Motorky a o motorkách všeobecně

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Hombre
Příspěvky: 1881
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Hombre »

Hombre píše:Dnes jsem se konečně dostal na proměření odtrhu svíček BRISK z mašiny. Tříbodový 1mm odtrh byl u jedné 1,1 - 1,3mm, měla cihlovou barvu. Druhá 1,2-1,4mm a trochu u závitu černější. Obě dvě měli rozdílný odtrh na třech kontaktech mezi sebodu. Proto při teplém motoru ve všech otáčkách v pohodě ale než se ohřál, tarokoval. Rozdílné jiskřiště po 15 tis.km a to mají vydržet 60 tis.
Densa zatím nemají chybu.
A již chybu mají,nevydrží dlouho starty v mínusových teplotách.Zanesou se sazema. Start v zimě bez problémů, ale na bohatou směs nedrží volnoběh a ulijou se. Benzín se nespálí, proto špatné zahřívání motoru a spotřeba tanku. Brisky, co jsem vytáhl na podzim, očistil,tříbodový odtrh dal na 0,8 .Ranní start na drc, volnoběh jak přibitý, jen se zahříváním zvyšuje. Zvuk od výfuku není takový přidušený, ale znatelně ostřejší, a teplota motoru jde rychleji nahoru. A to hlavní, po startu není za mnou od výfuku na chodníku mapa Evropy po benzínu.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1870
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od BigBang »

BigBang píše:Pitris: Dobrej tip. Kouknu na to, ale až za 14 dní. Víkend skončil, takže musím zase do prac. procesu... Jen přemejšlim, jestli kupovat čidlo nebo ne. Uvidíme, co na to Durex :)
Nalil jsem vodu na proplach, nastartoval a po chvíli kontrolka oleje zhasla. Dneska zahřáto, vyměněn olej a nalit fridex. Nahozeny moje DoDo blástry z rozlámanejch origo. Už jen ta proklatá maska a... :wink:
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27500
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

a....v první zatáčce to nepoložit :)
Ať Ti jezdí :wink:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9944
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jerry3 »

Šikulkové!
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Jo to pobavilo :lol: Ale chápu to rozhořčení,když vás někdo sundá.

Zase sem přidám nějakou pohlednici. Dlouho sem tu nebyl,protože na to nemám už moc času. Třeba za 2 dny se podařilo dodělat Bandita 600 po větším servisu. Triumpha XC800 Tiger a kontrolu ventilů,výměnu všech náplní,svíček a vyprání filtru. Přezutí KTM 1190 a ještě dnes musím něco dokončit - bude to trochu výzva. Pak spojka na R6 a výměna oleje a celková kontrola na Yamaze Virago. Do toho pak koupě GS 800 jako technická podpora a odhalení pár nedostatků.

Naproti tomu nedělní kácení s motorovou pilou je už jen relax :D Ještě že začalo pršet :lol: :lol: :lol:
https://scontent-otp1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5D43243B
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od pepoh »

Colommbo píše:Tož toto je dobré...! :wink: https://www.sport.cz/moto/motocykly/cla ... tml#hp-sez
:mrgreen: :wink: :twisted:
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27500
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

to Durex: Servis se Ti pěkně rozjíždí :wink: Počkej až přijede Brno :P
A práce se dřevem a pilou jako relax? Znám. Na chatě si u toho taky odpočinu.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jerry3 »

S výkonnou motorovou pilou v ruce se cítím silný. Moje nejvýkonnější má objem motoru 73 ccm. :D
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27500
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Tak před chvílí proveden zkušební start. Po skoro půl roce (od října) a chytila na drc :wink: A vypadá to že vše OK.
Ohřála se "do sahary", a teď (někdy) mě čeká první cesta směr Říkov (nejen) pro novou řetězovku a gumy -> Bridgestone Battlax Hypersport S22. Snad bude kilců víc jak loni :P
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Však už řetězovka čeká v regálu a gumy rovněž :wink: :lol: Už sem opravil i kompresor, takže ti to i nafouknu :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Bylo na čase se zase posunout dál. První servis elektronicky stavitelných vidlic úspěšně dokončen. A když se to udělá dobře,tak néjen že to funguje,ale nikdo ani nepozná,že to bylo už někdy povolený ...

https://scontent-otp1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5D489DC2
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27500
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Pane, v Moto GP u Repsol Honda hledají mechanika :wink:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

No zas tak horký to nebude :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Hombre
Příspěvky: 1881
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Hombre »

Tak mé laborování se svíčkama má pokračování. Nakonec jsem koupil BRISK tříbodové s odtrhem 0,8mm . Volnoběh se trochu srovnal, ale stále to nebylo to pravé ořechové. Dnes do práce bylo volno a hezký, tak jsem tomu vrzl a dost. Na konci rovinky motor vynechal jedním válcem. Předjíždím spolupracovníka a motor bez tahu. Tak uberu a dojedu do práce. Kámoše co jsem předjel, tak říkal, že za mnou byla dymovnice a smrad z oleje a benzínu. V práci očistěn kontakt na svíci v pravém válci. Byl tam nápalek bordelu na kontaktu.
Co se vlastně stalo. V chladném počasí se motor neohřál a DENSA vše nestačila spálit, vše se usazovalo ve spalovací prostoru a výfuku. A dnes to vše baflo, jak jsem tomu zaťal, vše se začalo uvolňovat. Cesta dom již v pohodě a motor při přiřazení z vyšších otáček přestal střílet , jen hluboce zabrumlá.
Potvrzuje to, že svíčka je srdce motoru.
Tak mé testování svíček na mašině je u konce. Nejlépe mu voní BRISK s odtrhem 0,8mm DR14TC.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Odpovědět