Motorky a o motorkách všeobecně

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od rousini »

Taky jsem to dneska četl, už mu to tak nejezdilo, rozumný krok. Svého času neporazitelný, dosáhl všeho, pro všechny legenda... :wink:
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27495
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Durex píše:Jinak nám to Valentino zabalil... To mi přípomíná,že taky stárnu. Pamatuju si,jak do toho kolotoče na dvoutaktní dváce vlítnul
Jo, jak poděs :twisted: Rok 125, pak titul a přestup výš. Rok 250, pak titul a přestup výš. A pak 7x mistr v nejvyšší třídě. THE DOCTOR :wink:
Mám na autě malou 46-ku :)
rousini píše:....dosáhl všeho, pro všechny legenda.... :wink:
Možná chtěl trumfnout Agostiniho, i když 14 titulů na překonání je moc.
Ale řekl bych že 2x ztratil část motivace. Poprvé kdyz měl osudný střet s Markem 58, a pak jak ho "zařízli" do posledního závodu v sezóně (tuším 2015 :?:), a musel startovat z posledního místa :(
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1867
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od BigBang »

Předminulou neděli se mi poštěstilo být na testovačce rady MT od zkřížených ladiček. MT-07 mi přišla jako super stroj na ježdění po našich ne úplně ideálních silnicích. Podvozek nebyl měkkej, ale zároveň docela obstojně žehlil záplatovanou silnici. Motor i přes svých „pouhých“ 55 kW jede víc než slušně. Velký mínus je poloha budíků. Při své výšce jsem musel prostě sklánět hlavu... MT-09 je pak chuligán par excellence. Tříhrnky miluju. Motor jede v celým spektru, dokonce se mi nechtěně povedl výjezd ze zatáčky ála MotoGP s předním kolem mírně nad asfaltem - na trojku někde kolem 6000-7000 ot./min :o Podvozek pocitově tvrdší než na 07 a taky to už nebylo tak pohodlný na záplatách. Při stání pocitově překážel karter se spojkou, který trčí až nezdravě ven z motorky, za jízdy však nikoliv. Co nemile překvapilo mě i mého kamaráda, byla tendence k rozkmitání řídítek, když se za to vzalo někde po rovině při předjíždění. Frekvence byla nízká a výkmit malý, ale bylo to hodně nepříjemné. Nicméně věc řešitelná tlumičem řízení. Na to, že to má jen 85 kW, tak je to věc, která extrémně vybízí ke kravení. Hyperaktivní neposeda. Obě motorky dostaly pro letošní(?) modelový rok novou masku s projektorovým světlem - hnus velebnosti. Závěr? Ideál by byl osmistovka tříhrněk s nějakýma 70-75 kW s podvozkem podobným tomu na 07 = ideální stroj na dojíždění i vyjížďky s rozumnou pozicí jezdce, která nebude dělat problém i na vícedenní výlet :wink:
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Bramborak3 »

Jaky vzit olejovy filtr do Rsv 1000 ? Kn stoji 162kc a mahle 300..nevim proc tak mooc. Mahle bude asi kvalitka. Je tam papirova vlozka...
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27495
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Já brával Hiflo nebo když byl k filtru blbej přistup tak KN, bo mívalo navarenou hlavu šroubu na povolení.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27495
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1867
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od BigBang »

Pitris píše:Já brával Hiflo nebo když byl k filtru blbej přistup tak KN, bo mívalo navarenou hlavu šroubu na povolení.
Hiflo, pokud v danném typu existují, ve variantě racing, mají matici taktéž. Je to kvůli pojištění proti povolení ;)
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Bramborak3 píše:Jaky vzit olejovy filtr do Rsv 1000 ? Kn stoji 162kc a mahle 300..nevim proc tak mooc. Mahle bude asi kvalitka. Je tam papirova vlozka...
Ano,je tam jen vložka. S kvalitou to nebude mít co dělat. Vem K&N a nebo i hiflo HF 152. Akorát u aprililky pozor. Někdy může být delší varianta HF 564
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Pitris píše:Možná chtěl trumfnout Agostiniho, i když 14 titulů na překonání je moc.
Ale řekl bych že 2x ztratil část motivace. Poprvé kdyz měl osudný střet s Markem 58, a pak jak ho "zařízli" do posledního závodu v sezóně (tuším 2015 :?:), a musel startovat z posledního místa :(
Nebylo to nereálný. Jen kolikrát chybělo to štěstíčko. Navíc když si člověk vezme,že 2x starší dědek tam zařezával mladý kluky ... Pořád se řadil do nějrychlejší 10 na světě a to je prostě masakr. Kdo tohle může říct? Ale prostě jezdil víc hlavou. A dnešní svět MGP je tak našlapanej,že k výsledkům vede snad jen totální Márquez výmaz jízda ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od rousini »

Když už jsem měl doma v kaňálu N98 do šivříka, tak jsem to jedouc kolem ONO nabral i do verzatilky. Docela razantní změna chování motoru. Motor, jak bych ho vždycky chtěl. Taky jako na šívru se zklidnilo brnění do stupaček na 7000 rpm, ale hlavně přestal dole kopat, cukat. Čumím jako puk. Trojku jsem mohl dávat +55, teď to pobere i čtyřka, lehce nad 3000 s jemným plynem. Bylo to nepříjemné i na dojíždění a brzdění motorem pod 4000, teď to jde až ke 2500. Ne že bych tak běžně jezdil, ale je to uživatelsky mnohem příjemnější, neotravuje to. V podstatě zmizel cukanec ON/OFF.
Poznal jsem to hned a to byl N98/95 tak 1:2. Na zpáteční cestě jsem zase dotankoval a vypadá to, že se s N95 asi rozloučím definitivně. U ONO je to koneckonců rozdíl jeden a půl šušňáku.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
dany01
Příspěvky: 359
Registrován: pon čer 26, 2017 14:05

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od dany01 »

ja uz len 98/100 , u nás E5 s ETBE do všetkého kam benzín ide. Aj "pinčel" , štartuje po natiahnutí benzínu na 1 -ve kopnutie. sem tam dávam aj ViF. na veľkej moto dlhodobo len 98/100, E10 s bio "srackou" este ani nedostala. toľko km nenajazdim aby ma tankovanie lepšieho benzínu zruinovalo. kolega do karbec intrudera dáva 95 -E 10 a pridáva Protec, ale komu niet rady - tomu niet pomocí....
sused sa musel poučiť na vlastnej peňaženke - nechal ten sajrajt 1 rok v lodnom motore a skončil v servise- 120 e vyčistenie, ultrazvuk....
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Bramborak3 »

rousini píše:Když už jsem měl doma v kaňálu N98 do šivříka, tak jsem to jedouc kolem ONO nabral i do verzatilky. Docela razantní změna chování motoru. Motor, jak bych ho vždycky chtěl. Taky jako na šívru se zklidnilo brnění do stupaček na 7000 rpm, ale hlavně přestal dole kopat, cukat. Čumím jako puk. Trojku jsem mohl dávat +55, teď to pobere i čtyřka, lehce nad 3000 s jemným plynem. Bylo to nepříjemné i na dojíždění a brzdění motorem pod 4000, teď to jde až ke 2500. Ne že bych tak běžně jezdil, ale je to uživatelsky mnohem příjemnější, neotravuje to. V podstatě zmizel cukanec ON/OFF.
Poznal jsem to hned a to byl N98/95 tak 1:2. Na zpáteční cestě jsem zase dotankoval a vypadá to, že se s N95 asi rozloučím definitivně. U ONO je to koneckonců rozdíl jeden a půl šušňáku.
Ahoj. Na toho shivera mas doporuceny benzin v Tp Ba 95? Ze bych taky zkusil porovnat tank ono Ba98 a eurooil 95. DO RSV 1000. Do obojiho benzinu davam aditiva wynns, popr millers, protoze oboji nemaji aditiva
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od rousini »

JJ, předepsaná N95, komprese 11,5.
U toho šívra je to jen omezení brnění do stupaček, zbytek na hranici placebo. U versatilky je to nebe a dudy a hlavně v nízkejch, což mi smysl vůbec nedává. Prostě, jak kdyby si přehrál mapu...
Taky dávám wynns, ale když ho zrovna při tankování nemám s sebou a tudíž ho neaplikuji, tak to nepoznám. Až ho vypotřebuju, tak po 3 sezónách přejdu na vif.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Dneska ve znamení oživování kawy er5, která 2 roky stála. Absolutně neprůchozí trysky a dokonce i hlavní. Kompletní vyčištění a seřízení. Takže už to vrčí :D

https://scontent-prg1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=6138A001

https://scontent-prg1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=61399C2E
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1867
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od BigBang »

jako nový :wink:
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Odpovědět