Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Papirova max te asi moc zajimat nemusi. Leda tak pro odhad zprevodovani.
Na to asi tahke motka neni, litat 200. Navíc by to nebylo zabavny, leda si to nekdy zkusit. Moje minula mela papirovku 229,dle kamose sla dotlacit na 235,asi jo, bo na YT i vic.
Podotykam, ze uchylka tacho ve 200 jen 2-3 km podle gps.
Ja jel 200 asi trikrat, chvili. Největší kalup, kdysi po opravene a novejsi casti Hradecky dalnice, teda asi 60,70 km ustalenych 180km,h a na nahaci s malym plegem peklo. Prijel jsem na misto jako kdybych ujel 500km.
Protože jsem příznivec úplně nahatych motorek, na ktery si davam maly plego,ktery nastavuji tak, ze funguje do 100-130km,h dle vetru. Navic, stejne jako v aute, mi vysoka rychlost nelaka. Když jsem kupoval soucasny stroj, uvazoval jsem i o verzi litr, neb 650 uz kdysi mel. Ale absence kulatych trubek ramu, analogovych budiku. Přítomnost divnyho zadku, dvou vyfuku, vyssi vahy, vstrikovani a nepouzitelneho motoru pro me potřeby, mi ujistilo, ze mensi model plne vyhovi líp. Nejsem obr Kolodej ani valibuk.
Navic se mi čirou nahodou podarilo sehnat nevolitanou lestenku po pipince.
Jo a at motka slouží a kolama dolu.
Na to asi tahke motka neni, litat 200. Navíc by to nebylo zabavny, leda si to nekdy zkusit. Moje minula mela papirovku 229,dle kamose sla dotlacit na 235,asi jo, bo na YT i vic.
Podotykam, ze uchylka tacho ve 200 jen 2-3 km podle gps.
Ja jel 200 asi trikrat, chvili. Největší kalup, kdysi po opravene a novejsi casti Hradecky dalnice, teda asi 60,70 km ustalenych 180km,h a na nahaci s malym plegem peklo. Prijel jsem na misto jako kdybych ujel 500km.
Protože jsem příznivec úplně nahatych motorek, na ktery si davam maly plego,ktery nastavuji tak, ze funguje do 100-130km,h dle vetru. Navic, stejne jako v aute, mi vysoka rychlost nelaka. Když jsem kupoval soucasny stroj, uvazoval jsem i o verzi litr, neb 650 uz kdysi mel. Ale absence kulatych trubek ramu, analogovych budiku. Přítomnost divnyho zadku, dvou vyfuku, vyssi vahy, vstrikovani a nepouzitelneho motoru pro me potřeby, mi ujistilo, ze mensi model plne vyhovi líp. Nejsem obr Kolodej ani valibuk.
Navic se mi čirou nahodou podarilo sehnat nevolitanou lestenku po pipince.
Jo a at motka slouží a kolama dolu.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Libore, každému pístovému motoru vadí otáčky tzv. harmonických rezonancí. Osobně bych se jim rozhodně vyhýbal, zvláště pak v záběhu.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Dej tam pak D-ir, jestli poznáš rozdil. Mam nekolikaty R2, V2 a vzdy jo. U R4 to moc poznat, vyjma start nebylo.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Pedro:
Díky. Jak píšeš, údaj o maximálce mě nechává klidným. Kdybych chtěl lítat stále v levém pruhu 200 km/h a víc, koupil bych Z900, který je teď v akci za podobné peníze, jak Versys. Kochací motorka mi vzhledem k věku a (menším) zkušenostem "zatím" vyhovuje víc. Co bude dál je ve hvězdách Ale s Tvým tvrzením se ztotožňuji, vidím to stejně.
Fajn je, že jsem za řídítky zcela schovaný, tohle se povedlo.
Jerry3:
Díky za info. Jdu si o tom něco dohledat
Díky. Jak píšeš, údaj o maximálce mě nechává klidným. Kdybych chtěl lítat stále v levém pruhu 200 km/h a víc, koupil bych Z900, který je teď v akci za podobné peníze, jak Versys. Kochací motorka mi vzhledem k věku a (menším) zkušenostem "zatím" vyhovuje víc. Co bude dál je ve hvězdách Ale s Tvým tvrzením se ztotožňuji, vidím to stejně.
Fajn je, že jsem za řídítky zcela schovaný, tohle se povedlo.
Jerry3:
Díky za info. Jdu si o tom něco dohledat
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Pedro:
Koukám do chytré knížky a v motoru teď mám svíčky NGK CR9EIA-9. Výměna co 12.000 km.
Nasměruješ mě na spolehlivý shop, resp. převodní tabulku NGK-->Denso? Díky
Koukám do chytré knížky a v motoru teď mám svíčky NGK CR9EIA-9. Výměna co 12.000 km.
Nasměruješ mě na spolehlivý shop, resp. převodní tabulku NGK-->Denso? Díky
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Clovece, mam v tbl odkaz na osazeni vsech aut, moto, lodi.... vseho, jaky kam patri. Tam hledam co potrebuji koupit.
Shop zadny nepouzivam, diky jednomu člověku mam vyjimku, kupuji primo u dovozce, ac pro soukromniky nedodava a eshop nema.
Odkaz na tabulku osazeni Ti nedám, bo tbl doma a ja ve Spagetalii...
Shop zadny nepouzivam, diky jednomu člověku mam vyjimku, kupuji primo u dovozce, ac pro soukromniky nedodava a eshop nema.
Odkaz na tabulku osazeni Ti nedám, bo tbl doma a ja ve Spagetalii...
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Libore, Denso IU27D
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Ty jo, až takhle studenou?
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Mě to ani zvláštní nepřijde. V Haye mám taky IU27. Tuto tepelnou hodnotu jezdí dost motorů v motosvětě
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
U těch nadupaných motorů mne to nepřekvapuje, ale tady...
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Na ty Denso svíce já používám http://www.globaldenso.com/en/products/ ... x_euro.htm
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Kluci díky
Zkoumal jsem info na webu a našel třeba tohle:
DENSO IU27D Iridium Power
Představují špičkové zapalovací svíčky na světovém trhu. Pravděpodobně jsou i tím nejlepším, co lze dnes koupit. Centrální elektroda z Iridiové slitiny o průměru pouhých 0.4 mm. Díky tomuto minimálnímu průměru zajistí extrémně koncentrovanou jiskru a sníží zároveň energetická náročnost. Drtivá většina motorů po záměně tradičních svíček nebo svíček specielních (platinové, niklové) a prakticky více či méně stejných, vykazuje znatelné zlepšení. Vyšší výkon, kroutící moment, reakce a pružnost motoru. Snížení mechanického hluku motoru. Snížení spotřeby, rozkmitu otáček při volnoběhu. Lepší a rychlejší odezvy na plyn. Mnoho výrobců automobilu a motocyklu dodává iridiové svíčky Denso už do prvovýroby.
Velikost klíče: 16,0 mm
Průměr závitu: 10,0 mm
Délka závitu: 19,0 mm
Vzdálenost mezi elektrodami: 0,9 mm (tu mám i v manuálu Versyse)
APLIKAČNÍ LISTINA
KAWASAKI ER-6 650 2006
KAWASAKI ER-6 F/N 650 2007-2014
KAWASAKI GTR 1400 2008-2014
KAWASAKI Versys 650 2007-2014
KAWASAKI ZX-10R Ninja 1000 2004-2014
KAWASAKI ZZR 1400 1400 2006-2014
SUZUKI B-King 1300 2008-2011
SUZUKI GSR 750 2011-2014
SUZUKI GSX-R 1000 2007-2014
SUZUKI GSX-R 1300 Hayabusa 2008-2014
SUZUKI GSX-R 600 2011-2014
SUZUKI GSX-R 750 2008-2014
YAMAHA V-MAX 1700 2009-2014
YAMAHA YZF-R1 1000 2002
Takže použít to v tom mém ratlíku lze
Edit:
A u dufy.cz taky fajn cena
https://dufy.cz/zapalovaci-svicka-denso-iu27d
Zkoumal jsem info na webu a našel třeba tohle:
DENSO IU27D Iridium Power
Představují špičkové zapalovací svíčky na světovém trhu. Pravděpodobně jsou i tím nejlepším, co lze dnes koupit. Centrální elektroda z Iridiové slitiny o průměru pouhých 0.4 mm. Díky tomuto minimálnímu průměru zajistí extrémně koncentrovanou jiskru a sníží zároveň energetická náročnost. Drtivá většina motorů po záměně tradičních svíček nebo svíček specielních (platinové, niklové) a prakticky více či méně stejných, vykazuje znatelné zlepšení. Vyšší výkon, kroutící moment, reakce a pružnost motoru. Snížení mechanického hluku motoru. Snížení spotřeby, rozkmitu otáček při volnoběhu. Lepší a rychlejší odezvy na plyn. Mnoho výrobců automobilu a motocyklu dodává iridiové svíčky Denso už do prvovýroby.
Velikost klíče: 16,0 mm
Průměr závitu: 10,0 mm
Délka závitu: 19,0 mm
Vzdálenost mezi elektrodami: 0,9 mm (tu mám i v manuálu Versyse)
APLIKAČNÍ LISTINA
KAWASAKI ER-6 650 2006
KAWASAKI ER-6 F/N 650 2007-2014
KAWASAKI GTR 1400 2008-2014
KAWASAKI Versys 650 2007-2014
KAWASAKI ZX-10R Ninja 1000 2004-2014
KAWASAKI ZZR 1400 1400 2006-2014
SUZUKI B-King 1300 2008-2011
SUZUKI GSR 750 2011-2014
SUZUKI GSX-R 1000 2007-2014
SUZUKI GSX-R 1300 Hayabusa 2008-2014
SUZUKI GSX-R 600 2011-2014
SUZUKI GSX-R 750 2008-2014
YAMAHA V-MAX 1700 2009-2014
YAMAHA YZF-R1 1000 2002
Takže použít to v tom mém ratlíku lze
Edit:
A u dufy.cz taky fajn cena
https://dufy.cz/zapalovaci-svicka-denso-iu27d
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Nevím jak se to vyplatí s poštovným, ale tady levněji https://ebezo.cz/zapalovaci-svicka-denso-iu27d
Nebo můžu vzít na sraz
Nebo můžu vzít na sraz
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jarku, poštovné neplatím, dufy.cz mám asi 5 minut jízdy autem (nebo motorkou) od práce. Nicméně, to bychom se určitě domluvili, každá kačka dobrá
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
- BigBang
- Příspěvky: 1875
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Zdarec!
Mám na vás motorkáře otázku. Jak je to s helmama? Myslím tím tvary skořepin - ta je užší, tamta širší, tahle zase kratší atd. Před chvílí jsem si byl vyzkoušet pár helem a zajímaly by mě vaše postřehy, který bych potom rád porovnal s mýma
Mám na vás motorkáře otázku. Jak je to s helmama? Myslím tím tvary skořepin - ta je užší, tamta širší, tahle zase kratší atd. Před chvílí jsem si byl vyzkoušet pár helem a zajímaly by mě vaše postřehy, který bych potom rád porovnal s mýma
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40