Nehody - pre výstrahu!
Moderátor: Colommbo
Re: Nehody - pre výstrahu!
Jednou takhle v rádiu hrozný řev na pozadí vysílaného programu. Redaktor se ptá: "Co to tam děláte?" Odpověď zní: "Ále, chytli jsme losa a už ho stíráme!"
Re: Nehody - pre výstrahu!
Co jsem slyšel, tak los v nebezpečí úplně zamrzne a neuteče.
Re: Nehody - pre výstrahu!
Ledaže bys ho setřel.
Re: Nehody - pre výstrahu!
No trefit čtyři metráky "zmrzlé" váhy bych teda fakt nechtěl Asi by vytekl chladičskodovkar píše:Co jsem slyšel, tak los v nebezpečí úplně zamrzne a neuteče.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Nehody - pre výstrahu!
Problém není chladič, ale tvoje hlava https://youtu.be/98ZK_kknP9U
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Nehody - pre výstrahu!
Co to žere, taká potvora...?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Nehody - pre výstrahu!
Na podzim třeba přezrálá padaná jablka, z čehož pak plyne alkoholové opojení a nevypočitatelné chování.
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Nehody - pre výstrahu!
Máš pravdu, mrchy ožralé, na nohách sa to na silnici kolikrát ani neudrží a to majú čtyři, viděl jsem to též na joutůbe...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Nehody - pre výstrahu!
Čtyři nohy - že Ty sis pane taky přihnul
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Nehody - pre výstrahu!
Však kolik má takový los noh - čtyři, ne...? A jak se mu na asfaltu kopýtka pěkně smekají!
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Nehody - pre výstrahu!
S nehodami související bohužel velmi výstižná úvaha:
Jak mluvit s policií? Nejlépe vůbec!
http://dfens-cz.com/jak-mluvit-s-policii-nejlepe-vubec/
Upoutávka:
"Neznám případ, že by si někdo pomohl tím, že mluvil s policajty. Všichni toho později litovali. I tenhle bude.
Neznám dokonce ani případ, kdy někdo mluvil s policajty a řekl jim něco, co mu skutečně mohlo pomoct a byla to pravda. Oni to totiž potom vždy zatloukli.
...
Existuje poměrně rozsáhlá skupina lidí, kteří nikdy nemluví s policajty. Jsou to … policajti. Dále také soudci, prokurátoři a právníci a všichni jejich příbuzní a známí. V širším smyslu všichni, kteří vědí, jak systém funguje. ..."
Jak mluvit s policií? Nejlépe vůbec!
http://dfens-cz.com/jak-mluvit-s-policii-nejlepe-vubec/
Upoutávka:
"Neznám případ, že by si někdo pomohl tím, že mluvil s policajty. Všichni toho později litovali. I tenhle bude.
Neznám dokonce ani případ, kdy někdo mluvil s policajty a řekl jim něco, co mu skutečně mohlo pomoct a byla to pravda. Oni to totiž potom vždy zatloukli.
...
Existuje poměrně rozsáhlá skupina lidí, kteří nikdy nemluví s policajty. Jsou to … policajti. Dále také soudci, prokurátoři a právníci a všichni jejich příbuzní a známí. V širším smyslu všichni, kteří vědí, jak systém funguje. ..."
Re: Nehody - pre výstrahu!
Opravdu ? Podle mě je typickým představitelem pasivně agresivního řidiče, někdy ta agrese až tak zcela pasivní není. S tímto člověkem bych na místě spolujezdce opravdu jezdit nechtěl.skodovkar píše:Pokud jsem dobře viděl, tak jen dodržoval PSP a to samé očekával od druhých. O jakém pochopení se zde můžeme bavit?
Čas ve videu:
3:57 - normální řidič by sundal nohu z plynu a dal vozům, které najely z vedlejší, čas v klidu zrychlit. Náš řidič šlápne na plyn, aby pak musel brzdit a mohl použít světelnou houkačku.
4:12 - poprvé v životě potkal na silnici starou unavenou/nemocnou kočku (zvíře) ? Opět normální člověk by zvolnil a nebrzdil na poslední chvíli, on místo sundání nohy z plynu vykřikuje "kočko bacha". Obecně jezdí jako by jezdil s rozvozem pizzy.
---
"Jehla" brázdí silnice Škodou Octavií s benzínovým motorem o obsahu 1.6. Jak symptomatické ...
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Nehody - pre výstrahu!
Dotyčný řidič zřejmě nesleduje americké detektivky, jinak by totiž věděl, že vše, co od určitého okamžiku řekne, může být použito proti němu. A autorovi článku přeju, aby ty fízly, jak je se zjevným potěšením tituluje, nikdy v životě nepotřeboval...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Nehody - pre výstrahu!
On autor článku s nimi má dost zkušeností minimálně z dopravy na to, aby věděl, že minimálně ty dopravní tituluje celkem správně.
Já s nimi byl v kontaktu jednu dobu nepříjemně často (minimálně 15x během pár let) a profesionální chování opravdu v duchu "pomáhat a chránit" bylo tak 1x, přičemž mi vlastně ani tehdy nepomohli (zloděje jsme chytili sami), ani neochránili, protože pachateli ani oni stejně nic nemůžou a prokázat škodu dosahující TČ tehdy skutečně nešlo, protože zloději měli vypracované postupy jak škody, kterou jsem napravoval vynaložením desítek tisíc udržet v režimu přestupků.
Ale v rámci svých možností byli maximálně profesionální. Taky to nebyla dopravka, ale PMJ a bylo vidět, že opravdu něco umí.
Ovšem obecně v případě další trestné činnosti uměle snížili výši škody (a v podstatě mi tak trochu lhali), takže škodu ve výši přes 10 000 Kč odhadli na 500 Kč a tvrdili mi, že tak to být musí, že mám smůlu. Prostě si takto uměle lakují statistiky trestné činnosti na růžovo. Omlátil jsem jim to lehce o hlavu a oni
následně asi víc času a úsilí věnovali snaze škodu dostat zpět pod 5000 Kč, než snaze najít pachatele - fakturu na opravu procházeli s dodavatelem položku po položce a nechávali si vysvětlit proč tam musí být chránička, proč kabelová svorka - hovor nad fakturou, která měla tak 20 položek, trval dle dodavatele cca 40 minut ...
Popisovat to sem všechno nebudu. Ale to co zkoušeli po nehodě na mou příbuznou (ona sama byla obětí nehody), tak to si označení fízl nezaslouží, zaslouží si to označení ještě horší. Jak byste nazval policistu, který osobě v šoku s příšernými bolestmi hlavy, která ve svém stavu odmítá podepsat nesrozumitelný dokument, vnucuje dokument k podpisu tak dlouho, až ho musí z místnosti doslova vyhodit lékař? Nejspíš to byl ten samý hulvát, který mi vynadal, že jsem nechal řidičku s whiplashem odvézt sanitkou.
Následně, když byl vyváděn lékařem, tak aspoň trval na tom, že se řidička přesně za dva dny v 6:00 ráno musí dostavit na služebnu. Ne jindy to nejde. Ejhle, když tam pak zavolal advokát, tak to najednou šlo kterýkoliv den, pokud možno někdy ráno nebo dopoledne a kterýkoliv den, kdy se to panu advokátovi bude hodit . A to byl jen začátek komedie, kdy se ukázali jako totálně nekompetentní banda hulvátů, protože tam pak nešel advokát, ale mladá advokátka a ti hulváti si mysleli, že to je blonďatý doprovod z rodiny a zkoušeli své triky znovu. Narazili na blonďatou advokátku. A když jsem slyšel co se tam dělo, tak jsem přišel asi o poslední kladné iluze směrem k policii.
Mimochodem z jiné nehody, kdy jsem byl spolujezdec - podle jejich "znalce" na konci vydřené brzdné dráhy má vozidlo vždy nulovou rychlost. Jelikož zrovna na konci brzdné dráhy došlo ke střetu (což šlo vyčíst ze stop na vozovce), tak v okamžiku střetu mělo, dle experta v uniformě, narážející vozidlo nulovou rychlost. Nás to otočilo o 180stupňů a naše auto si urazilo kolo o pankejt, ale náraz byl v nulové rychlosti. Fakt dobrý.
Že tehdy neodkázali ani správně zdokumentovat počet pruhů na silnici, to už je jen třešnička na dortě. Podlělali na co šáhli. Opravdu. Naštěstí jsem na místě udělal dost fotek na to, abychom jim mohli aspoň částečně rozstřílet jejich verzi o tom, kdo za nehodu mohl a jak se stala. Když totiž nejde o smrťák, tak nehody občas vyšetřují i jedinci, kteří by to dělat opravdu neměli neboť , slušně řešeno, na to mentálně nemají. Bohužel, záznam z místa nehody dojebali způsobem, který byl pro mě dost neuvěřitelný a škody tím způsobené byly celkem nenapravitelné, protože pro pojišťovny je sebenesmyslnější záznam od policie svatý. Stálo nás to tehdy dost peněz.
----
Takže za mě skutečně bez advokáta nevypovídat a od policie čekat spíš to nehorší.
Colommbo - vám už někdy opravdu nějak pomohli ?
Já s nimi byl v kontaktu jednu dobu nepříjemně často (minimálně 15x během pár let) a profesionální chování opravdu v duchu "pomáhat a chránit" bylo tak 1x, přičemž mi vlastně ani tehdy nepomohli (zloděje jsme chytili sami), ani neochránili, protože pachateli ani oni stejně nic nemůžou a prokázat škodu dosahující TČ tehdy skutečně nešlo, protože zloději měli vypracované postupy jak škody, kterou jsem napravoval vynaložením desítek tisíc udržet v režimu přestupků.
Ale v rámci svých možností byli maximálně profesionální. Taky to nebyla dopravka, ale PMJ a bylo vidět, že opravdu něco umí.
Ovšem obecně v případě další trestné činnosti uměle snížili výši škody (a v podstatě mi tak trochu lhali), takže škodu ve výši přes 10 000 Kč odhadli na 500 Kč a tvrdili mi, že tak to být musí, že mám smůlu. Prostě si takto uměle lakují statistiky trestné činnosti na růžovo. Omlátil jsem jim to lehce o hlavu a oni
následně asi víc času a úsilí věnovali snaze škodu dostat zpět pod 5000 Kč, než snaze najít pachatele - fakturu na opravu procházeli s dodavatelem položku po položce a nechávali si vysvětlit proč tam musí být chránička, proč kabelová svorka - hovor nad fakturou, která měla tak 20 položek, trval dle dodavatele cca 40 minut ...
Popisovat to sem všechno nebudu. Ale to co zkoušeli po nehodě na mou příbuznou (ona sama byla obětí nehody), tak to si označení fízl nezaslouží, zaslouží si to označení ještě horší. Jak byste nazval policistu, který osobě v šoku s příšernými bolestmi hlavy, která ve svém stavu odmítá podepsat nesrozumitelný dokument, vnucuje dokument k podpisu tak dlouho, až ho musí z místnosti doslova vyhodit lékař? Nejspíš to byl ten samý hulvát, který mi vynadal, že jsem nechal řidičku s whiplashem odvézt sanitkou.
Následně, když byl vyváděn lékařem, tak aspoň trval na tom, že se řidička přesně za dva dny v 6:00 ráno musí dostavit na služebnu. Ne jindy to nejde. Ejhle, když tam pak zavolal advokát, tak to najednou šlo kterýkoliv den, pokud možno někdy ráno nebo dopoledne a kterýkoliv den, kdy se to panu advokátovi bude hodit . A to byl jen začátek komedie, kdy se ukázali jako totálně nekompetentní banda hulvátů, protože tam pak nešel advokát, ale mladá advokátka a ti hulváti si mysleli, že to je blonďatý doprovod z rodiny a zkoušeli své triky znovu. Narazili na blonďatou advokátku. A když jsem slyšel co se tam dělo, tak jsem přišel asi o poslední kladné iluze směrem k policii.
Mimochodem z jiné nehody, kdy jsem byl spolujezdec - podle jejich "znalce" na konci vydřené brzdné dráhy má vozidlo vždy nulovou rychlost. Jelikož zrovna na konci brzdné dráhy došlo ke střetu (což šlo vyčíst ze stop na vozovce), tak v okamžiku střetu mělo, dle experta v uniformě, narážející vozidlo nulovou rychlost. Nás to otočilo o 180stupňů a naše auto si urazilo kolo o pankejt, ale náraz byl v nulové rychlosti. Fakt dobrý.
Že tehdy neodkázali ani správně zdokumentovat počet pruhů na silnici, to už je jen třešnička na dortě. Podlělali na co šáhli. Opravdu. Naštěstí jsem na místě udělal dost fotek na to, abychom jim mohli aspoň částečně rozstřílet jejich verzi o tom, kdo za nehodu mohl a jak se stala. Když totiž nejde o smrťák, tak nehody občas vyšetřují i jedinci, kteří by to dělat opravdu neměli neboť , slušně řešeno, na to mentálně nemají. Bohužel, záznam z místa nehody dojebali způsobem, který byl pro mě dost neuvěřitelný a škody tím způsobené byly celkem nenapravitelné, protože pro pojišťovny je sebenesmyslnější záznam od policie svatý. Stálo nás to tehdy dost peněz.
----
Takže za mě skutečně bez advokáta nevypovídat a od policie čekat spíš to nehorší.
Colommbo - vám už někdy opravdu nějak pomohli ?