nabíječka,tady baterií
Moderátor: Colommbo
Re: nabíječka,tady baterií
Tiež mám nabíjačku CTEK MXS 5.0. A tiež sa u mňa vyskytol problém s tlačítkom. Nabíjačka nie je priamo rozoberateľná, nemá skrutky, dno je k obalu prilepené. Ale pri troche opatrnosti sa dá odlepiť bez poškodenia.
Je tam takéto tlačítko:
Na ňom je krytka (vľavo):
Tlačítko som prestriekal čistiacim sprejom na kontakty a zlepšilo sa to. Stále sa však občas prepne až na druhé stlačenie. Ale prepína to spoľahlivo, takže pomohlo to.
Pridám ešte ďalšie fotografie z vnútra (spodná časť plošného spoja) Snáď to niekomu pomôže:
Je tam takéto tlačítko:
Na ňom je krytka (vľavo):
Tlačítko som prestriekal čistiacim sprejom na kontakty a zlepšilo sa to. Stále sa však občas prepne až na druhé stlačenie. Ale prepína to spoľahlivo, takže pomohlo to.
Pridám ešte ďalšie fotografie z vnútra (spodná časť plošného spoja) Snáď to niekomu pomôže:
- Colommbo
- Příspěvky: 9963
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: nabíječka,tady baterií
Hele ho, hajzla - je to rebel!
Jinak moc díky za osvětu! W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: nabíječka,tady baterií
Detto riesim na ovladacoch dialkoveho.
Presne - rozobrat, prestriekat sprejom na kontakty, poskladat.
Problem je, ze sa to sice zlepsi, ale obvykle tak maximalne na pol roka.
Celkom to nechapem. Tlacitka inak maju normalny chod a jasne kliknu. Teda pekne spinaju. Nerozoberal som to teda ... v cim je teda problem?
Pomohla by vymena ? Staci akekolvek totiznej velkosti alebo je v tom nieco este ine?
Presne - rozobrat, prestriekat sprejom na kontakty, poskladat.
Problem je, ze sa to sice zlepsi, ale obvykle tak maximalne na pol roka.
Celkom to nechapem. Tlacitka inak maju normalny chod a jasne kliknu. Teda pekne spinaju. Nerozoberal som to teda ... v cim je teda problem?
Pomohla by vymena ? Staci akekolvek totiznej velkosti alebo je v tom nieco este ine?
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Re: nabíječka,tady baterií
Presne tak. Ale ja mám niekolko druhov batérií,takže som to tlačidlo musel používat. Zničoho nič začalo haprovat,ale dalo sa. Potom odišlo uplne, Tak som rozrezal ten plast nad tlačidlom a ddal tam čistič kontaktov. Pomohlo,ale ked chcem zmenit mod,musím opat nastriekat a už sa s tým nechem ani zapodievat,neprestajne prestriekavat ten nekvalitný spínač. Mne odišiel až po záruke,takže smola. A teraz už nepomáha ani sprej.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: nabíječka,tady baterií
Dakujeme za návod.
Inak som niekde na youtube našiel video,kde to týpek rozobral,ale on mal problém niekde inde a nepodarilo sa mu to opravit.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: nabíječka,tady baterií
https://dratek.cz/arduino/1253-mikrospi ... citko.html
Netvrdím, že je to presne ono, treba pozrieť podľa rozmerov.
Netvrdím, že je to presne ono, treba pozrieť podľa rozmerov.
Re: nabíječka,tady baterií
tych mikrospinacov jesto dost, treba skusit vymenit
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: nabíječka,tady baterií
Mám nejaké prístroje s takými mikrspínačmi staré niekoľko desaťročí, nemusel som meniť nikdy žiadny. Je to aj o zaobchádzaní.
- Colommbo
- Příspěvky: 9963
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: nabíječka,tady baterií
Určitě ano. Avšak, jak už jsem psal, ač je CTEK používán jednoúčelově (stále v jednom režimu, kdy není třeba nic přepínat či zapínat), tlačítko po nějaké době stejně, doprdelepráce, přestane fungovat. Proč, toť otázka...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- Pitris JUNIOR
- Příspěvky: 1822
- Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
- Bydliště: Brno
Re: nabíječka,tady baterií
Takzvané kurvítko, účelové poddimenzovaný díl, který chtěnechtě odejde tam kam slunce nesvítí, nemusí být nutně v háji tlačítko ale jeho spoj, který je nějakým způsobem časově dimenzovaný...
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
- Colommbo
- Příspěvky: 9963
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: nabíječka,tady baterií
Při používání stále stejného modu tlačítko naštěstí nemá na funkci (rostlináře) vliv. Avšak u nabíječky za bratru (před pár lety) šestnáct stovek by takový zádrhel člověk nepředpokládal. A velmi mě překvapilo bjukovo sdělení, že se to se*e napříč uživatelským spektrem...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: nabíječka,tady baterií
Často to ani nie sú zámerné ku*vítka len snaha výrobcov ušetriť na čom sa len dá. Na všetkom, nie len v nabíjačkách, automobilizme.
Re: nabíječka,tady baterií
Nedávno jsem koupil nabíječku Gude. Je k ní obrázkový návod, jehož logiku nejsem s to pobrat. Některým režimům nerozumím, ale ani mě to nezajímá, protože smyslem bylo pořídit nabíječku - zapni a nestarej se.
Nicméně na můj dotaz mi z podpory Gude přišel mail od člověka s německým jménem, kde jediná smysluplná info byla, že po dosažení konce nabíjení přechází do udržovacího režimu (obrázkový návod má grafiku s odejmutím krokodýlků po (asi) 12 hod... Zbytek informací si protiřečil, takže jsem se dověděl zase ...
Je tam režim RECON, což jsem mylně považoval za desulfataci a ten končí nabíjení napětím 15V k promíchání (a je fakt slyšet, že AKU plynuje) elektrolytu. K čemu je to dobré?
Nicméně na můj dotaz mi z podpory Gude přišel mail od člověka s německým jménem, kde jediná smysluplná info byla, že po dosažení konce nabíjení přechází do udržovacího režimu (obrázkový návod má grafiku s odejmutím krokodýlků po (asi) 12 hod... Zbytek informací si protiřečil, takže jsem se dověděl zase ...
Je tam režim RECON, což jsem mylně považoval za desulfataci a ten končí nabíjení napětím 15V k promíchání (a je fakt slyšet, že AKU plynuje) elektrolytu. K čemu je to dobré?
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: nabíječka,tady baterií
Je to Gude GAB 12V 4A.
- 12V std - chápu
- 12V AGM - jo
- 12V M - nechápu
- 12V LiFePo - jo
- 6V std - jo
- recond - chápu na 50%
- supply - funguje jako zdroj i bez připojení k baterce
Nevím v jakém režimu a jestli vůbec po nabití přechází na udržovací dobíjení... Díky i když nic nezjistíš
- 12V std - chápu
- 12V AGM - jo
- 12V M - nechápu
- 12V LiFePo - jo
- 6V std - jo
- recond - chápu na 50%
- supply - funguje jako zdroj i bez připojení k baterce
Nevím v jakém režimu a jestli vůbec po nabití přechází na udržovací dobíjení... Díky i když nic nezjistíš
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40