Motorky a o motorkách všeobecně

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Bramborak3 »

Jasně. Tak uchází to vic za jizdy. To může dělat i gyroskopicky efekt s ventilkem. Jak sjedu pneu, dam nove ventilky a budu dal pozorovat. Ale zkontrolovat tlak v pneu po 2 měs byla prasárna, když jezdim hodně zatáčky a kolena po zemi. Tvrdé výjezdy ze zatáček. Takže ted budu kontrolovat tlak po každé 2 vyjíždce. Za měsíc najedu cca 1000km.
Uživatelský avatar
Pitris JUNIOR
Příspěvky: 1798
Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris JUNIOR »

Obrázek
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Až na ty křidýlka moc hezký
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris JUNIOR
Příspěvky: 1798
Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris JUNIOR »

A to tady byly ještě relativně normální 🤣
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9940
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Ti "tůristi" jsou stejně pošahanci. Na fleku kroutit heftem, až je výfuk červený, k čemu je to dobrý...? Nebo drifteři s auty, stejná sorta... :mrgreen:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
1.9JTD

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od 1.9JTD »

Grétku na nich :D
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Bramborak3 »

Pitris JUNIOR píše: ned pro 31, 2023 23:33 Obrázek
Až na ten údaj o výkonu 176 kW. To mělo min o 20kw víc. V pohodě to stíhalo Ducati i Ktm koncem roku 2022.
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Bramborak3 »

Taková technicka ot. Ohledně tlaku pneu na té mé Aprilii Rsv 1000. Na kyvce a v manualu mam při jizde sólo 2.3 bar předek a 2.5 zadek. Ale u dnešních pneu vyrobci doporučuji na běžný silnice 2.5 předek a 2.9 zadek. I většina japoncu v dřívějších dobach. Asi konstrukčně je 2v jiný, tak doporučovali jiný tlak. Řídit se tim co je v manualu nebo tim co píšou výrobci dnešních pneu ? Nebo nějaký kompromis. ? 2.9 dozadu jsem nedaval nikdy nikde. Většinou jsem dával 2,3 až 2.4 předek a 2.6 zadek.
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Vždy je třeba se řídit předpisem výrobce motorky. Výrobce pneu může předepsat jen maximální povolený tlak. Ale jinak nemůže vědět,na co se to bude obouvat a tudíž nemůže nic předepsat.

Toto platí pro silniční a i dost sportovní pneu. Pokud použiju pneu pro závody,která ale má homologaci pro silnici(treba dunlop d212gp),tak tam už je třeba se řídit výrobcem pneu. Fouká se kolem 1.6 Baru.

Já mam na Hayu předpis 2.9 předek i zadek a taky to tak foukám. A to i na okruh
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Bramborak3 »

Jj Dunlop D212 se systemem N-tec, ktery snesou nižší tlak a taky se s nima jezdi na okruhu to je jina. I myslim ty Dunlop sportsmart TT umožňují ufouknout tlak.
Ok budu se řídit vyrobcem moto. Jezdil jsem to jak to píši a v pohodě. Na silnici si dam nějaký kolena, ale v obci pak 50km..mimo oběd pohoda na rovince do 150...ti. Takže nemám důvod davat min
Hombre
Příspěvky: 1881
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Hombre »

Každý typ gumy si musí každý odzkoušet. Každá mašina má jinou váhu a jiný podvozek a rozložení váhy. To samé u gumy, mají rozdílné vrstvení směsí, její šířku a tloušťku, plus ty jejich "patenty" :mrgreen:
U některých typů musím dle TP mašiny u jiných zase dle výrobce pneumatiky.
Jelikož se u BMW převaluje dosti velká váha, tak se mně osvědčilo hustit na max zatížení mašiny.
Ohledně antipichu, funguje perfektně , několikrát použitý bez známky rozhození vyváženosti. Jen při demontáži gumy, se musí ihned otřít ráfek, jinak se pak blbě zbytek odstraňuje.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od rousini »

Na Versysce jsem měl vzadu i přes zalepení knotem pomalý defekt. Doporučený tlak 2,5 bar utekl a pak to drželo cca. 0,2 MPa. Chvíli jsem na tom jezdil, než jsem to zjistil a nic jsem nepoznal. Po tom, co jsem na to přišel jsem jel pár jízd a protože jsem o tom věděl byla jistota uprostřed sedáku.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Až zase někdo bude tvrdit,že čína je šunt. Běželo to min 2 hodiny úplně bez oleje a ještě s přehřátým motorem. Mimochodem to takhle pořád běží a startuje na drc :lol:

https://scontent-prg1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=65A1AB10

https://scontent-prg1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=65A201D3

https://scontent-prg1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=65A10D14

https://scontent-prg1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=65A042C8
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris JUNIOR
Příspěvky: 1798
Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris JUNIOR »

Mám sem napsat to stejný? 🤣🤣🤣
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Odpovědět