Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
Re: Motoaku a motorky všeobecně
To me zajimalo kdysi,poslednich 10-12let,co se nevenuju ani am.zavodum,me topspeedy nezajimaj,aut ani moto. Dost se mi zmenil styl jizdy.
Re: Motoaku a motorky všeobecně
Dnes při MOTO GP v Argentině byla top speed Hondy a Yamahy přes 325km/h
A to tam není nejdelší rovinka v seriálu MS.... Ti kluci postrádají pud sebezáchovy....
A to tam není nejdelší rovinka v seriálu MS.... Ti kluci postrádají pud sebezáchovy....
Jo v zatáčce začali napřed kolenem po zemi, pak loktem, a teď už pomalu i helmouPePe píše:....Dost se mi zmenil styl jizdy.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motoaku a motorky všeobecně
Jestli se nemýlím tak nad (nebo blízko) 320km/h - nastává skluz předního kola...Pitris píše:Dnes při MOTO GP v Argentině byla top speed Hondy a Yamahy přes 325km/h
A to tam není nejdelší rovinka v seriálu MS.... Ti kluci postrádají pud sebezáchovy....
Jo v zatáčce začali napřed kolenem po zemi, pak loktem, a teď už pomalu i helmouPePe píše:....Dost se mi zmenil styl jizdy.
Ale jinak je to mazec.. Mugello bude ještě víc. Byl jsem tam s auty a je to tam masakr
Re: Motoaku a motorky všeobecně
Hondy letos tahnou,MM je asi nastupce 46ky,ktery je muj kun od doby co jezdi nejvyssi tridy.
Re: Motoaku a motorky všeobecně
Vale je profesor ale mladíci začínají mít navrch. Jorge Lorenzo a teď Marc Márquez - už páni jezdci.
Abaja měl zůstat v Moto2, ale v Moto3 patří Kornfeil mezi TOP 10 a Hanika se tam snad podívá taky.
Abaja měl zůstat v Moto2, ale v Moto3 patří Kornfeil mezi TOP 10 a Hanika se tam snad podívá taky.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motoaku a motorky všeobecně
Mezi elitou v Moto GP není "moc" rozdíl... Marquez má ještě diky mládí posunutý pud sebezáchovy - což staří psi jako Rossi už nemají zapotřebí tolik riskovat a jedou na bezpečnou jistotu(nebo zavčasu rozhodne zda jít do souboje za daných podmínek). Ono totiž je důležitý nečeho dosáhnout a se zdravím a ctí ukončit kariéru...v budoucnu..
- Colommbo
- Příspěvky: 9944
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motoaku a motorky všeobecně
Toho kdyby se býval držel třeba takový Anton Pavlovič...Mick 1 píše: ...nebo zavčasu rozhodne zda jít do souboje za daných podmínek). Ono totiž je důležitý nečeho dosáhnout a se zdravím a ctí ukončit kariéru...v budoucnu..
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Motoaku a motorky všeobecně
Antona Pavloviče neznám, znám Antona Tondoviče... A ten se zas měl držet supermota, páč to mu šlo. Ledová plošina je doménou Rusů (nepočítaje nějakého génie vetřevšího se mezi ně).
Re: Motoaku a motorky všeobecně
To snad neni možný nebo jsem blázen já, když si čtu o novinkách na http://www.motorkari.cz tak se tam většina lidí zabývá tím, jak motorka vypadá a ne jak jezdí...
Re: Motoaku a motorky všeobecně
No dezajn se mění,mě se nelíběj krátké motky,useklé za zadním sedlem a držák SPZ s blinkry a světlem jako tykadlo. A preferuji gulaté př. světlo. Ale jsem ochoten udělat vyjímku...
Minulý týden jsem prohlížel odstavenou D diavel,nový model. Rozhodně nic pro mě co se týká vzhledu.
Minulý týden jsem prohlížel odstavenou D diavel,nový model. Rozhodně nic pro mě co se týká vzhledu.
Re: Motoaku a motorky všeobecně
Kulatý světlo?!? Víš jak mám krásnou polokapotu na SV?!? Čím víc na tom jezdím, tím víc jsem rád, že mám polokapotu. Jen ti hmyzáci, ti hmyzáci. Vždy po jízdě čistím přílbu i kapotu .
V sobotu takhle jedu, svižně, ale v obci radši 50 km, páč jsem zrovna ve středu platil na charitu (těm městským sviním) za rychlou jízdu v obci (autem). Tak se tedy opravdu kochám, rozhlížím, pohodlně se protahuji a najednou motor vysadí. Zastavím, předtím jsem jel kus dost rychle po dálnici, už navečer, spěchám domů a teď toto. Svítí kontrolka, co je na olej, na vodu a vůbec na fšecko, na displeji ikonka oleje. Od motoru docela sálá teplo. Jsem znervózněl, nejdřív koukám na olej - je tam dost. Teplota vody předtím nebyla vysoká, sakra, tak co tedy? Asi za 5 minut jsem přišel na to, že jsem při tom kochání a protahování omylem sáhl na vypinač elektriky . Byl v poloze "napůl". Domáčkl jsem ho, čerpadlo zabzučelo a oddychl jsem si. Doma jsem si přečtl v návodu, když toto naskočí na displeji: 1) zkontrolujte vypinač... . Holt jsem už starý...Abych snad vozil návod k motorce s sebou (v autě ho vozím ).
V sobotu takhle jedu, svižně, ale v obci radši 50 km, páč jsem zrovna ve středu platil na charitu (těm městským sviním) za rychlou jízdu v obci (autem). Tak se tedy opravdu kochám, rozhlížím, pohodlně se protahuji a najednou motor vysadí. Zastavím, předtím jsem jel kus dost rychle po dálnici, už navečer, spěchám domů a teď toto. Svítí kontrolka, co je na olej, na vodu a vůbec na fšecko, na displeji ikonka oleje. Od motoru docela sálá teplo. Jsem znervózněl, nejdřív koukám na olej - je tam dost. Teplota vody předtím nebyla vysoká, sakra, tak co tedy? Asi za 5 minut jsem přišel na to, že jsem při tom kochání a protahování omylem sáhl na vypinač elektriky . Byl v poloze "napůl". Domáčkl jsem ho, čerpadlo zabzučelo a oddychl jsem si. Doma jsem si přečtl v návodu, když toto naskočí na displeji: 1) zkontrolujte vypinač... . Holt jsem už starý...Abych snad vozil návod k motorce s sebou (v autě ho vozím ).
Re: Motoaku a motorky všeobecně
A v neděli na Gasu do terénu, bez zvláštních příhod, třetí letošní svezení. Čas rozjížďky se daří snižovat (poprvé 4:47, podruhé 4:43, včera 4:42), spokojenost. Na tratičce jsem byl sám a bylo tam krásně. Motorka mi stále ještě dovede spravit náladu. Jé...
Re: Motoaku a motorky všeobecně
Ten nouzák je tam zákeřně,ale účelně. Vloni když jsem šel k zemi,stačil jsem ho palcem přehodit,než jsem opustil padající škuner...,díky tomu škody na motocyklu zanedbatelné.
Re: Motoaku a motorky všeobecně
Aha, tak na to tam je . To mě nenapadlo, čeče. Stejně bych nestíhal vypnout, jen omylem... . Já ale zase nepadám...
Re: Motoaku a motorky všeobecně
Možná je lepší si ten návod přečíst než vyjedeš.... Jinak vím u Suzuki už o 3 případech, kdy se uvolnil kontakt i na levé straně ve spínači u spojkové páčky, a (samo že to pak) nešlo nastartovat.Itall píše:....Doma jsem si přečtl v návodu....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF