Motorky a o motorkách všeobecně

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1865
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od BigBang »

Řekl bych Japonci obecně v MotoGP...
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Uživatelský avatar
Pitris JUNIOR
Příspěvky: 1797
Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris JUNIOR »

Pravda.. Kawa odešla 15 let zpět, Suza loni, Honda jezdí sotva body...
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Hombre
Příspěvky: 1881
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Hombre »

Tak Bělouš převezen za sněhových přeháněk do garáže. Sice gumy tak akorát se vzorkem , ale tu rychlost 140 zvládly. Více měli psychický problém řidiči v plechovkách, když jsem je předjížděl za vydatné kouřové clony , při vypalování 2 litrů oleje v tlumičí.
:lol:
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27494
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Měls to zvednout na zadní aby ten olej vytekl 🙃
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9940
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Nic si z toho nedělej, Karle, co si vzpomínám, Jáwy a Čízy taky hulily, když vzal řidič pořádně za heft... :D
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27494
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

No jo ale u cvajtaktu (a tehdy v poměru 1:33) se s olejem ve spalováni a ve výfuku jaksi počítalo 😄
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9940
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Já vím, Bohumile, já vím... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris JUNIOR
Příspěvky: 1797
Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris JUNIOR »

Gréta by z tebe měla radost Karle 🤣
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Bramborak3 »

Durex píše: ned pro 24, 2023 9:49 Do dobrého motopneuservisu,kde to umí. A nebo použít antipich sprej a projet to. měl by to zatěsnit. Ale pak to při přezouvání nezapomenout zmínit ať to na sebe nebo na zouvačku mechanik nevyleje
Děkuji. Ten antipich ne. Zasere to celé uvnitř a zvýší váhu kola. Neodpružené hmoty. Takže než pojedu přezouvat, zeptám se toho borca jak to pořešíme. Nové ventilky krátké gumové dam určitě.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27494
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Jedna "babská rada". Zní to možná blbě ale mělo by to fungovat....

Namíchej si tak max půl deci mlíka s hodně moučkovým cukrem a trochou mletýho kafe, a tu skorokaši stříkni ventilkem do pneu. Dofoukat a jet projet aby se to rozptýlilo....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
1.9JTD

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od 1.9JTD »

No nazdar :D
To som kedysi dáááááááávno spravil na ČZ150. Po vojenčine som ju predal. Maník dostal defekt - skoro ma zahlušil za príšerný smrad :D
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Bramborak3 píše: stř pro 27, 2023 17:02
Durex píše: ned pro 24, 2023 9:49 Do dobrého motopneuservisu,kde to umí. A nebo použít antipich sprej a projet to. měl by to zatěsnit. Ale pak to při přezouvání nezapomenout zmínit ať to na sebe nebo na zouvačku mechanik nevyleje
Děkuji. Ten antipich ne. Zasere to celé uvnitř a zvýší váhu kola. Neodpružené hmoty. Takže než pojedu přezouvat, zeptám se toho borca jak to pořešíme. Nové ventilky krátké gumové dam určitě.
Žádné zvýšení neodpružených hmot nehrozí. Stačí toho trocha a funguje. Řeší se to často u cestovních endur,když to trochu uniká kolem ráfku a nechceš dávat duši
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Bramborak3 »

Ted jsem po 2 měsících zkontroloval tlak v zadnim kole. Naposledy jsem vyjel v pulce října. To jsem dofoukal na 2.4 zadni kolo. Ted po 2 měs stání je tlak v zadnim kole lehce pod 2.4...Takže skoro vůbec nic neubylo. Kdyby to byl ventilek, tak to je ušlé mnohem víc. A když to teda uchází spíš za jízdy...Tak je asi jasné, že to bude okolo patky že ? Ok a co je střiknout trochu toho antipichu...půl deci do obou kol ? Od jake značky ? Máš ověřenou Hanzi nějakou značku co funguje ? Děkuji
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9940
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Ahoj! Co si tak pamatuju, nejlepčí antipichy dělával Vulkán v Hrádku nad Nisou... :idea:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Pokud je to takto malý úbytek,tak bych to vůbec neřešil a jedná se o běžný jev. Kontrola a případné dohuštění by mělo být dřív,než za 2 měsíce ... Ale pokud použít ten sprej,tak jen na to kolo,kde je problém. Není žádný důvod to dávat do obou. Kamínek ve vzorku taky nikdo nepozná a neřeší ...

A co se postupu týká,tak úplně vypustit kolo,nasadit sprej a zmačknout na cca 3 vteřiny. Dofouknout kolo kompresorem na požadovaný tlak a jet to projet. Místo s únikem se zacelí. Ale pokud nemám nějaký únik,který by byl pozorovatelný ponořením kola pod vodu v podobě bublinek,tak taky se nic nemusí stát,protože ten sprej musí být vtlačen tam,kde mi to uniká a tam musí zatuhnout
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Odpovědět