Motorky a o motorkách všeobecně

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1866
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od BigBang »

Durexi, díky za postřehy. Nechť si zvolí po čem jeho srdce touží. Zmínil jsem se o tom jenom z toho důvodu, že Pedro prodává svoje SVčko :wink: A zrovna R1200S má u nás někdo v práci :wink:
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Hombre
Příspěvky: 1881
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Hombre »

V tomto počasí mám vír v nádrži. Žere to o dva litry více, jak v létě. Olej 20W50 se moc nezahřeje, jsem tak dle teplotního digitálu ve dvou třetinách letní hodnoty.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Doporučuji zakrýt skoro celej chladič oleje (nech tam škvíru cca 1 cm). Stačí tácek od párků,ale vem si radši čistej bez hořčice :lol:

Pak olej ohřeješ jako v létě :wink: Zkušenost z elefantů :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jerry3 »

Ale s tou hořčicí by to asi lépe drželo. :)
Hombre
Příspěvky: 1881
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Hombre »

Díky za radu, hořčicí se opravovaly netěsnosti chladiče.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Tady je to hezky vidět na tátovým GS. Tady je přímo tácek. Na letošní slony si to zakryl kouskem plachty z přívěsu :lol:

https://img25.rajce.idnes.cz/d2502/13/1 ... .jpg?ver=0
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Hombre
Příspěvky: 1881
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Hombre »

Motor se ohřeje, ale zase to nebude topit.
Žere to pěkně, jsem kolem 8-9 litrů.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

A co je důležitější? Tepelná pohoda motoru nebo tvoje? Já mám jasno :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9940
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Až ti potáhne na šedesátku, budeš mít možná priority taky v jiném pořadí, Jene... :lol:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Uvidíme. Pak to spolu můžeme probrat u tvého ranního cukru s kafem :lol: protože když na tomhle jedeš takovou dobu a nic ti to nedělá,tak tu budeš min do 120 let :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Hombre
Příspěvky: 1881
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Hombre »

Durex píše:A co je důležitější? Tepelná pohoda motoru nebo tvoje? Já mám jasno :lol:
To já taky,zadělán celý chladič, a teplota nahoru nejde.
Válce stačí ochladit proudící vzduch kolem nich. Po dotankování jsem na 8.1L, uvidím, co udělá zakrytí chladiče na další nádrží. Po městě vyleze teplota na 5 rýsek, mimo město jde okamžitě na 4.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pedro »

8L,no ja teda moc spotrebu neresim,ale bo musim ted jen Almou,tak dle tankovani za 500 kazdou sobotu,jsem na cca 6,5L.
Tvoji spotrebu jsem nikdy nedocilil od doby,co nemam S136 742. Ani zadna motka.
A to kdyz to jde a neobtezuju,zahrivam volnobehem,aby rozmrzlo.
Hombre
Příspěvky: 1881
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Hombre »

Je rozdíl tomu zatnout ve dvaceti stupních, ale valit 150 po hradecké v -4°C ,to mám pomalu rampouchy na kapotě. Chladno mi není, kapotáž udělá své. Od chladiče to natopí, jen po 10km cítím teplý vzduch u bot od válců a v rozkroku. Při těch 60-80 by to fungovalo, ale vydržet se tak loudat, to je nad moje síly.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2270
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od tonny »

Hombre = Iron man v jedné stopě.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Hombre píše:
Durex píše:A co je důležitější? Tepelná pohoda motoru nebo tvoje? Já mám jasno :lol:
To já taky,zadělán celý chladič, a teplota nahoru nejde.
Válce stačí ochladit proudící vzduch kolem nich. Po dotankování jsem na 8.1L, uvidím, co udělá zakrytí chladiče na další nádrží. Po městě vyleze teplota na 5 rýsek, mimo město jde okamžitě na 4.
Já bez zakrytí v mrazu na dálnici byl kolem 2-3 čárek. Při zakrytí na 5. U mě to pomohlo dost
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Odpovědět