(Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...
Moderátor: Colommbo
Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...
Jel jsem s nekolika mustafy. I verzi gt 500. Starsi verze,hranaty cumak i zadek. Urcite hezci nez toto. Neplest si GT se supersportem!
Zvuk motoru ok ale jinak nic moc,myslim ze zije z nostalgie,ale ja na V8 nejsem,tak neo nedocenim. Kdyz uz vic valcu nez je nutno,tak R6.
Zvuk motoru ok ale jinak nic moc,myslim ze zije z nostalgie,ale ja na V8 nejsem,tak neo nedocenim. Kdyz uz vic valcu nez je nutno,tak R6.
Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...
To je zufalo málo vzhladom k spotrebe a objemu. A išiel som staršou verziou-na tom motore sa už opice jazdili a tak jazdí i celé auto. Americký šrot pre američanov,ktorý nevyskušali ešte normálne auto. Je to to isté ako HD medzi motocyklami-svoj nedostatok dohána exkluzívnou cenou.lefort píše:Zajímalo by mě, jestli jsi tím aspoň jel, když už vynášíš rozsudek
Tady hlavně vůbec nejde o nějakou sportovnost, ale o charakter auta, o pocit z řízení, ale to asi někomu, kdo jezdí dieslovou Insignií ani nemůže nic říkat...A vůbec, více než 400 koní je na GT málo?
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...
U HD se říká: "hodina jízdy, hodina údržby".
Také mám pocit, že žijí z drahého jména a jsou dávno překonaní. Nejsou však sami (Hilti, francouská vína.....).
Také mám pocit, že žijí z drahého jména a jsou dávno překonaní. Nejsou však sami (Hilti, francouská vína.....).
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
- BigBang
- Příspěvky: 1869
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...
Myslím si, že oproti minulý generaci je tenhle o 100% lepší už jen tí, že konečně dali dozadu nezávislý zavěšení a ne tu tuhou nápravu, se kterou to vyjelu v roce 64 A když se někomu nelíbí pětilitrovej osmivál „z doby kamenné“, tak si může pořídit čtyřválcovej ecoboost se 310 koňma...
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...
Tuhá náprava má určitě daleko větší životnost, ale jízdní vlastnosti nic moc. Dnes je z Mustanga v podstatě sporťák, ale v šedesátých letech to byla pouze nadupaná kára složená z celkem běžných součástek.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...
Měl jsem příležitost si zajezdit s oním mnou zde již zmíněným Jaguarem XJR-S a tím, co značně kazilo dojem, byla právě tuhá zadní náprava. A přestože více jak pětilitrový V12 motor měl hravě na to, aby auto dotlačil na rychlost 250 km/h, rád bych viděl někoho, kdo by si to troufl: vždyť každá nerovnost na zdánlivě ideálně rovné dálnici dokázala podvozek krutě rozhodit...Jezevcik píše:Tuhá náprava má určitě daleko větší životnost, ale jízdní vlastnosti nic moc...
Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...
Na sjezdu z Jižní spojky na Krč, v té táhlé zatáčce, byl vždy jakýsi hrbol, na který když auto najelo, tak bylo přesně vidět, jaké jsou v konstrukcích náprav rozdíly. Zatímco moderní auto typu Almera to neznatelně vyžehlilo, tak vozům s pevnou nápravou doslova uskočil zadek do strany. V tom místě se jezdí rychlostí okolo 40 km/h.
Pokud v těch starých amerických kárách s klasickou koncepcí a obřím kufrem newyorské gangy zatížily zadní osu převážením mrtvol, tak se to určitě chovalo hezky, ale jinak to na závodění opravdu není.
Pokud v těch starých amerických kárách s klasickou koncepcí a obřím kufrem newyorské gangy zatížily zadní osu převážením mrtvol, tak se to určitě chovalo hezky, ale jinak to na závodění opravdu není.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
- Colommbo
- Příspěvky: 9941
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...
Nechápu, jak se k tomuhle autu a jeho vlastnostem může vyjadřovat někdo, kdo jezdí oplími turbokamny... Ale vážně - je to o základních věcech, které (asi) většina z nás na autě upřednostňuje - u mě je to velký benzínový motor bez turba, manuální převodovka a zadní náhon. Možná naivně se domnívám, že tohle auto je stále ještě "poctivý kus železa", narozdíl od současné provenience naprosté většiny světových automobilek, jejichž "moderní" výrobky mě nechávají naprosto chladným... A že je to motor a technologie z doby kamenné a opic, považuju jen za plus.
- nejsilnější ropácký dvoulitr se dvěma turby v Insignii má 195 koní a žere kolik - osm litrů...? Tenhle pětilitr jich má asi 430 a i kdyby jezdil v průměru za dvojnásobek, jako že nejezdí, to ti přijde zoufale málo...? V tomto ohledu se zoufale neshodneme, ale to neva...Brembo píše:...To je zufalo málo vzhladom k spotrebe a objemu. A išiel som staršou verziou-na tom motore sa už opice jazdili a tak jazdí i celé auto. Americký šrot pre američanov,ktorý nevyskušali ešte normálne auto...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...
Předstafofat nofa folxfagen fýfoj. Samosatmafofaci žarofka. Čím fíc řidič jesdit, tím míň být fidět jak byt nalet. Taky meně platit pokuta jak číslo značka nebyt fidět
Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...
škoda,že som neodfotil tu svoju. Stále ešte ,i ked velmi slabo svietila,ale banka bola zvnutra ako chromovaná.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...
Jedna ještě svítila pořád a druhá občas. Možná kontaktem nebo vlhkostí...
No teď už v noci nepotřebuji couvačky
Doufám, že tu plastovou výplň ve víku nebudu zase dlouho sundávat. Ony ty křížové vruty moc už v tom plechu nedrží
No teď už v noci nepotřebuji couvačky
Doufám, že tu plastovou výplň ve víku nebudu zase dlouho sundávat. Ony ty křížové vruty moc už v tom plechu nedrží
Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...
Ty si platil pokutu za slaby zarovky v SPZ?
Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...
Ne, neplatil, ale už to bylo opravdu na hranici čitelnosti.
Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...
Já jsem ty sklený žárovky T10 W5W před roky vyměnil za W3W a mám už roky klid, už nic nečerná!
Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...
Ovšem to je asi neschválená úprava světelného zdroje na vozidle. Není možné, aby vzadu také něco řidiče neoslňovalo, je to přece koncern