Motorky a o motorkách všeobecně

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pitris JUNIOR
Příspěvky: 1797
Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris JUNIOR »

Tak CBR jsem startoval tak, že jsem zapojil čerpadlo paliva na baterii a natlačil ho "ručně", pak chytala bez trablů. Kawinka, tam se ji po zimě občas nechtělo, ale vždy chytla.
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27495
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Ony se asi z karbeců "odpařily" při té delší odstávce ty "lehké" frakce benzinu ☹️
Véřím že kdyby jsme to co měsíc navrkli tak by to na jaře bylo OK. A to co zbylo z benzinu v těch karbecech (a nejen VFR ale dřív i moje CBR F4) jim evidentně nechutnalo 🤨 a přes seschlý těsnění to po startu na jaře teklo ven 🏍️ Stříkačka už tak háklivá není, ale i tak....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Bramborak3 »

Ja nechtěl porovnávat motogp, kdy byly ještě 2 Takty s dneškem. Jen jsem chtěl říct, že už to je trochu mooc. A pak to ukazal i Martin na konci cílovky. Kdy zůstal o píď déle ve slipstreemu a málem ve 240km/h sejmul zezadu Bagnaiu. Binder v mugellu na cilovce 365 km/h.
A nedej bože ta špinavá hra s pneu.
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Bramborak3 »

Jinak děkuji Hanzi za osvětu s tím nastartováním motoru. Ja psal co jsem kdysi četl. Ano mám vstřikování, takže bych nemusel. Ale asi to 2x přes zimu na 15min navrknu. Moto stojí v předsíni, kde mám 15st. Bude to teda par hodin potom dýchankový masakr, ale čert to vem.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9940
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Bramborak3 píše: čtv pro 21, 2023 16:00 ...Moto stojí v předsíni...
Jeden můj známý žijící s manželkou ve dvougarsonce v Neratovicích měl kdysi GoldWinga v ložnici. Avšak ve stavu prakticky rozebraném... :mrgreen:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
jarson1
Příspěvky: 2089
Registrován: pon zář 01, 2014 8:39
Bydliště: RV ( SK)

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od jarson1 »

Nahodou mne je to sympaticke. Taka mala zabavka na tych par dní v mesiaci , ked nie je do coho pichnúť....
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Obrázek
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris JUNIOR
Příspěvky: 1797
Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris JUNIOR »

Když jsem byl se svojí první přítelkyní, její rodiče měli vedle televize v obýváku Jawku 175 z 50tých let po kompletní renovaci, pastva pro oči
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Bramborak3 »

Taká velká otázka. Začatkem července jsem měnil oboje pneu na Aprilii Rsv mille. A za cca 2 měsíce , kdy už nebyly takové letní teploty, ale pořád bylo teplo. Se me 3x stalo, že mě uteklo zadni kolo. U jednoho smyku jjsem už měl nohy ze stupaček. Ale celé leto ty sport cest pneu drželi jak sviňa. V první fázi jsem to dával na vinu, že se trochu ochladilo a v lese to nebylo tak vyhrate jak v létě. A ja dával na výjezdu ze zatáček pořád stejně plynu jak v létě. ( stín v lese ) ale 2 smyky byly mimo les... Pak jsem si říkal, tak uz jsem se tak rozjezdil , že musím dat měkčí pneu...No hned potom přišla kontrola tlaku v pneu. A zděšení. Mechanik mě při výměně nafoukal 2.4 předek a 2.5 zadek. Po 2 měs jsem měl v obou kolech 1.6 -1.7 Bar. Čili jsem ty pneu nemohl tak zahřat a plavaly. Dofoukal jsem a ok. Vína bude bud ventilek ( ty kovove tam jsou uz moooc dlouho, nebo páteční lak rafku uvnitř). To se pořeší. Ale otazka. Mohlo se stát, že těmato cca 1.5 tis km jizdama za nízkého tlaku se přední pneu sjela mnohem dřív ? Po 3700km ma přední pneu někde 2.5 a někde lehce nad 2 mm. Sport cest pneu, která me vydržela předtím 1000km jeta dalších 6500km. Teď ta samá, ale nova dá s aktuálním vzorkem max 5000-5500km. Asi určitě to vliv na větší opotřebení mělo. Hold stalo se. Pri výměně pneu dam nové ventilky a zkontroluju zda to neuchází okolo rafku. Tam se může dat takove lepidlo.
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Jasně, nízký tlak je zabiják vzorku. Já tipuji,pokud není zpuchřelý ventilek,tak že to utíká kolem patky. Ono výměna pneu není jen svliknout starou pneu a šup novou a je to ... ale to už je o každém mechanikovi...

Každopádně takový nízký tlak už musel být znát. Já poznám už 0,3 baru když je podhušteno.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Bramborak3 »

Durex píše: sob pro 23, 2023 19:10 Jasně, nízký tlak je zabiják vzorku. Já tipuji,pokud není zpuchřelý ventilek,tak že to utíká kolem patky. Ono výměna pneu není jen svliknout starou pneu a šup novou a je to ... ale to už je o každém mechanikovi...

Každopádně takový nízký tlak už musel být znát. Já poznám už 0,3 baru když je podhušteno.
No a pokud to bude ubývat okolo patky, tak se to da vyřešit jak Hanzi ? Když vynecháme lakování raflu uvnitř..Taková lepkavá barva ? Samo opatrně ať se nezasere rafek z vnějšku
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Do dobrého motopneuservisu,kde to umí. A nebo použít antipich sprej a projet to. měl by to zatěsnit. Ale pak to při přezouvání nezapomenout zmínit ať to na sebe nebo na zouvačku mechanik nevyleje
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27495
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Mazec. Nacpat tam ten dvoutakt bylo horší,jak 4T což by měl být protimluv :D
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27495
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Jo, musely to být brutální stroje :twisted:
Z 2T půllitru dostat 195 a z 4T litru 240 koní - peklo na kolečkách :twisted: :wink:

A je to i hezky napsané :wink:
:arrow: ... Rossiho Honda NSR 500 měla pořád ten známý vstřícný spodek, když zatahovala čistě od nějakých 7000 otáček, pokud jste to po ní v šikanách vyžadovali, a silně na věc začala jít kolem 10 000 otáček, kde zhrubl pronikavý zvuk výfukových tlumičů a motorka vás vystřelila ze zatáčky na další rovinku. Tenhle přechod do výkonové zóny byl ale výrazně méně divoký než u staršího provedení, přitom nahoře vás čekala raketová akcelerace. Tohle všechno dělalo z NSR 500 podstatně příjemnější stroj na jízdu. Teda abyste si nemysleli, že to byla pohodička s prstem v nose – pořád to byl skoro 200koňový dvoutakt, a jakmile jste na první čtyři kvalty dali plyn, museli jste se zapřít do stupaček a pořádně se naklonit nad přední kolo, abyste ho udrželi když ne na zemi, tak aspoň ve snesitelné výšce nad ní. A mezitím, co se vás Honda pokoušela přehodit na záda, jste přemýšleli, jak to sakra udělat, abyste tuhle ječící raketu dokázali na konci rovinky zabrzdit a položit do zatáčky....

RC211V... objem 990 kubíků a konfigurace V5 s rozevřením válců 75,5 stupně (tři vpředu, dva vzadu pro užší stavbu mezi koleny jezdce), a vývojáři se soustředili na snížení vnitřního tření a nové ventily, písty a vačky s odlišným časováním. Kluzně uložená kliková hřídel s titanovými ojnicemi a tříkroužkovými písty se točila směrem dopředu. RCV neměla vyvažovací hřídel, protože ta by žrala výkon a protože V5 byla skvěle vyvážená – šlo vlastně o dva motory V2 vedle sebe a mezi ně vložený pátý válec měl vyvažovací faktor udělaný tak, že suploval vyvažovací hřídel. V každé hlavě byly čtyři titanové ventily pořád ještě s pružinami ovládané dvojicí vačkových hřídelí, poháněných ozubeným soukolím.
Každé vstřikovací hrdlo mělo dva vstřikovače, jeden po straně pod klapkou a druhý vertikálně nahoře nad ní, přičemž ten spodní zajišťoval chod odspodu a vrchní se přidával ve vyšších otáčkách. Novinkou roku 2003 bylo mnohem hlasitější titanové výfukové potrubí s trojicí docela výrazných megafonů, jež nahradily předchozí dvojici výrazněji utlumených koncovek, avšak ponechaly typický vé-pětkový zvuk a se 128 dB pořád plnily 130decibellový limit MotoGP. Benefitem těchto výfuků byla plošší křivka točivého momentu od spodních do středních otáček a motor měl také hladší nástup na výjezdu z pomalých zákrut a výrazně více síly nahoře, ještě když se přidalo těch dalších 500 otáček získaných pro sezónu 2003 nižším třením, upraveným mapováním, jinými spalovacími komorami a upraveným časováním ventilů, takže teď pětiválec točil 15 200 a výkon na převodovce byl přes 240 koní....
:arrow:
NESKUTEČNÉ na roky 2001 a 2003 😳 :wink:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pitris JUNIOR
Příspěvky: 1797
Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris JUNIOR »

Strašná magořina 🤣🤣
O to smutnější je koukat se na Hondu v GP aktuálně....
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Odpovědět