Octavia 1,9 TDI so 700 000 km!
Moderátor: Colommbo
Re: Octavia 1,9 TDI so 700 000 km!
Co se týče benzínů od VW,tak 5 ti válce AUDI a poctivé 4 válce,8 mi ventily skončily v roce 96 u passatu B4 a AUDI 80.Proste spodek litina,hlava hlinik..Ty najedou 500,pak kroužky,hlava a jedou dále.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Octavia 1,9 TDI so 700 000 km!
Sme sa pozastavili len nad motorom, ale zabudli na to...že auto má podľa článku pôvodné tlmiće (aj keď sú po smrti), struny,...a pozrite na ten spodok na videu...bez hrdze a výfuk je pôvodný a ešte v akom stave...je na ňom aj dátum výroby, pre neveriacih
Asi opäť dlhé trasy, inak si najmä ten výfuk neviem vysvetliť
Asi opäť dlhé trasy, inak si najmä ten výfuk neviem vysvetliť
Re: Octavia 1,9 TDI so 700 000 km!
Strýc má Toyotu z r.1994 - s původním výfukem.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Octavia 1,9 TDI so 700 000 km!
davidTJ: Taky mam na obou autech r.v. 2000 puvodni vyfuk,i kdyz na mazde se divim,ze jeste drzi pohromade,trubky jsou dost rezave..
Moje bejvalka audi 80 (jezdi ke me na servis) roku 1990 ma taky puvodni vyfuk.
Tajemstvi bude nejspis v materiálu.
Moje bejvalka audi 80 (jezdi ke me na servis) roku 1990 ma taky puvodni vyfuk.
Tajemstvi bude nejspis v materiálu.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Octavia 1,9 TDI so 700 000 km!
Materiál samotný je samozřejmě základem, nicméně hodně udělá technologické zpracování (maximální využití pertlování, minimalizace svařování), umístění výfukového traktu na podvozku a také teplota výfukových plynů.NOVON píše:Tajemstvi bude nejspis v materiálu.
Re: Octavia 1,9 TDI so 700 000 km!
Pitris: pokiaľ viem, staré Toyoty mali neskutočne trvácne "spotrebné" časti ako napr. výfuk, tlmiče, podovzkové diely atď. Mimoriadna kvalita
Ja mám na Mazde pôvodný výfuk, ale to má len 13 rokov. Na Nissane primera som mal 300 tkm (určo stočených), 18 rokov a pôvodný výfuk. Prehrdzavel na spoji, zavaril som ho a fičal ďalej.
Ja mám na Mazde pôvodný výfuk, ale to má len 13 rokov. Na Nissane primera som mal 300 tkm (určo stočených), 18 rokov a pôvodný výfuk. Prehrdzavel na spoji, zavaril som ho a fičal ďalej.
Re: Octavia 1,9 TDI so 700 000 km!
davidTJ: Jj,staré Corolly a Cariny,to byly vozy..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Octavia 1,9 TDI so 700 000 km!
Já na obou Toyotách (2001) původní výfuk i tlumiče, na loni prodané Octávii 1998 TDI 66kW také, km přes 300t.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Octavia 1,9 TDI so 700 000 km!
Tak treba tlumice dokazou na aute byt,i kdyz uz nefungujou a jen se vozí
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Octavia 1,9 TDI so 700 000 km!
Žhavicí svíčky Denso ve starých toyotách byly v podstatě celoživotní, protože k jejich výměně docházelo třeba až po čtyřech stech tisících a více kilometrech. A startéry? O těch tu zatím nebyla zmínka. Na nastartování těch starých dieselů stačilo pouhé fouknutí, takže ten startér za dobu životnosti auta udělal pár obrátek.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Octavia 1,9 TDI so 700 000 km!
Tome Tvá Toyotka toho byla zářným příkladem. Ta chytla i v zimě líp jak benziňák
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Octavia 1,9 TDI so 700 000 km!
Tomu autu bylo úplně jedno, jaké je roční období. A předchozí Corolla E9 mně při testu chytla v mínus deseti natvrdo bez žhavení. Vybrala si za to daň v podobě čtyř otáček ☺. To byl pro ten startér historicky nejdelší chod.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
- BigBang
- Příspěvky: 1875
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia 1,9 TDI so 700 000 km!
Starej dobrej 8v dvoulitr sis mohl v caddy na cng koupit až do roku 2012 nemýlím-li seNOVON píše:Co se týče benzínů od VW,tak 5 ti válce AUDI a poctivé 4 válce,8 mi ventily skončily v roce 96 u passatu B4 a AUDI 80.Proste spodek litina,hlava hlinik..Ty najedou 500,pak kroužky,hlava a jedou dále.
Na A2 mám taky původní vejfuk s vylisovanou "olympiádou"
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Octavia 1,9 TDI so 700 000 km!
Bigbang: To už není ten "poctivý" motor,uz je choulostivejsi a zničen euro normami.Navic ho davali jen v kombinaci s CNG,coz je skoda,bo 2.0 je pro Caddy idealni.Švagr ma 1.6,a to je slabé na to auto.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Octavia 1,9 TDI so 700 000 km!
Co jsem měl možnost slýchávat od lidí, kteří ten motor měli v Passatu, tak jim tato rozežraná vykopávka brala ve městě 11 až 12 litrů. A že by se za ty peníze člověk aspoň adekvátně svezl? Dost pochybuji. Samotný charakter toho vozu něco takového vylučuje. Myslím, že by mi stačily prsty jedné ruky na to, abych spočítal, kolikrát jsem tento agregát viděl v první oktávce. Nostalgie je hezká, i když brzdou pokroku, ale zde není na co vzpomínat.BigBang píše:NOVON píše: Starej dobrej 8v dvoulitr...
Moje bývalá Carina II 2.0 16V (r. v. 91) se svými 89 kW také nebyla žádné letadlo, ale po městě jsem se v pohodě vešel do osmi litrů a dálky jezdila za šest a půl. Když si uvědomíme, že šlo konstrukčně o motor z osmdesátých let, tak to jsou vcelku solidní hodnoty i na dnešní dobu a přesto už bych se k tomu nevracel.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40