Motorky a o motorkách všeobecně

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Tak sem opět tu :lol: Já s tou motorkou nemám problém. Nejel sem na tom a proto jí nemůžu hodnotit. Je sice fajn,že má moto možnost nastavení předpětí/ útlumu a odskoku,ale taky záleží,jak moc dobře to funguje. Navíc i když to moto má,tak kolikrát na to lidi buď nehrabou a nebo to akorát rozhodí a nebo jsou schopný jezdit na totálně vydechlým podvozku a kolikrát ještě bez oleje v tlumičích ...

Až budu mít možnost se na motce projet,určutě to udělám. Pak budu moct říct: dobrý/špatný. Jinak můžu max hodnotit vzhled
Jerry3 píše:Může mi někdo vysvětlit, v čem spočívá kouzlo jízdy v naprosto nepřirozených polohách těla na některých chopperech?
Včera sem servisoval Yamahu XV 750 Virago,která má řidítka až do nebe :lol: A překvapivě ačkoliv to vypadá šíleně a nepohodlně,tak jízda byla přesně opačná ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pedro »

Ale jen rovne. Ja se taky kdysi svezl. Libi se mi dva kotouče. I jako celek. Jen ta vzduchovka nee.
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Dal sem i svoje testovací esíčko a v podstatě v plnejch. Naprosto v pohodě. A díky karbcům a otevřeným trubkám to má zvuk 100x lepší,jak nová HD.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jerry3 »

Tak se na tom CFM někdy svezte. Vy, kdož můžete porovnávat. Skutečně by mne zajímal názor zkušených. Díky předem!
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pedro »

Nikdo to okolo nema. A znam to jen z,, vobrazku,,. Asi proto ze to neni vubec nic pro me.

Uz mame jet na dovcu, kvůli me posunuto z patku na dnes rano. Ale byla možnost si za pa, so, ne zarobit skoro 7000 cist., toz jsem to vzal.
... a jeste v pelechu nepobalen. Panicka v klidu, tak co.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27500
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

A tak to ma byť. Pred dovolenú v robotě zarobiť na dovolenú :P Užívej(te) :wink:

Mladej teď už v BG. Jeli autmo a tam 4,5 hoďky na čáře :oops: Já v létě jen týden na hájence u Ústí n. Orlicí, a "velká" dovča až v říjnu. Týden Tatry a týden hájenka :) Terazky sa musí za-robiť :P
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Libor »

Kluci, jen dotaz k jednomu modelu, má někdo osobní zkušenost s motkou Honda VFR 800 Crosstourer? Kategorie a cena podobná Tigerovi (dají se sehnat i s novějším ročníkem v té ceně), ač se na první pohled jeví víc do cestovna.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

osobní zkušenost nemám. Ale VFR má dokonalej motor. A to jak stará 750,tak i 800. Silniční klasiku jsem ohodnotil tak,že VFR800 je ideální šestistovka. Ve vrchu jede jako řadovej 4 vál,ale spodek a střed je úžasnej.

Když pominu takovej divnej kachní vzhled a kór u prvních ročníků (po modernizaci v roce 2015 vypadají už líp), tak to určitě bude pohodová motorka s dost zábavným motorem. A určitě to bude lepší volba,než velkej V2 motor,alespoň co se vibrací a průběhu týká.

Podvozkově nic moc,alespoň co se předku týká. A pak bych se do budoucna bál o zadní letmáč resp o ložiska a cenu výměny. Teď nevím,jak to má Honda udělaný,ale třeba vůle na Aprilii Futura se řeší docela draze …

Když bych já byl postaven před rozhodnutí Tiger/ VFR, tak tady není o čem. Ale třeba někomu ta Honda bude vyhovovat. Je to nenáročnej cestovní stroj,kterej zvládne pomalu louku a nebo lesní cestu. Na větší enduro-dobrodružství zapomeň. Jasně,je to i o rukách a enduro a i tvrdý se dá jet se sportem. Pak ale záleží na tom,jak dlouho to má vydržet. S tím Tigrem v klidu můžeš jezdit po kopcích,lesích a třískat s ním o zem a bude to snášet podstatně líp,než to VFR …
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jerry3 »

A není to náhodou ten motor, co má hodně náročné a drahé seřizování ventilů?
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27500
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Jedna VFR 750 - z. r. 1997 - by byla k mání. Máme ji doma. Najeto 40 tkm. Servis u Durexe. V dobrém stavu, nové STK, aku, udělaný tlumiče, brzdy, seřízená. Lehké kosmetické vady, ale JEDINÉ co bude třeba tak jsou pneu. Jo, je plnoletá i v USA :P ale je to držák, a na naučení super bo poslouchá, a dá vědět předem když se jí něco nelíbí. Ale těch 100 kobylek se umí i pěkně rozdovádět :twisted: Za 50.000,-

Obrázek
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Libor »

Durex:
Díky za odpověď ;-)
V podstatě to, co tu popisuješ, mi dává smysl. Pročetl jsem i nějaké testy, kde trochu designu, kritizují chování motoru před faceliftem, zejména při sepnutí V-TEC, pak jsou i nějaké výtky k podvozku, nastavení. Na model od roku 2015 není rozpočet.
Tato negativa, ač bych je třeba nemusel až tak pocítit, mi dávají zase "zpátečku" k Tigerovi. Díky.

Pitris:
pěkný kousek (i cena) ;-)
Čučím ale spíše po cestovním enduru, a i ten Crossrunner má mnohem blíže k silnici, než k enduru.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

On ten motor vychází z prvního VFR s V-TEC a tam docházelo k přechodu z 2 na 4 ventily právě v těch otáčkách,kde se pohybuješ nejčastěji. A když si to fakt dobře trefil,tak to dost cukalo ... Proto byla VFR 800 bez V-TEC podle mě lepší a navíc se mi líbila i víc ... A dobře se mi na ní jezdilo.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27500
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Jo, ten VTEC přechod umí pěkně kopnout. A ta 800 ještě bez VTEC-u byla i o asi 20 kg lehčí....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Libor »

Kluci, odbočím. Vím, že je to velmi, velmi obecné a vše záleží na přístupu k technice. Kolik km (běžně) vydrží pohonné ústrojí? Myslím tím, než bude zapotřebí řešit zásadní opravy v pohonu. 100.000 km +-? Jde mi o to, zda je či není jedno, jestli má motka 30, 50, nebo třeba 100.000 km.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27500
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Libore toto je čistě individuální. Jak se k tomu kdo chová. 4T vydrží víc jak 2T, a třebas to VFR dá jedno 100 tkm v pohodě (rozvody ozubenými koly), ale druhé když majitel bude vůl tak třeba jen 30. Durexoj GS se k té 100 (tuším že) blíží, a i supersporty k ní kouknout můžou. Můj 50 tkm.
Ale toto spíš otázka na Durexe....:wink:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Odpovědět