Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
KazdyTydenMontuji.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
No řekl bych že v současné době už ne
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
To doufam. Na duchod uvyzuji nad D 390
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jo, takový malý koník, na kterého bych i já vylezl (dostal na zem). Akorát je příliš holý...
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jo každý týden motor je doba dávno pryč. Tyhle LC8 jsou povedený a 150 000 km není problém. Je sice o necelé 2 cm nižší než brambora,ale zvednu to,že bude na stejno. Jinak ergonomie naprosto totožná s GS. Akorát je to o 60 kg lehčí a je to sakra znát Jinak se s tím teprve učím,ale na silnici je to lepší jak gs,teda pro sportovní ježdění. V lehčím terénu je to horší. Je to dole moc ucukaný. V tomhle je GS nedostižný. Ale uvidím,jak se to bude chovat na špalkách. Jinak spotřeba potěšila. Od 5,8 do 10l. 2 lidi a plně naloženo. Ještě uvidím na okruhu Ale na našich cestách se budou trápit supersporty dost dobře. Ostatně to šlo i s GS
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jardo, delaj na to ram i kufr, dozadu, padaky.
Perfekt se na nem sedi, ovladatelny, lehky ale nekrouti se. Multifunkcni na cely rok. Posez delali asi na me a moji kostru
Perfekt se na nem sedi, ovladatelny, lehky ale nekrouti se. Multifunkcni na cely rok. Posez delali asi na me a moji kostru
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Ano. Na mašině si musíš sednout napoprvé. Jak prdel na hrnec. Když tam něco nepasuje - špatné....Pedro píše:Perfekt se na nem sedi....Posez delali asi na me a moji kostru
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Ano. Takhle presne jsem to mel s Hornikem. Nic jsem neprenastavoval, nemenil..., na rozdíl od predchazejicich moto.
Asi to je i tim, ze je po drobne italce. Proto si ho ponechavam, bo mi sedi i technicky, i s nestardantnim prevodem. Ten z domu pujde s moji rakvi... (pokud se na nem nepokadi neco zasadniho, coz asi nehrozi)
Pred pristi sezonou, dostane velky servis plus gumii.
Asi to je i tim, ze je po drobne italce. Proto si ho ponechavam, bo mi sedi i technicky, i s nestardantnim prevodem. Ten z domu pujde s moji rakvi... (pokud se na nem nepokadi neco zasadniho, coz asi nehrozi)
Pred pristi sezonou, dostane velky servis plus gumii.
- Colommbo
- Příspěvky: 9944
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
A další šampion je pryč... https://www.sport.cz/moto/motocykly/cla ... tml#hp-sez
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Ani ta zubatá s kosou asi není spravedlivá
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9944
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Je to smutný a už by to mohlo stačit...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Osoby, které, ovlivnily muj zivot od mladi.
Tento zavodnik, Nicky, ucetni Fantozzi, Schimanski, Bud Spencer, frontman Motorhead, kytarista Status Quo...
Vse za rok.
Tento zavodnik, Nicky, ucetni Fantozzi, Schimanski, Bud Spencer, frontman Motorhead, kytarista Status Quo...
Vse za rok.
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Je to smutná zpráva a opravdu každou chvilku někdo odchází ...
Nicméně aby se nám tu z toho nestala černá kronika,tak pro odlehčení sme na olej foru a v sekci moto.
Takže výměnou oleje u kačeny se trefím úplně do černýho. Nicméně žádnej dopravní prostředek není dokonalej a to myslím jak jízdně a taky servisně. Ačkoliv má KTM mnoho výhod a to i servisních,tak rutinní výměna oleje mezi ně rozhodně nepatří. Nejde ani o složitost,jako spíš o časovou náročnost. Je to vlastně takovej obřad Nejprve se musí rozhodit celej levej bok a pak kvůli suché skříni se musí vypustit klasickým vypoušťákem cca pulitr z motoru. Vyndat filtr. Vypustit olejovou nádobu u chladiče vypoušťákem. Pak ještě odmontovat hadici a vyčistit sítko nádoby. Ještě vyčistit sítko dole v motoru. Vyměnit vložku filtru a pak se to může zase složit Co kvituju je fakt,že každý vypoušťák má magnet …
https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5A29B627
Nicméně aby se nám tu z toho nestala černá kronika,tak pro odlehčení sme na olej foru a v sekci moto.
Takže výměnou oleje u kačeny se trefím úplně do černýho. Nicméně žádnej dopravní prostředek není dokonalej a to myslím jak jízdně a taky servisně. Ačkoliv má KTM mnoho výhod a to i servisních,tak rutinní výměna oleje mezi ně rozhodně nepatří. Nejde ani o složitost,jako spíš o časovou náročnost. Je to vlastně takovej obřad Nejprve se musí rozhodit celej levej bok a pak kvůli suché skříni se musí vypustit klasickým vypoušťákem cca pulitr z motoru. Vyndat filtr. Vypustit olejovou nádobu u chladiče vypoušťákem. Pak ještě odmontovat hadici a vyčistit sítko nádoby. Ještě vyčistit sítko dole v motoru. Vyměnit vložku filtru a pak se to může zase složit Co kvituju je fakt,že každý vypoušťák má magnet …
https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5A29B627
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Colommbo
- Příspěvky: 9944
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
A tož to si sa gde všecko naučil toto...?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Olej v KTM? Takže spíš CDM. Celý den montuji
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF