Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
- BigBang
- Příspěvky: 1875
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Řekl bych Japonci obecně v MotoGP...
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
- Pitris JUNIOR
- Příspěvky: 1815
- Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
- Bydliště: Brno
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Pravda.. Kawa odešla 15 let zpět, Suza loni, Honda jezdí sotva body...
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tak Bělouš převezen za sněhových přeháněk do garáže. Sice gumy tak akorát se vzorkem , ale tu rychlost 140 zvládly. Více měli psychický problém řidiči v plechovkách, když jsem je předjížděl za vydatné kouřové clony , při vypalování 2 litrů oleje v tlumičí.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Měls to zvednout na zadní aby ten olej vytekl
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9957
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Nic si z toho nedělej, Karle, co si vzpomínám, Jáwy a Čízy taky hulily, když vzal řidič pořádně za heft...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
No jo ale u cvajtaktu (a tehdy v poměru 1:33) se s olejem ve spalováni a ve výfuku jaksi počítalo
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9957
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Já vím, Bohumile, já vím...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- Pitris JUNIOR
- Příspěvky: 1815
- Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
- Bydliště: Brno
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Gréta by z tebe měla radost Karle
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Děkuji. Ten antipich ne. Zasere to celé uvnitř a zvýší váhu kola. Neodpružené hmoty. Takže než pojedu přezouvat, zeptám se toho borca jak to pořešíme. Nové ventilky krátké gumové dam určitě.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jedna "babská rada". Zní to možná blbě ale mělo by to fungovat....
Namíchej si tak max půl deci mlíka s hodně moučkovým cukrem a trochou mletýho kafe, a tu skorokaši stříkni ventilkem do pneu. Dofoukat a jet projet aby se to rozptýlilo....
Namíchej si tak max půl deci mlíka s hodně moučkovým cukrem a trochou mletýho kafe, a tu skorokaši stříkni ventilkem do pneu. Dofoukat a jet projet aby se to rozptýlilo....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
No nazdar
To som kedysi dáááááááávno spravil na ČZ150. Po vojenčine som ju predal. Maník dostal defekt - skoro ma zahlušil za príšerný smrad
To som kedysi dáááááááávno spravil na ČZ150. Po vojenčine som ju predal. Maník dostal defekt - skoro ma zahlušil za príšerný smrad
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Žádné zvýšení neodpružených hmot nehrozí. Stačí toho trocha a funguje. Řeší se to často u cestovních endur,když to trochu uniká kolem ráfku a nechceš dávat dušiBramborak3 píše: ↑stř pro 27, 2023 17:02Děkuji. Ten antipich ne. Zasere to celé uvnitř a zvýší váhu kola. Neodpružené hmoty. Takže než pojedu přezouvat, zeptám se toho borca jak to pořešíme. Nové ventilky krátké gumové dam určitě.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Ted jsem po 2 měsících zkontroloval tlak v zadnim kole. Naposledy jsem vyjel v pulce října. To jsem dofoukal na 2.4 zadni kolo. Ted po 2 měs stání je tlak v zadnim kole lehce pod 2.4...Takže skoro vůbec nic neubylo. Kdyby to byl ventilek, tak to je ušlé mnohem víc. A když to teda uchází spíš za jízdy...Tak je asi jasné, že to bude okolo patky že ? Ok a co je střiknout trochu toho antipichu...půl deci do obou kol ? Od jake značky ? Máš ověřenou Hanzi nějakou značku co funguje ? Děkuji
- Colommbo
- Příspěvky: 9957
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Ahoj! Co si tak pamatuju, nejlepčí antipichy dělával Vulkán v Hrádku nad Nisou...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Pokud je to takto malý úbytek,tak bych to vůbec neřešil a jedná se o běžný jev. Kontrola a případné dohuštění by mělo být dřív,než za 2 měsíce ... Ale pokud použít ten sprej,tak jen na to kolo,kde je problém. Není žádný důvod to dávat do obou. Kamínek ve vzorku taky nikdo nepozná a neřeší ...
A co se postupu týká,tak úplně vypustit kolo,nasadit sprej a zmačknout na cca 3 vteřiny. Dofouknout kolo kompresorem na požadovaný tlak a jet to projet. Místo s únikem se zacelí. Ale pokud nemám nějaký únik,který by byl pozorovatelný ponořením kola pod vodu v podobě bublinek,tak taky se nic nemusí stát,protože ten sprej musí být vtlačen tam,kde mi to uniká a tam musí zatuhnout
A co se postupu týká,tak úplně vypustit kolo,nasadit sprej a zmačknout na cca 3 vteřiny. Dofouknout kolo kompresorem na požadovaný tlak a jet to projet. Místo s únikem se zacelí. Ale pokud nemám nějaký únik,který by byl pozorovatelný ponořením kola pod vodu v podobě bublinek,tak taky se nic nemusí stát,protože ten sprej musí být vtlačen tam,kde mi to uniká a tam musí zatuhnout
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis