Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Pan Mike Hailwood
https://www.garaz.cz/clanek/pred-ctyric ... .seznam.cz
Poslední věta je ale jen těžko uvěřitelná
https://www.garaz.cz/clanek/pred-ctyric ... .seznam.cz
Poslední věta je ale jen těžko uvěřitelná
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9939
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Pamatuju si ho už jen na čtyřech kolech.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tak ještě jedna (a čtyřkolová) vzpomínka https://www.autoforum.cz/fascinace/ayrt ... 2103230809
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Colommbo
- Příspěvky: 9939
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jen se ukázalo, že jsou věci, jež se stanou, aniž by k tomu byl sebemenší důvod. Nebo jinak - víme, co se ukázalo býti příčinou, avšak PROČ ta příčina nastala, si motorka (zatím) nechala pro sebe... A to píšu jako naprosto přesvědčený materialista, pragmatik a ateista.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Takže (v návaznosti na konverzaci ve srazovém vlákně) Ježíš (a nikoliv Nazaretský, ale) Třebechovický
A jestli to - samozřejmě kromě šikovnosti a umu pana Jana - není (i) proto, že tam mají Muzeum betlémů
PS: Honzo videjko 9 minut. A v reálu
A jestli to - samozřejmě kromě šikovnosti a umu pana Jana - není (i) proto, že tam mají Muzeum betlémů
PS: Honzo videjko 9 minut. A v reálu
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Je pravda, že Brumla by už mohla pomalu do betlemu jako exponát
A na videu 9 minut a v realu se vším vsudy den a půl. Na tohle je youtube fajn. Všechno tam jde jak po másle a rychle
A na videu 9 minut a v realu se vším vsudy den a půl. Na tohle je youtube fajn. Všechno tam jde jak po másle a rychle
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
No paráda Honzo. Mašina pojede, teď ještě zjistit proč netlakuje L válec.
U nás dnes odpolko bylo M počasí. Trošku jsem to projel a po roce propral řetěz v petráku. Snad do zítra vyschne, má být zase M póčo (Slunečno a >15°C).
U nás dnes odpolko bylo M počasí. Trošku jsem to projel a po roce propral řetěz v petráku. Snad do zítra vyschne, má být zase M póčo (Slunečno a >15°C).
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Zítra si pro něj jedu. Honza je šikovný a Brumla má to nejlepší již za sebou. Dovedu si představit, když mu to střelilo v dílně. To musely popadat věci z regálu. Mně když to dalo ránu před Kaufem, lidi s vozíky mysleli, že začala třetí světová.
Jsou někdy příčiny poruchy, nad kteréma zůstává rozum stát.
Jsou někdy příčiny poruchy, nad kteréma zůstává rozum stát.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Honzo .
Takže Brumla ještě nejde do důchodu. Dřív tam bude asi Karel.
Takže Brumla ještě nejde do důchodu. Dřív tam bude asi Karel.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
- Colommbo
- Příspěvky: 9939
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
A co ten levý válec...? Jan sice psal, že motka pojede i na jeden, ale s takovým rozdílem komprese - nebude to kulhat nebo táhnout k jedné (v tomto případě levé) straně a sjíždět gumy...?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
No ty tlaky byly měřeny za studena. Tedy 6 barů levý a 11 barů pravý. Za tepla po seřízení jsou tlaky skoro 9 barů levý a 12 barů pravý. Tedy je tam rozdíl, ale s 9 barama bude ten válec v pohodě makat. A rozdíly komprese vyváží ta synchronizace.
Ten valec bude víc vyběhanej, ale nic bych s tím nedělal. Investice do GO válců a hlav bude značná a pak to nemusí přežít spodek ... Pokud to nebude brát moc oleje a bude to dobře jezdit, tak bych do toho moc nevrtal...
Ten valec bude víc vyběhanej, ale nic bych s tím nedělal. Investice do GO válců a hlav bude značná a pak to nemusí přežít spodek ... Pokud to nebude brát moc oleje a bude to dobře jezdit, tak bych do toho moc nevrtal...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Colommbo
- Příspěvky: 9939
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
V případě benzínových automotorů se tvrdí, že rozdíl kompresního tlaku mezi jednotlivými válci vyšší než jeden (jeden a půl) baru už není ONO. Na druhou stranu takových motoru nebude málo, velká většina majitelů o tom ani neví a jako čmelák létá, i oni stále jezdí a já to naprosto chápu, možná jsem na tom stejně. Jenže těch hrnéčků v autech je jaksi víc a tedy rozdíly se stírají. Ne tak u dvouválce, proto jsem se ptal. Nicméně souhlasím nevrtat do toho, pokud to funguje, motka už není nejmladší, tož ji případně tak nějak nechat v klidu dožít...
Colommbo píše:Každá historie, i ta nekrásnější, jednou skončí a zbudou jen vzpomínky...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Pánové, 25let, je 25 let a skoro 190 tisíc. To jiné mašiny, zima, nezima, by byly již třikrát po smrti.A vrtule stále žije
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jako bych se slyšelDurex píše:...bych do toho moc nevrtal...
A gratulace k záchraně hrobníkovi z lopaty!
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16