Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Ach ty předsudky...
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Oč jde?To je nějaký náš výrobek?Jen se ptám.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Máš to hned na titulní straně (viz dříve vložený obrázek ČMN). Pozor, nepojmenovávat, jinak mne Durex zabije!
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jinak tu někdo napsal (Pepe?), že o gumách Pirelli Angel vlastně ani nevěděl. A to jsou právě ty správné gumy - nic ti nepřipomíná, že by ses jimi měl zabývat. Mám je na motorce také a rovněž o nich nevím.
Jo a Pedrovi dodatečně děkuji za jeho příspěvek k Denso Iridium v jeho bývalé motorce! I já je mám v obou jednostopých strojích a nemohu si je vynachválit - ve srovnání s NGK z prvomontáže. Např. ve skútru mi s NGK otáčkoměr nikdy nešel přes 8200 ot./min., což jsou přesně otáčky nejvyššího deklarovaného výkonu, zatímco s Denso Iridium točí běžně do 9000, s kopce dokonce 9200. U motorky nevím, neboť při vytáčení motoru "až za roh" mám obvykle úplně jiné starosti než zrovna sledovat budíky...
Jo a Pedrovi dodatečně děkuji za jeho příspěvek k Denso Iridium v jeho bývalé motorce! I já je mám v obou jednostopých strojích a nemohu si je vynachválit - ve srovnání s NGK z prvomontáže. Např. ve skútru mi s NGK otáčkoměr nikdy nešel přes 8200 ot./min., což jsou přesně otáčky nejvyššího deklarovaného výkonu, zatímco s Denso Iridium točí běžně do 9000, s kopce dokonce 9200. U motorky nevím, neboť při vytáčení motoru "až za roh" mám obvykle úplně jiné starosti než zrovna sledovat budíky...
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Bacha. Jsou dvoje. GT a ST.Pirelli Angel
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
GT to určitě nejsou.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jo,PePemu dik. Zvolim ST,GT nebo DUroad smart. Jeste to poresim s mym mechosem. Nejdriv vsak chci,aby se projel na Z8,co tam mam. Jestli je chyba v nich nebo ve me. Na minule SV,jsem si byl znatelne jistejisi s DU. Sundat gumii se 4mm,se mi zbytecne nechce. Do zatacek na my casty trase do a z prace,jezdim stejne rychle a jisteji na EN. Coz by byt nemelo.
J3- ,D-ir uz i v SV. Opet zmizeni te minineklidnosti pri ustalene rychlosti na zdibet plynu. Jezdim hodne tunelama,tam pri 70 na znacce,drzim 75-80 na 5ku a sametovy chod.
J3- ,D-ir uz i v SV. Opet zmizeni te minineklidnosti pri ustalene rychlosti na zdibet plynu. Jezdim hodne tunelama,tam pri 70 na znacce,drzim 75-80 na 5ku a sametovy chod.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
K tomu CFM: která že to cenově dostupná motorka má dnes regulaci odskoku tlumení vpředu i vzadu? Moje tedy rozhodně ne, nemluvě o tom, že ani není cenově dostupná.
P.S.: Hned vedle stála Benelli - dnes rovněž výrobou někde v J-V Asii, dražší, výbavou chudý příbuzný a dílenským zpracováním při bližším pohledu horší. Holt značka...
P.S.: Hned vedle stála Benelli - dnes rovněž výrobou někde v J-V Asii, dražší, výbavou chudý příbuzný a dílenským zpracováním při bližším pohledu horší. Holt značka...
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Může mi někdo vysvětlit, v čem spočívá kouzlo jízdy v naprosto nepřirozených polohách těla na některých chopperech?
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
image-mnohý jazdia len kvoli tomu.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
moja ale GSXR to maju štandard tiež. Záleží na tom,čo je to cenovo dostupná moto.Jerry3 píše:K tomu CFM: která že to cenově dostupná motorka má dnes regulaci odskoku tlumení vpředu i vzadu? Moje tedy rozhodně ne, nemluvě o tom, že ani není cenově dostupná.
P.S.: Hned vedle stála Benelli - dnes rovněž výrobou někde v J-V Asii, dražší, výbavou chudý příbuzný a dílenským zpracováním při bližším pohledu horší. Holt značka...
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
niektoré pneu svoje vlastnosti menia s hlbkou dezénu,niektoré sa s ubudajucim dezénom rapídne zhoršuju,iné naopak napríklad RoadSmart sa s bližiacim limitom podstatne zlepšila.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Taky nechápu Mít nohy natažené dopředu a ruce nad hlavou Ale někomu zas nesedí supersport. Možná to byla blbá náhoda nebo motorka, ale jednou jsem si na choppera sedl. Byl to tak nepohodlnej posez, že jsem si ani nezapamatovat na čem to vlastně sedím. Asi nikdy víc.Jerry3 píše:Může mi někdo vysvětlit, v čem spočívá kouzlo jízdy v naprosto nepřirozených polohách těla na některých chopperech?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Mě by po projíždce chopperem odešla ramena, nedal bych ty zdvižené ruce
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
To aby se lépe opalovali za jízdy.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50