Motorky a o motorkách všeobecně

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Návštěvník

Re: Motoaku a motorky všeobecně

Příspěvek od Návštěvník »

Durex píše:...motorka se zakousne do asfaltu a celá se jakoby zpevní
vlivem gyroskopického efektu. :D :wink:
Itall

Re: Motoaku a motorky všeobecně

Příspěvek od Itall »

Hm, byl jsem zvyklý brzdit oběma brzdami. Tady to musím přehodnotit. Motorka je těžká, dvouválec 650 4T brzdí dost a hladká guma vzadu při brzdění nic nepřenese. Takže zadní brzdu odmontuji, ne? Zbytečná přítěž :D .
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motoaku a motorky všeobecně

Příspěvek od Pedro »

To vychytas. Sv urco brzdi motorem vic.
Jak jsem psal drive,davkuju dle adhese a situace. A taky na cem jedu. A jak. Z drtive vetsiny to beru predkem a zadni jen odlehcuji.
Itall

Re: Motoaku a motorky všeobecně

Příspěvek od Itall »

Tady jde o to, že ke smyku zadního kola může dojít snadno, zadní guma zkrátka nestačí přenést nic, není zatížená a vzorek skoro nemá. Při brzdění předkem se ještě odlehčí. Nejlépe je na zadní brzdu skoro zapomenout. Zpomalit nepomůže, spíš je nebezpečná. Ani podélný smyk zadku není milý, natož příčný. U lehké motorky mi to tak nevadí, tady u toho monstra není radno si hrát.
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motoaku a motorky všeobecně

Příspěvek od Pedro »

Hele,SV není žádnej těžkotonážník. Já si ho obul na sportsmarty a pohoda. Vzorku habaděj.
Ale i tak říkám,že oproti nynějšímu Hornetu,jsem ji používal méně,bo motor stíhal brzdit.
Z dřívějších motek nevim resp.nepamatuju...
Ale třeba u Vroda,to bylo skoro nutné :lol:
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motoaku a motorky všeobecně

Příspěvek od Pedro »

Dnes parádních 120 km,Karlštejnsko,Křivoklátsko,Mořina,Amerika....,po dlouhé době neúčelová jízda,jen kochajda,všude spousty hereček nejen na motocyklech,čisté cesty,solidní Stroganov s kofčou,vyvavejí do trávy,rozuměj louky....,sám jen se strojem :wink:
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27500
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motoaku a motorky všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Já tento víkend na moto nula :roll:
Včera s mámou na chatě na přehradě, dnes ráno robota a odpoledne jsem přezouval Accorda a SX4 8)
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Itall

Re: Motoaku a motorky všeobecně

Příspěvek od Itall »

Dnes necelých 100 km na dokončení záběhu. Trochu jsem mášu pohonil taky po (německé :) ) dálnici, zkusil top speed (maksimalnuju skorosť), při tom jsem si připadal trochu infantilně, ležíce na tom, ale zkusit se to asi má (211 km/h tacho - chloupek přes 10000 rpm, víc bych to netočil, motor je můj). Bylo hezky :wink: .
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motoaku a motorky všeobecně

Příspěvek od Pedro »

Koukám,že ses vochlapil čéče.
Teda mě Sv po 180 umíralo. Asi ta kapotáž a záleh něco rozrazí.
Itall

Re: Motoaku a motorky všeobecně

Příspěvek od Itall »

PePe: To víš, nová motorka, sotva zaběhlá. Plný výkon, ale to vy vojetináři nemůžete znát... 8)
Podařilo se hned napoprvé, pak jsem ještě zkoušel, ale už to nebylo tak moc, asi 2x přes 200 km a 2x pod 200. Z kopce by jela i víc, ale kopec nebyl, ani jsem ho nehledal. Také tam byly zatáčky a ono kolem 200 km/h i ta zatáčka na dálnici je zatáčka, nejsem na tu motorku zvyklý a v podstatě na ní neumím, takže vocaď pocaď, jasný :idea: . Zalehnout za kapotáž se dá i při mé výšce, účinné to určitě je.
Motor jde pěkně odspoda, ale výkonovou špičku moc nemá, zvláště při vyšší rychlosti už je to znát. Přesto si myslím, že ten můj jde dobře.
Itall

Re: Motoaku a motorky všeobecně

Příspěvek od Itall »

PePe: V papírech je psána maximálka 205 km/h, když vezmu v úvahu nějakou chybu rychloměru, tak jsem na papírovém maximu možná ani nebyl.
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motoaku a motorky všeobecně

Příspěvek od Pedro »

Itall píše:PePe: To víš, nová motorka, sotva zaběhlá. Plný výkon, ale to vy vojetináři nemůžete znát... 8)
.
Novej motor v záběhu má určitě vyšší výkon než ten v dobrym mech .stavu s i několila desetisícema... :shock:
Asi mám kliku,ale u všech moto měřim kompres a nikdy nezjištěno opotřebení.
Hornet dokonce vykazuje hodnoty po ideálním záběhu. A to má pár destkm za sebou. No po ženský.
Ale věc názoru.
Itall

Re: Motoaku a motorky všeobecně

Příspěvek od Itall »

Nemohu posoudit. Srovnával jsem jen Jawy 350, a to je jinde...Moje měla do 5000 km (moje první nová motorka :roll: ) a šla skvěle - podle jiných, mě to zas tak nepřišlo. A kámošova měla asi 10 - 20000 km (kámoš byl celkem schopný automechanik a určitě ji měl OK) a byla to lemra proti té mé :? . Takže jsem uvěřil tvrzení jiného kámoše, že ta moje jde opravdu skvěle, asi jo. Ovšem - jen za tepla, v chladnu a vlhku jela znatelně hůř.
P.S.: Sice nejsem schopný automechanik, ale předstih jsem si dělal sám... 8) :wink:
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motoaku a motorky všeobecně

Příspěvek od Durex »

Taky mě dost pobavilo tvrzení,že syrovej motor bude lepší,jak dobře sedlej a zajetej :lol: To je jako tvrdit,že fungl nová pneu bude lepší jak jetá :lol: Motorkáři pochopí ... :wink:
Ps: taky nejsem automechanik a dělám si skoro všechno sám :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motoaku a motorky všeobecně

Příspěvek od Durex »

Málem bych zapomněl. Hiflo teď začalo dělat filtry s označením rc což jsou jakoby race filtry. Podle mě je vše stejný,akorát je navařená matice na 17-ku klíč. Je jasný,že v race pravidlech musí být filtr jištěn drátkem. Ale normálního smrtelníka zajímá,že to půjde hezky povolit. Takže už se nemusí kupovat jen K&N filtry :wink:
http://www.hiflofiltro.com/rc/
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Odpovědět