Za nedlouho budu školit pár holek (ale i kluků) na moto na letišti a pak se pojede projížďka Můžu ti něco nafotitJerry3 píše:Honzo, budiž ti přáno, ale já bych z toho také rád něco měl...
Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
To budu rád.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Řada mých kolegů, a to dokonce i ti, kdož "se volantem živí", na tom také není zrovna nejlépe. Ovšem u kolegyň si musím často klást otázku, co že to vlastně za volantem vůbec dělají...Pitris píše:Jardo asi se teda budeš muset pohybovat v jiném kruhu ženského pohlaví Já znám taky několik žen co to umí s volantem i za řidítky ale taky pár chlapů co jsou na silnici jako kus hovězího
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
PiJu-
Cert vem motocykl, se opraví nebo bude jiny.
Hlavne ze si neponicenej ty. Ja takový stesti nemel...
Vitej mezi tema, co to maj "za sebou". Uz nejsi cekatel. Teprve pak si clovek-motorkar-motocyklista uvedomi, ze je to vlasne mžik. To v aute nikdy tak rychly neni. Plechy okolo, dávají sekundu k dobru. Musis zkrátka furt zjistovat, ze ty okolo, o tobe vedi a pak teprv čekat, neudelaji li pitchovinu, bezny manevr na ktery maj nebo cokoliv jinyho.
Cert vem motocykl, se opraví nebo bude jiny.
Hlavne ze si neponicenej ty. Ja takový stesti nemel...
Vitej mezi tema, co to maj "za sebou". Uz nejsi cekatel. Teprve pak si clovek-motorkar-motocyklista uvedomi, ze je to vlasne mžik. To v aute nikdy tak rychly neni. Plechy okolo, dávají sekundu k dobru. Musis zkrátka furt zjistovat, ze ty okolo, o tobe vedi a pak teprv čekat, neudelaji li pitchovinu, bezny manevr na ktery maj nebo cokoliv jinyho.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
V jedné stopě se sice stále považuji za naprostého začátečníka, nicméně jsem si už stačil povšimnout, že to, co v autě funguje, tady jaksi ne: i řidiči, zejména pak řidičky, u kterých jsem si byl naprosto jistý, že o mně vědí, mi na poslední chvíli udělali nějakou pra.árnu. Přiznám se, že důvody mi nejsou dostatečně zřejmé.Pedro píše:Musis zkrátka furt zjistovat, ze ty okolo, o tobe vedi a pak teprv čekat, neudelaji li pitchovinu, bezny manevr na ktery maj nebo cokoliv jinyho.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Ano, nevíš co udělají. Bohužel to někdy neví ani ony samy / oni sami
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jenže proč to spoza volantu "číst" dokážu, ale spoza řídítek ne?
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Možná je to jak napsal Pedro tou vteřinou k dobru, kterou máš v autě. A při razantním brždění to je i víc než vteřina. Ale dost věcí vyřeší na motce i schopnost bleskurychlé akcelerace....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Nerozumíme si:
- V autě, pokud vidím, že o mně ten někdo jiný ví, tak je dost velký spoleh na to, že se podle toho také zachová.
- Zato v jedné stopě, třebaže najisto vím, že mne ten někdo jiný registruje, se mi nezřídka stává, že se na poslední chvíli zachová zcela proti smyslu povědomí o tom, že mu třeba křížím cestu. Např. když jedu po hlavní, on celou dobu čeká na výjezdu z vedlejší, aby mi to tam na poslední chvíli vpálil.
Zjednodušeně řečeno, vnímám dost velký rozdíl mezi tím, jak se ke mně ostatní chovají, když jedu autem a když jedu v jedné stopě.
- V autě, pokud vidím, že o mně ten někdo jiný ví, tak je dost velký spoleh na to, že se podle toho také zachová.
- Zato v jedné stopě, třebaže najisto vím, že mne ten někdo jiný registruje, se mi nezřídka stává, že se na poslední chvíli zachová zcela proti smyslu povědomí o tom, že mu třeba křížím cestu. Např. když jedu po hlavní, on celou dobu čeká na výjezdu z vedlejší, aby mi to tam na poslední chvíli vpálil.
Zjednodušeně řečeno, vnímám dost velký rozdíl mezi tím, jak se ke mně ostatní chovají, když jedu autem a když jedu v jedné stopě.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jardo, prave tak jsem to v prve casti textu psal. Nevim jak v tlf vypichnout citaci. Jsem VPP
To, ze o tobe vedi, neni vzdy k pozitivu veci! S tim se u moto musi vic pocitat.
To, ze o tobe vedi, neni vzdy k pozitivu veci! S tim se u moto musi vic pocitat.
- Colommbo
- Příspěvky: 9939
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Možná je to tak, že z auta mají strach/respekt, ale tohle je přece "jen" motorcykl, tedy dopravní prostředek jaksi neplnohodnotný a podle toho k němu (a k jeho řidiči) přistupují... Jiné auto je samotné (v jejich autě) může zabít, proto si dávají většího Bacha, zatímco motorka jim (tolik) neublíží a že to motorkář v naprosté většině případů tvrdě odskáče, si v tu chvíli (nebo vůbec nikdy) neuvědomí. Je to o myšlení lidí.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jardo já Ti rozuměl, ale líp / přesněji / vhodněji než já to asi napsal Jirka. Já to myslel tak, že v autě máš na přečtení toho druhého o trošku víc času....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Ano, v autě je na přečtení více času.
V mém případě musím Colombovi trochu oponovat. Když jezdím do práce, tak na Hradecké předjíždím většinou čtyři spoluzaměstnance v autech. Každý z nich tvrdí, když se přiřítím ze zadu, jde z mašiny respekt. Uznávám, že z nějakých supersportů dvakrát výkonějších, ale na mohutnosti třetinových než brumla, si v autech žádný stres nepřipouští. Rozdíl 180 a 300 kg zabořenýho v kufru bude ale znát.
Jen tak pro zasmátí.
Přede mnou tak 30m projížděla kočenka na skutru kolonu, až narazila na vemeno ve fabii, ta se držela středové čáry a nechtěla kočeně udělat místo. Až jsem se prokličkoval k ní, najednou fábka razantně uhla, že by projel i osobák.....
V mém případě musím Colombovi trochu oponovat. Když jezdím do práce, tak na Hradecké předjíždím většinou čtyři spoluzaměstnance v autech. Každý z nich tvrdí, když se přiřítím ze zadu, jde z mašiny respekt. Uznávám, že z nějakých supersportů dvakrát výkonějších, ale na mohutnosti třetinových než brumla, si v autech žádný stres nepřipouští. Rozdíl 180 a 300 kg zabořenýho v kufru bude ale znát.
Jen tak pro zasmátí.
Přede mnou tak 30m projížděla kočenka na skutru kolonu, až narazila na vemeno ve fabii, ta se držela středové čáry a nechtěla kočeně udělat místo. Až jsem se prokličkoval k ní, najednou fábka razantně uhla, že by projel i osobák.....
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tak skútr a brumla je jako kolt a panzerfaust
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tak toto bude zrejme pravda,pretože to čo si dovalia voči moto alebo osobáku u kamionu netestuju.Colommbo píše:Možná je to tak, že z auta mají strach/respekt, ale tohle je přece "jen" motorcykl, tedy dopravní prostředek jaksi neplnohodnotný a podle toho k němu (a k jeho řidiči) přistupují... Jiné auto je samotné (v jejich autě) může zabít, proto si dávají většího Bacha, zatímco motorka jim (tolik) neublíží a že to motorkář v naprosté většině případů tvrdě odskáče, si v tu chvíli (nebo vůbec nikdy) neuvědomí. Je to o myšlení lidí.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta