Tak sem opět tu Já s tou motorkou nemám problém. Nejel sem na tom a proto jí nemůžu hodnotit. Je sice fajn,že má moto možnost nastavení předpětí/ útlumu a odskoku,ale taky záleží,jak moc dobře to funguje. Navíc i když to moto má,tak kolikrát na to lidi buď nehrabou a nebo to akorát rozhodí a nebo jsou schopný jezdit na totálně vydechlým podvozku a kolikrát ještě bez oleje v tlumičích ...
Až budu mít možnost se na motce projet,určutě to udělám. Pak budu moct říct: dobrý/špatný. Jinak můžu max hodnotit vzhled
Jerry3 píše:Může mi někdo vysvětlit, v čem spočívá kouzlo jízdy v naprosto nepřirozených polohách těla na některých chopperech?
Včera sem servisoval Yamahu XV 750 Virago,která má řidítka až do nebe A překvapivě ačkoliv to vypadá šíleně a nepohodlně,tak jízda byla přesně opačná ...
Nikdo to okolo nema. A znam to jen z,, vobrazku,,. Asi proto ze to neni vubec nic pro me.
Uz mame jet na dovcu, kvůli me posunuto z patku na dnes rano. Ale byla možnost si za pa, so, ne zarobit skoro 7000 cist., toz jsem to vzal.
... a jeste v pelechu nepobalen. Panicka v klidu, tak co.
A tak to ma byť. Pred dovolenú v robotě zarobiť na dovolenú Užívej(te)
Mladej teď už v BG. Jeli autmo a tam 4,5 hoďky na čáře Já v létě jen týden na hájence u Ústí n. Orlicí, a "velká" dovča až v říjnu. Týden Tatry a týden hájenka Terazky sa musí za-robiť
Kluci, jen dotaz k jednomu modelu, má někdo osobní zkušenost s motkou Honda VFR 800 Crosstourer? Kategorie a cena podobná Tigerovi (dají se sehnat i s novějším ročníkem v té ceně), ač se na první pohled jeví víc do cestovna.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20 SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40 DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
osobní zkušenost nemám. Ale VFR má dokonalej motor. A to jak stará 750,tak i 800. Silniční klasiku jsem ohodnotil tak,že VFR800 je ideální šestistovka. Ve vrchu jede jako řadovej 4 vál,ale spodek a střed je úžasnej.
Když pominu takovej divnej kachní vzhled a kór u prvních ročníků (po modernizaci v roce 2015 vypadají už líp), tak to určitě bude pohodová motorka s dost zábavným motorem. A určitě to bude lepší volba,než velkej V2 motor,alespoň co se vibrací a průběhu týká.
Podvozkově nic moc,alespoň co se předku týká. A pak bych se do budoucna bál o zadní letmáč resp o ložiska a cenu výměny. Teď nevím,jak to má Honda udělaný,ale třeba vůle na Aprilii Futura se řeší docela draze …
Když bych já byl postaven před rozhodnutí Tiger/ VFR, tak tady není o čem. Ale třeba někomu ta Honda bude vyhovovat. Je to nenáročnej cestovní stroj,kterej zvládne pomalu louku a nebo lesní cestu. Na větší enduro-dobrodružství zapomeň. Jasně,je to i o rukách a enduro a i tvrdý se dá jet se sportem. Pak ale záleží na tom,jak dlouho to má vydržet. S tím Tigrem v klidu můžeš jezdit po kopcích,lesích a třískat s ním o zem a bude to snášet podstatně líp,než to VFR …
Jedna VFR 750 - z. r. 1997 - by byla k mání. Máme ji doma. Najeto 40 tkm. Servis u Durexe. V dobrém stavu, nové STK, aku, udělaný tlumiče, brzdy, seřízená. Lehké kosmetické vady, ale JEDINÉ co bude třeba tak jsou pneu. Jo, je plnoletá i v USA ale je to držák, a na naučení super bo poslouchá, a dá vědět předem když se jí něco nelíbí. Ale těch 100 kobylek se umí i pěkně rozdovádět Za 50.000,-
Durex:
Díky za odpověď
V podstatě to, co tu popisuješ, mi dává smysl. Pročetl jsem i nějaké testy, kde trochu designu, kritizují chování motoru před faceliftem, zejména při sepnutí V-TEC, pak jsou i nějaké výtky k podvozku, nastavení. Na model od roku 2015 není rozpočet.
Tato negativa, ač bych je třeba nemusel až tak pocítit, mi dávají zase "zpátečku" k Tigerovi. Díky.
Pitris:
pěkný kousek (i cena)
Čučím ale spíše po cestovním enduru, a i ten Crossrunner má mnohem blíže k silnici, než k enduru.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20 SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40 DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
On ten motor vychází z prvního VFR s V-TEC a tam docházelo k přechodu z 2 na 4 ventily právě v těch otáčkách,kde se pohybuješ nejčastěji. A když si to fakt dobře trefil,tak to dost cukalo ... Proto byla VFR 800 bez V-TEC podle mě lepší a navíc se mi líbila i víc ... A dobře se mi na ní jezdilo.
Kluci, odbočím. Vím, že je to velmi, velmi obecné a vše záleží na přístupu k technice. Kolik km (běžně) vydrží pohonné ústrojí? Myslím tím, než bude zapotřebí řešit zásadní opravy v pohonu. 100.000 km +-? Jde mi o to, zda je či není jedno, jestli má motka 30, 50, nebo třeba 100.000 km.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20 SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40 DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Libore toto je čistě individuální. Jak se k tomu kdo chová. 4T vydrží víc jak 2T, a třebas to VFR dá jedno 100 tkm v pohodě (rozvody ozubenými koly), ale druhé když majitel bude vůl tak třeba jen 30. Durexoj GS se k té 100 (tuším že) blíží, a i supersporty k ní kouknout můžou. Můj 50 tkm.
Ale toto spíš otázka na Durexe....