nechte Castrol na pokoji
Moderátor: Colommbo
A jak víš, že to syntetika není když to tam píšou? Dej mě nějaký věrohodný důkaz. Ten stav toho motoru při mém způsobu používání je více než dobrý, takže jsou dvě možnosti. Buď se mě ten motor mimořádně povedl a nebo je to důsledek dobrého oleje. Při porovnávání stejného motoru v jiném autě se stejným počtem kilometrů mě ten motor oproti jinému jde velmi tiše.
Značka pneu (pokud se nebudeme bavit zrovna o nějakých čínských výrobcích), nemá o kvalitě a vlastnostech konkrétního typu (a někdy dokonce i v nějakém konkrétním rozměru) daného výrobce absolutně žádné vypovídací schopnosti!Anonymous píše:Pneu GOODYEAR, poštelované brzdy(přidáno na zadní brzdy) starý Leon Nemám ABS, ASR, ABC či jiné sračky, jezdím denně po celý rok a žiju takymodelář píše:Jasně: určitě "nejlepší" pneu zn. Michelin, jedovaté brzdy (nejspíše na Audi) atd. atd. To přesně odpovídá!Eon píše: Na to sem velmi opatrný a nepatřím mezi hazardéry. Jedu rychle, jedu bezpečně, mám perfetkní pneu, které sedí jak přilepené, jedovaté brzdy a najeto cca 1,5 mil km bez nehody. Ťuk, Ťuk na sklo
"Poštelované brzdy (přidáno na zadní brzdy)" zřejmě znamená pouze úpravu nastavení zátěžového regulátoru na zadní nápravě, což může přispět k omezení efektu "přebrzděnosti na předek", k němuž se výrobci často uchylují právě u vozů bez ABS. Výsledek může být poměrně výrazný - ve prospěch zkrácení brzdné dráhy při brzdění na kvalitním povrchu vozovky za dobrých povětrnostních podmínek a navíc pouze v přímém směru jízdy. Za všech ostatních okolností jde však spíše o prů.er! V každém případě to brzdy nijak nevylepšuje, pouze mění charakteristiku jejich projevu.
Starý Leon stál na podvozku, tuším, Golfu IV. Už to samo o sobě ukazuje na dostatečně podprůměrné jízdní vlastnosti (ve srovnání s tehdejší konkurencí), a to nemluvím o dnešních vozech. K tomu navíc měl ovšem ten Seat obrovský kufr v extrémně dlouhém zadním převisu, což ty podrůměrné jízdní vlastnosti původně krátké podvozkové plošiny Golfu jen dále zhoršovalo.
To jen, aby se vědělo, o jakém že to "závodním stroji" se zde bavíme...
Pročti si hlavní stranu tohoto webu (olejářské mýty atd.), prostuduj si technické listy různých olejů, prober se tímto fórem, prostě se alespoň napřed pokus si něco bližšího o dané problematice zjistit, a třeba na to pak přijdeš sám.EON píše:A jak víš, že to syntetika není když to tam píšou? Dej mě nějaký věrohodný důkaz. Ten stav toho motoru při mém způsobu používání je více než dobrý, takže jsou dvě možnosti. Buď se mě ten motor mimořádně povedl a nebo je to důsledek dobrého oleje. Při porovnávání stejného motoru v jiném autě se stejným počtem kilometrů mě ten motor oproti jinému jde velmi tiše.
Neví někdo, jestli ještě existuje ve Škodovce tzv. "repasní dílna motorů"? Ale asi ne, když většina motorů se v MB ani nevyrábí...Anonymous píše:Není motor jako motor, a to už od nova, své o tom vědí kluci z expedice ve Škodovce, když nakládají auta. Při větším počtu kilometrů ovšem stav motoru olej ovlivnuje, především je důležité olej včas měnit.
Velký kufr mělo Toledo, Leon má zadek velmi krátký a jízdní vlastnosti lepší než většina konkurence v tehdejší době.modelář píše:Značka pneu (pokud se nebudeme bavit zrovna o nějakých čínských výrobcích), nemá o kvalitě a vlastnostech konkrétního typu (a někdy dokonce i v nějakém konkrétním rozměru) daného výrobce absolutně žádné vypovídací schopnosti!Anonymous píše:Pneu GOODYEAR, poštelované brzdy(přidáno na zadní brzdy) starý Leon Nemám ABS, ASR, ABC či jiné sračky, jezdím denně po celý rok a žiju takymodelář píše: Jasně: určitě "nejlepší" pneu zn. Michelin, jedovaté brzdy (nejspíše na Audi) atd. atd. To přesně odpovídá!
"Poštelované brzdy (přidáno na zadní brzdy)" zřejmě znamená pouze úpravu nastavení zátěžového regulátoru na zadní nápravě, což může přispět k omezení efektu "přebrzděnosti na předek", k němuž se výrobci často uchylují právě u vozů bez ABS. Výsledek může být poměrně výrazný - ve prospěch zkrácení brzdné dráhy při brzdění na kvalitním povrchu vozovky za dobrých povětrnostních podmínek a navíc pouze v přímém směru jízdy. Za všech ostatních okolností jde však spíše o prů.er! V každém případě to brzdy nijak nevylepšuje, pouze mění charakteristiku jejich projevu.
Starý Leon stál na podvozku, tuším, Golfu IV. Už to samo o sobě ukazuje na dostatečně podprůměrné jízdní vlastnosti (ve srovnání s tehdejší konkurencí), a to nemluvím o dnešních vozech. K tomu navíc měl ovšem ten Seat obrovský kufr v extrémně dlouhém zadním převisu, což ty podrůměrné jízdní vlastnosti původně krátké podvozkové plošiny Golfu jen dále zhoršovalo.
To jen, aby se vědělo, o jakém že to "závodním stroji" se zde bavíme...
modelář píše:Značka pneu (pokud se nebudeme bavit zrovna o nějakých čínských výrobcích), nemá o kvalitě a vlastnostech konkrétního typu (a někdy dokonce i v nějakém konkrétním rozměru) daného výrobce absolutně žádné vypovídací schopnosti!Anonymous píše:Pneu GOODYEAR, poštelované brzdy(přidáno na zadní brzdy) starý Leon Nemám ABS, ASR, ABC či jiné sračky, jezdím denně po celý rok a žiju takymodelář píše: Jasně: určitě "nejlepší" pneu zn. Michelin, jedovaté brzdy (nejspíše na Audi) atd. atd. To přesně odpovídá!
"Poštelované brzdy (přidáno na zadní brzdy)" zřejmě znamená pouze úpravu nastavení zátěžového regulátoru na zadní nápravě, což může přispět k omezení efektu "přebrzděnosti na předek", k němuž se výrobci často uchylují právě u vozů bez ABS. Výsledek může být poměrně výrazný - ve prospěch zkrácení brzdné dráhy při brzdění na kvalitním povrchu vozovky za dobrých povětrnostních podmínek a navíc pouze v přímém směru jízdy. Za všech ostatních okolností jde však spíše o prů.er! V každém případě to brzdy nijak nevylepšuje, pouze mění charakteristiku jejich projevu.
Starý Leon stál na podvozku, tuším, Golfu IV. Už to samo o sobě ukazuje na dostatečně podprůměrné jízdní vlastnosti (ve srovnání s tehdejší konkurencí), a to nemluvím o dnešních vozech. K tomu navíc měl ovšem ten Seat obrovský kufr v extrémně dlouhém zadním převisu, což ty podrůměrné jízdní vlastnosti původně krátké podvozkové plošiny Golfu jen dále zhoršovalo.
To jen, aby se vědělo, o jakém že to "závodním stroji" se zde bavíme...
Já to taky neprezentuji jako závodní stroj. Nevím jestli jsi s tím někdy jel, ale jak tak na to koukám tak jsi to viděl leda tak z rychlíku.
Přidáno na zadní brzdy - ano , pro blbce to ale není, musíš umět jezdit. Podstatné je, že to v kritických situacích dobrzdíš, co bez poštelování bylo nemožné.
Jestli to má podvozek z Golfa či Audi (tuším asi Audi) je mi jedno - perfetkně to sedí bez nějakých překvapení.
Velký kufr? A kde by jsi u Leona vzal velký kufr? Leda tak u Toleda.
(cit.) "Jestli to má podvozek z Golfa či Audi (tuším asi Audi) je mi jedno - perfetkně to sedí bez nějakých překvapení." (konec cit.)
No, já myslím, že jsem se už prapůvodně, resp. hned napoprvé, trefil do černého, když jsem psal něco o Audi, technicky nevzdělaných snobech aj.
Ale možná tě potěším: můžeš to klidně prezentovat tak, že i ten motor "je z Audi"...
P.S.: V případě podvozku jde konkrétně o Audi A3, tj. podlahovou plošinu sdílenou v rámci celého koncernu Audi/VW/Škoda/Seat, jinak také o naprosto identický podvozek s Octavií 1. generace.
No, já myslím, že jsem se už prapůvodně, resp. hned napoprvé, trefil do černého, když jsem psal něco o Audi, technicky nevzdělaných snobech aj.
Ale možná tě potěším: můžeš to klidně prezentovat tak, že i ten motor "je z Audi"...
P.S.: V případě podvozku jde konkrétně o Audi A3, tj. podlahovou plošinu sdílenou v rámci celého koncernu Audi/VW/Škoda/Seat, jinak také o naprosto identický podvozek s Octavií 1. generace.
modelář píše:Tak za tento svůj omyl se omlouvám. Nic moc to však nemění na tom, co jsem napsal. A přesvědčení o "jízdních vlastnostech lepších než většina konkurence v tehdejší době" je i v případě Leona přinejmenším úsměvné.
Podívej se, já neříkám, že to je nějaký zázrak, ale:
Motor to má OK
Nežere to
Jízdní vlastnosti to má velmi slušné
Je to splehlivé
Je to tiché
Je to staré, už mi to možná ani nikdo neukradne
Tak mi řekni, proč bych kupoval nějaké přetlakované TDI nabité elektronikou a stál věčně v servisu , když můžu jezdit bez potíží
modelář píše:(cit.) "Jestli to má podvozek z Golfa či Audi (tuším asi Audi) je mi jedno - perfetkně to sedí bez nějakých překvapení." (konec cit.)
No, já myslím, že jsem se už prapůvodně, resp. hned napoprvé, trefil do černého, když jsem psal něco o Audi, technicky nevzdělaných snobech aj.
Ale možná tě potěším: můžeš to klidně prezentovat tak, že i ten motor "je z Audi"...
P.S.: V případě podvozku jde konkrétně o Audi A3, tj. podlahovou plošinu sdílenou v rámci celého koncernu Audi/VW/Škoda/Seat, jinak také o naprosto identický podvozek s Octavií 1. generace.
Podívej, je to vše od VW jak píšeš, jen se mění boudy. Ten motor co tam mám byly prý jedny z nejpovedenějších.
To ti tedy neřeknu, poněvadž já se především divím každému, kdo po něčem takovém, co zmiňuješ v poslední větě, vůbec touží.EON píše:modelář píše:Tak za tento svůj omyl se omlouvám. Nic moc to však nemění na tom, co jsem napsal. A přesvědčení o "jízdních vlastnostech lepších než většina konkurence v tehdejší době" je i v případě Leona přinejmenším úsměvné.
Podívej se, já neříkám, že to je nějaký zázrak, ale:
Motor to má OK
Nežere to
Jízdní vlastnosti to má velmi slušné
Je to splehlivé
Je to tiché
Je to staré, už mi to možná ani nikdo neukradne
Tak mi řekni, proč bych kupoval nějaké přetlakované TDI nabité elektronikou a stál věčně v servisu , když můžu jezdit bez potíží
Jo, s tím souhlasím. Tedy pokud ty motory srovnáváme opět jen s koncernovými motory. Jedno jim však nelze upřít - nízkou spotřebu a výdrž. Což lze u dieselového motoru vzniklého pouhou přestavbou staré benzínové "jednašestky" označit snad přímo za zázrak!EOS píše:modelář píše:(cit.) "Jestli to má podvozek z Golfa či Audi (tuším asi Audi) je mi jedno - perfetkně to sedí bez nějakých překvapení." (konec cit.)
No, já myslím, že jsem se už prapůvodně, resp. hned napoprvé, trefil do černého, když jsem psal něco o Audi, technicky nevzdělaných snobech aj.
Ale možná tě potěším: můžeš to klidně prezentovat tak, že i ten motor "je z Audi"...
P.S.: V případě podvozku jde konkrétně o Audi A3, tj. podlahovou plošinu sdílenou v rámci celého koncernu Audi/VW/Škoda/Seat, jinak také o naprosto identický podvozek s Octavií 1. generace.
Podívej, je to vše od VW jak píšeš, jen se mění boudy. Ten motor co tam mám byly prý jedny z nejpovedenějších.