Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jerry3:
To je taky zajímavý způsob, jak využít červený čudl
To je taky zajímavý způsob, jak využít červený čudl
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Durex, nechápu, proč vypínat zásuvku když nemá odběr.
A s červeným čudlem, zjišťuji, že jsem předpotopní motorista. Začínal jsem na Jawa 21, pak ČZ 175 sport na 19" s tou kapkovitou nádrží a s pávem (přívěs), tam byl bošák a až po dlouhých letech byla Honda XRV 750 Africa Twin jako připomínka mládí. Tak se nediv za moje blbé otázky. Já to s červeným čudlem zhasl a pak klíčkem. Možná mi alespoň Colombo rozumí.
A s červeným čudlem, zjišťuji, že jsem předpotopní motorista. Začínal jsem na Jawa 21, pak ČZ 175 sport na 19" s tou kapkovitou nádrží a s pávem (přívěs), tam byl bošák a až po dlouhých letech byla Honda XRV 750 Africa Twin jako připomínka mládí. Tak se nediv za moje blbé otázky. Já to s červeným čudlem zhasl a pak klíčkem. Možná mi alespoň Colombo rozumí.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Ono to chcípání chcípákem ničemu neubližuje. Jen je to o dost pohybů navíc. Na druhou stranu alespoň má člověk ten grif v ruce při krizovce. Prostě není třeba z toho dělat vědu a moc nad tím nepřemýšlet. Někdy takovej zapomenutej chcípák v poloze off dokáže přivodit pár infarktových situací ...
Proč vypínat zásuvku,když nemá odběr? Auto je auto. tam je zásuvka zamčená. Na motorce je pořád v dosahu nenechavců. A já i po zkušenostech jí v některých případech rád vypnu.
Taky v případě,že mám zásuvku přímo na usb,tak je tam trafo,které za 14 dní neježdění vytříská aku. Řešeno třeba včera ... Proto je dobrý mít vypínač. A né při každý manipulaci či možnosti vypnutí odpojovat kontakty a nebo lovit pojistku ...
Ale je to na každém soudruhu
Proč vypínat zásuvku,když nemá odběr? Auto je auto. tam je zásuvka zamčená. Na motorce je pořád v dosahu nenechavců. A já i po zkušenostech jí v některých případech rád vypnu.
Taky v případě,že mám zásuvku přímo na usb,tak je tam trafo,které za 14 dní neježdění vytříská aku. Řešeno třeba včera ... Proto je dobrý mít vypínač. A né při každý manipulaci či možnosti vypnutí odpojovat kontakty a nebo lovit pojistku ...
Ale je to na každém soudruhu
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tak mám žábu doma. Nahrkal jsem dnes 130 km. Ten podvozek je excelentní, ale mám i jeden ne příliš pozitivní poznatek. Je normální, že se s tím nedá jet pod cca 3.500 ot./min.? Na ER6N jsem nic takového nezaznamenal. Jde o to, že se to do 3.500 třese jak ratlík. Po překonání 4.000 ot. pododa (v rámci záběhu jezdím do 5.000 ot./min). Uklidňuji se, že než si to všechno sedne... Ale i tak, toto jsem nečekal.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Kolik točí papírovou maximalku?
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Co že konkrétně sis to vlastně pořídil?
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Hombre:
Teď nevím, který údaj je pro verzi s ABS, ale buď 204, nebo 208 km/h. Max. otáčky 10.550 ot./min.
Jerry3:
Kawasaki Versys 650 (KLE 650FH).
Teď nevím, který údaj je pro verzi s ABS, ale buď 204, nebo 208 km/h. Max. otáčky 10.550 ot./min.
Jerry3:
Kawasaki Versys 650 (KLE 650FH).
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Při takových otáčkách by to mělo optimálně šlapat kolem 7000 otáček. Konstrukce motoru není dělená pro šudlání ve 3000 ot. Něco podobného jako jízda benz.auta do 2000 ot.když točí 7000ot.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Je to hodně jiné, ale Fireblade má beztřepající se otáčky od 2500, použitelné od 3000, a zatahující od 5000 a podruhé od 8000. Maximální 12000
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jenže jak se poprat s tímto :
upload poto
Výrobce tvrdí, že musím jezdit prvních 800 km zrovna "poblíž" spektra otáček, kde se to třepe. To je opruz, pánové. To chce vzít kanystr, udělat si výlet po ČR a dát těch 800 km za den
Jarku, Ty máš supersport, já kochačkobajk
upload poto
Výrobce tvrdí, že musím jezdit prvních 800 km zrovna "poblíž" spektra otáček, kde se to třepe. To je opruz, pánové. To chce vzít kanystr, udělat si výlet po ČR a dát těch 800 km za den
Jarku, Ty máš supersport, já kochačkobajk
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Libore dyť já vím. Taky jsem napsal že je to něco jiného. I když - supersport, a použitelné otáčky nižší než kochačkobajk....
Jinak ten návod - bomba
"Nechejte motor po startu na volnoběh dvě tři minuty, aby se olej dostal do celého motoru"....
Hmmm - za dvě tři minuty by to čerpadlo dostalo olej nejen do celého motoru, ale i z jednoho konce Ostravy na druhý....
Jinak ten návod - bomba
"Nechejte motor po startu na volnoběh dvě tři minuty, aby se olej dostal do celého motoru"....
Hmmm - za dvě tři minuty by to čerpadlo dostalo olej nejen do celého motoru, ale i z jednoho konce Ostravy na druhý....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Libore dyť já vím. Taky jsem napsal že je to něco jiného. I když - supersport.... a použitelné otáčky nižší než kochačkobajk....
Jinak ten návod - bomba
"Nechejte motor po startu na volnoběh dvě tři minuty, aby se olej dostal mezi všechny součásti motoru"....
Hmmm - za dvě tři minuty by to čerpadlo dostalo olej nejen do celého motoru, ale i z jednoho konce Ostravy na druhý....
Jinak ten návod - bomba
"Nechejte motor po startu na volnoběh dvě tři minuty, aby se olej dostal mezi všechny součásti motoru"....
Hmmm - za dvě tři minuty by to čerpadlo dostalo olej nejen do celého motoru, ale i z jednoho konce Ostravy na druhý....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Předně gratuluji. Konečně si se dočkalLibor píše:Tak mám žábu doma. Nahrkal jsem dnes 130 km. Ten podvozek je excelentní, ale mám i jeden ne příliš pozitivní poznatek. Je normální, že se s tím nedá jet pod cca 3.500 ot./min.? Na ER6N jsem nic takového nezaznamenal. Jde o to, že se to do 3.500 třese jak ratlík. Po překonání 4.000 ot. pododa (v rámci záběhu jezdím do 5.000 ot./min). Uklidňuji se, že než si to všechno sedne... Ale i tak, toto jsem nečekal.
Nejel sem na tom,tak ti neřeknu,zda je to normální či ne. Ale obecně to ber jako vlastnost u 2V motorů. Já se svojí KTM taky nemůžu pod 3500. Naproti tomu GS1150 jede v klidu i na 2000 ot.
Ber to tak,že až to zajedeš,tak stejně se nebudeš v tomhle spektru pohybovat Takže je to vlastně v pořádku
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Pitris:
Však vím, v pohodě
Ten návod nekoresponduje s dnešními emisními úlitbami. Tak dlouhou dobu nechat "bublat" bajk na volnoběh, tolik emisí navíc
Píšu si s klukem z kawasakifora a ten mi potvrdil výše uvedené, do 3.000-3.500 ot./min. vibrace, které se očividně motoru nelíbí, přesto se snažil motor zabíhat dle pokynů výrobce. Přežil to, najel to za 3 dny Taky budu muset, zase takový děs to není, je to jen "pár kilometrů".
Durex:
Díky;-) Kdyby to šlo, tak jezdím ještě teď a mám na tacháči tak 350 ujetých km U predváděčky jsem si toho nevšiml, bodejď by taky ne, když jsem to držel u 5.000 ot. a víc. Handicap bude pouze záběh, jak píšeš, a pak už to bude fuk
Třeba motor CP2 u Yamahy Tracer 700 tohle neznal, ten v 2.500 při zatahnutí za heft vystřelil bez jakékoli vibrace.
Dík za info Možu v klidu usnout
Však vím, v pohodě
Ten návod nekoresponduje s dnešními emisními úlitbami. Tak dlouhou dobu nechat "bublat" bajk na volnoběh, tolik emisí navíc
Píšu si s klukem z kawasakifora a ten mi potvrdil výše uvedené, do 3.000-3.500 ot./min. vibrace, které se očividně motoru nelíbí, přesto se snažil motor zabíhat dle pokynů výrobce. Přežil to, najel to za 3 dny Taky budu muset, zase takový děs to není, je to jen "pár kilometrů".
Durex:
Díky;-) Kdyby to šlo, tak jezdím ještě teď a mám na tacháči tak 350 ujetých km U predváděčky jsem si toho nevšiml, bodejď by taky ne, když jsem to držel u 5.000 ot. a víc. Handicap bude pouze záběh, jak píšeš, a pak už to bude fuk
Třeba motor CP2 u Yamahy Tracer 700 tohle neznal, ten v 2.500 při zatahnutí za heft vystřelil bez jakékoli vibrace.
Dík za info Možu v klidu usnout
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40