých 6000. Motor se kousl těsně poté, co se křivka zlomila. Pro pořádek podotýkám, že šlo o holý motor na laboratorní brzdě (pronájem hodin), tj. nikoli nepřímé měření na autě přes kola. Ten motor byl určen pro amatérské závody mezi kužely v Rakousku a šlo o Mitsubishi 1,8 MPI, původně 1843 ccm převrtaný na těsně pod hranici 2000 ccm. Většina dílů pocházela od specializovaných úpravců MMC Evo z USA, včetně komplexně programovatelné ŘJ (na brzdě se mělo pouze doladit její nastavení).Pedro píše:By mi zajimal vykon a kdy byl Nm dosazen. Protoze u takoveho nadupance 2.0 atm,to musi byt vysoko a blizko Vmax.
Ladič, původně automobilový závodník, následně spolumajitel garáže Mitsubishi ve Vídni, nyní v důchodu, se jmenuje Tallian. Na stará kolena jezdil ty amatérské závody s Mitsubishi Coltem a Daihasu (snad) Coure. Možná se dá ještě dnes něco najít na netu, ale uplynulo již 15 let...
- Colommbo
- Příspěvky: 9941
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
A že se Itall nezmínil, že má strýčka ve Vídni...
P.S. Daihatsu Cuore ( ) by Vláďovi asi vyhovovalo taky...
P.S. Daihatsu Cuore ( ) by Vláďovi asi vyhovovalo taky...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
no to zíram... že by dvojka Liška & Talian in 2. Bezirk ještě ten garage kvelb měli?
- Colommbo
- Příspěvky: 9941
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
Ale nééé - Herr Lischka přeci bejval kožešník...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
drak píše:Já ty tablety koupil protože jsem k tomu tady byl v podstatě vyprovokován. Nebavilo mne poslouchat teorii a číst chemické poučky.
Kdyby Tě to bývalo bavilo, tak by sis přečetl tuto stať z e - panolinova odkazu již na straně 6 tohoto vlákna a pak by sis nemusel dát do nádrže něco tak pofidérního a ještě za to zaplatit.
Jako další organokovové sloučeniny zvyšující oktanové číslo je možné uvést pentakarbonyl železa, ferocen, karbonyl niklu a tetraethylcín. Žádná z těchto látek se z důvodu toxicity, ceny a nežádoucích vedlejších vlivů v praxi neuplatnila, mimo jiné také proto, že produkty spálení některých typů způsobují abrazivní opotřebení motoru. Přesto i v současné době se lze ještě na evropském trhu setkat s přípravkem obsahujícím sloučeninu železa, jehož nabídka vyzdvihuje hlavně čistící účinek popsaný později, ale "zapomíná" se zmínit o škodlivosti pro motor.
Pravděpodobně, nic relevantního nezjistíš.drak píše:Prostě to odzkouším a uvidím. Pokud to bude peklo, uvedu to tady....
Pravděpodobně nebudeš laboratorně a velmi draze zkoumat následky dlouhodobého působení onoho elixíru a tak půjde zase jen o subjektivní dojmy a dohady.drak píše:....napíšu přesně co se dělo a bude konec všem dohadům. Ono by se to jinak táhlo a táhlo.....
Pravděpodobně - pokud si nedá říci - tak v tomto případě zkazí.drak píše:Kdo nic nezkusí, nic nezkazí.
Toni by se možná uplatnil na dvoře Rudolfa II. Třeba by se po aplikaci ferrocenu do čelní jamky golem rozpohyboval i bez šému.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
Akorat ze pan Tallian je - na rozdil od Italla - maly, prosedively, typicky "italskych" telesnych proporci. Cirou nahodou jsem se s nim potkal vloni na jare, po 10 letech. Skoda, ze nenasel nasledovnika.Colommbo píše:A že se Itall nezmínil, že má strýčka ve Vídni...
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
Je videt, ze dnesni svet je fakt jedna "globalni vesnice" : ano, garaz (v zapadoevropskem slova smyslu, tj. prodej + servis) blizko zeleznicniho prejezdu a hned vedle nejakeho mistniho "flusu". Ovsem dle vyjadreni tehdejsiho sefa pres techniku zn. Mitsubishi u Denzela, Gerharda Aust-a (stale v ustredi Denzela pracuje, jenom kvuli dosazeni duchodoveho veku jiz ne ve vedouci pozici) pred temi 15 lety nejlepsi z cca 35 garazi Mitsubishi v Rakousku. Mohu potvrdit! A je mi lito, ze to nepokracuje.L_U_K píše:no to zíram... že by dvojka Liška & Talian in 2. Bezirk ještě ten garage kvelb měli?
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
Ano, jenze "tahle Liska" byla na zrzavo odbarvena starsi pani obsluhujici financni stranku chodu firmy.Colommbo píše:Ale nééé - Herr Lischka přeci bejval kožešník...
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
Komu neni rady...Jezevcik píše:drak píše:Já ty tablety koupil protože jsem k tomu tady byl v podstatě vyprovokován. Nebavilo mne poslouchat teorii a číst chemické poučky.
Kdyby Tě to bývalo bavilo, tak by sis přečetl tuto stať z e - panolinova odkazu již na straně 6 tohoto vlákna a pak by sis nemusel dát do nádrže něco tak pofidérního a ještě za to zaplatit...
Toni tu vystupuje jako typicky smejd. Ovsem kdyz to napr. na draka, ktery se tu prezentuje jako zdatny automechanik, plati...Jezevcik píše:Toni by se možná uplatnil na dvoře Rudolfa II. Třeba by se po aplikaci ferrocenu do čelní jamky golem rozpohyboval i bez šému.
P.S.: A je to uplne stejne, jako mnou hned zpocatku zmineny primer se stimulanty: nada si rict a neda si rict.
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
Je pravda že jsem automechanikem celý život a o tom jestli zdatným se nechci bavit protože člověk který si myslí že nad něho není se nikam dál neposune a setrvává na svých, někdy i mylných názorech. To vlákno na straně 6 jsem četl a musím uznat že je to dobře napsáno, všechna čest. Co se týká tablet tak jsem to chtěl jen zkusit, ne jen člověka co o tom kladně píše odsuzovat a zesměšňovat. Prostě takový nejsem a to, jak koukám tady není oblíbené. To jestli bude vliv přípravku pro motor přínosem nebo ne se uvidí a já to prostě jen zkouším. Vím že jednodušší by bylo podle toho co tady čtu zařadit toho Toniho do škatule kšeftmanů a podvodníků, měl bych také velkou podporu většiny tady. Nevím jestli to prodává nebo o co vlastně jde původně ale mě nikdy nebavilo papouškovat většinový názor. Respektuji všechny názory zde o tom napsané ale jsem zvědavej a tak dělám to co dělám. Co se týká mé praxe ,,automechanika" mohu říci jen jedno, nikdo neumí všechno, stále je co zlepšovat a zkoušet. Mě to prostě baví a pokud něco není podle představ, jdu dál a nevracím se k tomu, což může být i tento případ. je mi jedno pokud se někdo snaží mne zatlačit do řady běžných spotřebitelů v které se pohybuje sám a pro které je již vše vymyšlené a napsané. Například dnes jsou aditiva běžná věc, doporučovaná a nikdo v podstatě nepochybuje. Byla tu ale doba kdy se tomu většina lidí smála a tvrdila že to má jen tahat lidem prachy z kapsy. O spoustě věcí se říkalo že jsou na nic a dnes se používají s úspěchem běžně. Zvyšování výkonu motorů přehráváním map v Ř.J. se také dost lidí vysmívá ale dnes ten samý postup (někdy i méně dokonalý) používají i automobilky a majitel auta ani neví že má stejný motor jako soused, jen takto výkonově vylepšený. Pevné čipy přidávané do datových vedení jsou zaplať bůh minulostí, dnes je opravdu s čím si hrát.
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
drak píše:... To vlákno na straně 6 jsem četl a musím uznat že je to dobře napsáno, všechna čest.
O tohle vůbec nejde. Jde o to, že jsem byl u toho, když se chystal zákaz tetraetylolova v benzínech a řešilo se, čím ho případně nahradit, tedy se zkoušelo (podotýkám že v renomovaných zkušebnách) kde co. Ale to jsem tu již psal. Potíž je v tom, že když to sem napíšu já, tak tomu někteří, kterým šlapu na kuří oko, už ze zásady nevěří.
Na to, abych zvěděl, co je kdo zač, mi stačí dvě až tři věty jeho vyjádření, v osobním kontaktu ještě méně. Jsem už takový, holt profesionální deformace.drak píše:... Co se týká tablet tak jsem to chtěl jen zkusit, ne jen člověka co o tom kladně píše odsuzovat a zesměšňovat. Prostě takový nejsem a to, jak koukám tady není oblíbené.
Jak jsi se mohl dočíst, tak se to neukáže, poněvadž nejsi autorizovaná zkušebna schopná dodržet stanovené podmínky měření a reprodukovatelnost jeho výsledků. A že ferrocen zpomaluje hoření? OK, vždyť tady nikdo netvrdil opak. Obdobně tablety extáze fungují přesně tak, jak jest slibováno...drak píše:... To jestli bude vliv přípravku pro motor přínosem nebo ne se uvidí a já to prostě jen zkouším. Vím že jednodušší by bylo podle toho co tady čtu zařadit toho Toniho do škatule kšeftmanů a podvodníků, měl bych také velkou podporu většiny tady. Nevím jestli to prodává nebo o co vlastně jde původně ale mě nikdy nebavilo papouškovat většinový názor.
A pokud jde o tu tvou "většinu", tak to, co jsi tu až dosud předvedl, přesně zapadá do schématu uvažování a jednání "průměrného obyvatele ČR", tj. většiny.
Jenže tady nejsme v politické aréně společenských disciplín, tady řešíme techniku, které nezbývá, než respektovat přírodní zákony a zákonitosti.drak píše:... Respektuji všechny názory...
Tak to si pleteš pojmy s dojmy: mezi schváleným léčebným přípravkem s omezenými vedlejšími účinky a nějakým nechváleným dryákem, který ti možná pomůže, tedy pokud tě zrovna nezabije, je sakra rozdíldrak píše:... Například dnes jsou aditiva běžná věc, doporučovaná a nikdo v podstatě nepochybuje. Byla tu ale doba kdy se tomu většina lidí smála a tvrdila že to má jen tahat lidem prachy z kapsy. O spoustě věcí se říkalo že jsou na nic a dnes se používají s úspěchem běžně.
Opět nám jen účelově vkládáš do úst něco, co zde v této poloze nikdy nezaznělo.drak píše:... Zvyšování výkonu motorů přehráváním map v Ř.J. se také dost lidí vysmívá ale dnes ten samý postup (někdy i méně dokonalý) používají i automobilky a majitel auta ani neví že má stejný motor jako soused, jen takto výkonově vylepšený.
Mám ti sem nakopírovat min. půl tuctu odkazů ze současných německých či rakouských zdrojů dokazujících pravý opak?drak píše:... Pevné čipy přidávané do datových vedení jsou zaplať bůh minulostí, dnes je opravdu s čím si hrát.
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
a nějaký tablety na zlepšení funkce pertinaxového karburátoru nemáte v repertoáru?