nechte Castrol na pokoji

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
EON

Příspěvek od EON »

A jak víš, že to syntetika není když to tam píšou? Dej mě nějaký věrohodný důkaz. Ten stav toho motoru při mém způsobu používání je více než dobrý, takže jsou dvě možnosti. Buď se mě ten motor mimořádně povedl a nebo je to důsledek dobrého oleje. Při porovnávání stejného motoru v jiném autě se stejným počtem kilometrů mě ten motor oproti jinému jde velmi tiše.
modelář

Příspěvek od modelář »

Anonymous píše:
modelář píše:
Eon píše: Na to sem velmi opatrný a nepatřím mezi hazardéry. Jedu rychle, jedu bezpečně, mám perfetkní pneu, které sedí jak přilepené, jedovaté brzdy a najeto cca 1,5 mil km bez nehody. Ťuk, Ťuk na sklo :mrgreen:
Jasně: určitě "nejlepší" pneu zn. Michelin, jedovaté brzdy (nejspíše na Audi) atd. atd. To přesně odpovídá! :P
Pneu GOODYEAR, poštelované brzdy(přidáno na zadní brzdy) starý Leon Nemám ABS, ASR, ABC či jiné sračky, jezdím denně po celý rok a žiju taky :mrgreen:
Značka pneu (pokud se nebudeme bavit zrovna o nějakých čínských výrobcích), nemá o kvalitě a vlastnostech konkrétního typu (a někdy dokonce i v nějakém konkrétním rozměru) daného výrobce absolutně žádné vypovídací schopnosti!

"Poštelované brzdy (přidáno na zadní brzdy)" zřejmě znamená pouze úpravu nastavení zátěžového regulátoru na zadní nápravě, což může přispět k omezení efektu "přebrzděnosti na předek", k němuž se výrobci často uchylují právě u vozů bez ABS. Výsledek může být poměrně výrazný - ve prospěch zkrácení brzdné dráhy při brzdění na kvalitním povrchu vozovky za dobrých povětrnostních podmínek a navíc pouze v přímém směru jízdy. Za všech ostatních okolností jde však spíše o prů.er! V každém případě to brzdy nijak nevylepšuje, pouze mění charakteristiku jejich projevu.

Starý Leon stál na podvozku, tuším, Golfu IV. Už to samo o sobě ukazuje na dostatečně podprůměrné jízdní vlastnosti (ve srovnání s tehdejší konkurencí), a to nemluvím o dnešních vozech. K tomu navíc měl ovšem ten Seat obrovský kufr v extrémně dlouhém zadním převisu, což ty podrůměrné jízdní vlastnosti původně krátké podvozkové plošiny Golfu jen dále zhoršovalo.

To jen, aby se vědělo, o jakém že to "závodním stroji" se zde bavíme... :lol:
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Není motor jako motor, a to už od nova, své o tom vědí kluci z expedice ve Škodovce, když nakládají auta. Při větším počtu kilometrů ovšem stav motoru olej ovlivnuje, především je důležité olej včas měnit.
modelář

Příspěvek od modelář »

EON píše:A jak víš, že to syntetika není když to tam píšou? Dej mě nějaký věrohodný důkaz. Ten stav toho motoru při mém způsobu používání je více než dobrý, takže jsou dvě možnosti. Buď se mě ten motor mimořádně povedl a nebo je to důsledek dobrého oleje. Při porovnávání stejného motoru v jiném autě se stejným počtem kilometrů mě ten motor oproti jinému jde velmi tiše.
Pročti si hlavní stranu tohoto webu (olejářské mýty atd.), prostuduj si technické listy různých olejů, prober se tímto fórem, prostě se alespoň napřed pokus si něco bližšího o dané problematice zjistit, a třeba na to pak přijdeš sám.
modelář

Příspěvek od modelář »

Anonymous píše:Není motor jako motor, a to už od nova, své o tom vědí kluci z expedice ve Škodovce, když nakládají auta. Při větším počtu kilometrů ovšem stav motoru olej ovlivnuje, především je důležité olej včas měnit.
Neví někdo, jestli ještě existuje ve Škodovce tzv. "repasní dílna motorů"? Ale asi ne, když většina motorů se v MB ani nevyrábí...
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

modelář píše:
Anonymous píše:
modelář píše: Jasně: určitě "nejlepší" pneu zn. Michelin, jedovaté brzdy (nejspíše na Audi) atd. atd. To přesně odpovídá! :P
Pneu GOODYEAR, poštelované brzdy(přidáno na zadní brzdy) starý Leon Nemám ABS, ASR, ABC či jiné sračky, jezdím denně po celý rok a žiju taky :mrgreen:
Značka pneu (pokud se nebudeme bavit zrovna o nějakých čínských výrobcích), nemá o kvalitě a vlastnostech konkrétního typu (a někdy dokonce i v nějakém konkrétním rozměru) daného výrobce absolutně žádné vypovídací schopnosti!

"Poštelované brzdy (přidáno na zadní brzdy)" zřejmě znamená pouze úpravu nastavení zátěžového regulátoru na zadní nápravě, což může přispět k omezení efektu "přebrzděnosti na předek", k němuž se výrobci často uchylují právě u vozů bez ABS. Výsledek může být poměrně výrazný - ve prospěch zkrácení brzdné dráhy při brzdění na kvalitním povrchu vozovky za dobrých povětrnostních podmínek a navíc pouze v přímém směru jízdy. Za všech ostatních okolností jde však spíše o prů.er! V každém případě to brzdy nijak nevylepšuje, pouze mění charakteristiku jejich projevu.

Starý Leon stál na podvozku, tuším, Golfu IV. Už to samo o sobě ukazuje na dostatečně podprůměrné jízdní vlastnosti (ve srovnání s tehdejší konkurencí), a to nemluvím o dnešních vozech. K tomu navíc měl ovšem ten Seat obrovský kufr v extrémně dlouhém zadním převisu, což ty podrůměrné jízdní vlastnosti původně krátké podvozkové plošiny Golfu jen dále zhoršovalo.

To jen, aby se vědělo, o jakém že to "závodním stroji" se zde bavíme... :lol:
Velký kufr mělo Toledo, Leon má zadek velmi krátký a jízdní vlastnosti lepší než většina konkurence v tehdejší době.
EON

Příspěvek od EON »

modelář píše:
Anonymous píše:
modelář píše: Jasně: určitě "nejlepší" pneu zn. Michelin, jedovaté brzdy (nejspíše na Audi) atd. atd. To přesně odpovídá! :P
Pneu GOODYEAR, poštelované brzdy(přidáno na zadní brzdy) starý Leon Nemám ABS, ASR, ABC či jiné sračky, jezdím denně po celý rok a žiju taky :mrgreen:
Značka pneu (pokud se nebudeme bavit zrovna o nějakých čínských výrobcích), nemá o kvalitě a vlastnostech konkrétního typu (a někdy dokonce i v nějakém konkrétním rozměru) daného výrobce absolutně žádné vypovídací schopnosti!

"Poštelované brzdy (přidáno na zadní brzdy)" zřejmě znamená pouze úpravu nastavení zátěžového regulátoru na zadní nápravě, což může přispět k omezení efektu "přebrzděnosti na předek", k němuž se výrobci často uchylují právě u vozů bez ABS. Výsledek může být poměrně výrazný - ve prospěch zkrácení brzdné dráhy při brzdění na kvalitním povrchu vozovky za dobrých povětrnostních podmínek a navíc pouze v přímém směru jízdy. Za všech ostatních okolností jde však spíše o prů.er! V každém případě to brzdy nijak nevylepšuje, pouze mění charakteristiku jejich projevu.

Starý Leon stál na podvozku, tuším, Golfu IV. Už to samo o sobě ukazuje na dostatečně podprůměrné jízdní vlastnosti (ve srovnání s tehdejší konkurencí), a to nemluvím o dnešních vozech. K tomu navíc měl ovšem ten Seat obrovský kufr v extrémně dlouhém zadním převisu, což ty podrůměrné jízdní vlastnosti původně krátké podvozkové plošiny Golfu jen dále zhoršovalo.

To jen, aby se vědělo, o jakém že to "závodním stroji" se zde bavíme... :lol:

Já to taky neprezentuji jako závodní stroj. Nevím jestli jsi s tím někdy jel, ale jak tak na to koukám tak jsi to viděl leda tak z rychlíku.

Přidáno na zadní brzdy - ano , pro blbce to ale není, musíš umět jezdit. Podstatné je, že to v kritických situacích dobrzdíš, co bez poštelování bylo nemožné.

Jestli to má podvozek z Golfa či Audi (tuším asi Audi) je mi jedno - perfetkně to sedí bez nějakých překvapení.
Velký kufr? A kde by jsi u Leona vzal velký kufr? Leda tak u Toleda.
modelář

Příspěvek od modelář »

Tak za tento svůj omyl se omlouvám. Nic moc to však nemění na tom, co jsem napsal. A přesvědčení o "jízdních vlastnostech lepších než většina konkurence v tehdejší době" je i v případě Leona přinejmenším úsměvné.
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

modelář píše:Tak za tento svůj omyl se omlouvám. Nic moc to však nemění na tom, co jsem napsal. A přesvědčení o "jízdních vlastnostech lepších než většina konkurence v tehdejší době" je i v případě Leona přinejmenším úsměvné.
Je vidět, že jsi se v tomto voze nesvezl :lol:
modelář

Příspěvek od modelář »

(cit.) "Jestli to má podvozek z Golfa či Audi (tuším asi Audi) je mi jedno - perfetkně to sedí bez nějakých překvapení." (konec cit.)

No, já myslím, že jsem se už prapůvodně, resp. hned napoprvé, trefil do černého, když jsem psal něco o Audi, technicky nevzdělaných snobech aj. :lol:

Ale možná tě potěším: můžeš to klidně prezentovat tak, že i ten motor "je z Audi"... :P

P.S.: V případě podvozku jde konkrétně o Audi A3, tj. podlahovou plošinu sdílenou v rámci celého koncernu Audi/VW/Škoda/Seat, jinak také o naprosto identický podvozek s Octavií 1. generace.
EON

Příspěvek od EON »

modelář píše:Tak za tento svůj omyl se omlouvám. Nic moc to však nemění na tom, co jsem napsal. A přesvědčení o "jízdních vlastnostech lepších než většina konkurence v tehdejší době" je i v případě Leona přinejmenším úsměvné.

Podívej se, já neříkám, že to je nějaký zázrak, ale:

Motor to má OK
Nežere to
Jízdní vlastnosti to má velmi slušné
Je to splehlivé
Je to tiché
Je to staré, už mi to možná ani nikdo neukradne :lol:

Tak mi řekni, proč bych kupoval nějaké přetlakované TDI nabité elektronikou a stál věčně v servisu , když můžu jezdit bez potíží :roll:
Ondřej ST220

Příspěvek od Ondřej ST220 »

Koukám že jsem pích do vosího hnízda :lol: jo a pane škodovkář nejsem odborník a nikoho nepoučuju....lej si do škodovky Mogůlek a já si tam budu lít Castrol odmítám s tebou debatovat na téma Castrol vs. (žluklé husí sádlo)Mogul :lol:
EOS

Příspěvek od EOS »

modelář píše:(cit.) "Jestli to má podvozek z Golfa či Audi (tuším asi Audi) je mi jedno - perfetkně to sedí bez nějakých překvapení." (konec cit.)

No, já myslím, že jsem se už prapůvodně, resp. hned napoprvé, trefil do černého, když jsem psal něco o Audi, technicky nevzdělaných snobech aj. :lol:

Ale možná tě potěším: můžeš to klidně prezentovat tak, že i ten motor "je z Audi"... :P

P.S.: V případě podvozku jde konkrétně o Audi A3, tj. podlahovou plošinu sdílenou v rámci celého koncernu Audi/VW/Škoda/Seat, jinak také o naprosto identický podvozek s Octavií 1. generace.

Podívej, je to vše od VW jak píšeš, jen se mění boudy. Ten motor co tam mám byly prý jedny z nejpovedenějších.
modelář

Příspěvek od modelář »

EON píše:
modelář píše:Tak za tento svůj omyl se omlouvám. Nic moc to však nemění na tom, co jsem napsal. A přesvědčení o "jízdních vlastnostech lepších než většina konkurence v tehdejší době" je i v případě Leona přinejmenším úsměvné.

Podívej se, já neříkám, že to je nějaký zázrak, ale:

Motor to má OK
Nežere to
Jízdní vlastnosti to má velmi slušné
Je to splehlivé
Je to tiché
Je to staré, už mi to možná ani nikdo neukradne :lol:

Tak mi řekni, proč bych kupoval nějaké přetlakované TDI nabité elektronikou a stál věčně v servisu , když můžu jezdit bez potíží :roll:
To ti tedy neřeknu, poněvadž já se především divím každému, kdo po něčem takovém, co zmiňuješ v poslední větě, vůbec touží.
modelář

Příspěvek od modelář »

EOS píše:
modelář píše:(cit.) "Jestli to má podvozek z Golfa či Audi (tuším asi Audi) je mi jedno - perfetkně to sedí bez nějakých překvapení." (konec cit.)

No, já myslím, že jsem se už prapůvodně, resp. hned napoprvé, trefil do černého, když jsem psal něco o Audi, technicky nevzdělaných snobech aj. :lol:

Ale možná tě potěším: můžeš to klidně prezentovat tak, že i ten motor "je z Audi"... :P

P.S.: V případě podvozku jde konkrétně o Audi A3, tj. podlahovou plošinu sdílenou v rámci celého koncernu Audi/VW/Škoda/Seat, jinak také o naprosto identický podvozek s Octavií 1. generace.

Podívej, je to vše od VW jak píšeš, jen se mění boudy. Ten motor co tam mám byly prý jedny z nejpovedenějších.
Jo, s tím souhlasím. Tedy pokud ty motory srovnáváme opět jen s koncernovými motory. Jedno jim však nelze upřít - nízkou spotřebu a výdrž. Což lze u dieselového motoru vzniklého pouhou přestavbou staré benzínové "jednašestky" označit snad přímo za zázrak!
Odpovědět