Motorky a o motorkách všeobecně

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9939
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Text jsem pochopil, ale asi jsem na češtinu příliš velký puntičkář - pokud někdo napíše "jediným motocyklem na světě s přeplňovaným kompresorem...", vyplývá z toho jedno jediné - že je přeplňovaný kompresor... :P Kawasiki už je jen kyselou okurkou na dortu... :roll:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pedro »

Text je pekelny.
Nezajima mi,stejne jako onen stroj.
To Brembo,hm,to je jiny kafe...
No civilnejsi TeLatko.

Teda jeho stroj...
Hombre
Příspěvky: 1881
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Hombre »

No nevím, asi jsem mimo dobu, ale pro mne mašiny ,pomalu veteráni, oslovují vice, než ta novodobá monstra, ve kterých na každém kroku je znát úspora na úkor životností a kvality.
Proto jsem rád za mašinu 20 let starou, která levou zadní podělá novodobé vyhoněné "malorážky".
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Ten text psal nějakej exot :D Já teda taky s pravopisem a obecně češtinou válčím,ale když něco někam píšu pro vícero lidí,tak se snažím,aby to vypadalo … Ale to už musí posoudit jiní 

Tak to mě zase H2R docela bere a vůbec bych se nestyděl za možnost se projet a zatahat :D Ona by i „obyč“ H2 stačila

Hombre,předně chci popřát úspěšné oživení.

Co se dalšího týká,tak všechno má svoje. Mě se taky líbí stará klasika z devadesátek. Pro svoji syrovost. Nicméně i mezi novejma motorkama se najde pár kousků,který můžu. A i když bych si je nekoupil (buď je to drahý (teda pro mě) a nebo v podstatě na naše silnice nepoužitelný),tak po svezení se na nich sem byl naprosto unesen. A je to o tom,jak ten potenciál dokážeš využít. A ještě k tý ceně. Ono to vlastně zase tak drahý není,protože v podstatě je to technika ze superbiků pár let zpět. Takže půl mega,vlastně v tomhle kontextu není vůbec špatný a navíc to kopíruje cenu oněch zbožňovaných motorek z devadesátek,když třeba limitka GSXR 750 stála 23 390 DM a to sme v roce 1990 a kolik se tehdy vydělávalo …

A ono užít si quick shift nahoru a dokonce i dolů,špičkový brzdy,nebo elektronický podvozek,kde si jedním kliknutím během vteřiny změníš nastavení podvozku,nebo kontrola trakce,co tě ale pustí do blbin … Jo je to zábavný a jde si to užít. Ale slyšet třeba starý vzduchem chlazený GSXR,tak to je taky porno … Nejede se na tom zase tak nejlíp a všechno je horší než dnes,nebo i před 10 rokama,ale je to prostě zážitek
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27492
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Durex píše:....když třeba limitka GSXR 750 stála 23 390 DM a to sme v roce 1990....
Honda NR 750 byla za 98 000 DM :twisted: V podstatě totéž co teď ta H2R. Okolo míče a půl :mrgreen: Jsou to rarity.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Tak H2R není zas až taková rarita. Tu raritu nebo spíš to něco navíc dělá její kompresor. Tam měli zelení největší problém. Myslím si,že daleko větší konstrukční oříšek byl právě u NR a třeba v pístním kroužku. Taky se dost zapomíná na pneu. Vzpomínám si,jak v roce 2000 před příchodem ZX12 byl problém s pneumatikou. Při 300 km/h bylo (ono je stále) takové tření,že to žádná dosavadně vyráběná pneu nevydržela déle,než desítky vteřin ... zajímalo by mě,jak dlouho vydrží max kalup dnešní pneu u H2R ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27492
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Durex píše:....daleko větší konstrukční oříšek byl právě u NR a třeba v pístním kroužku....
Údajně největší - utěsnit oválný píst při všech teplotách. Nakonec byly ty kroužky vyrobeny ze čtyřech?? různých materiálů (podle teplotní roztažnosti v ohybu a na delší a kratší straně). :shock:
Obrázek
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Tak co si vzpomínám já,tak kroužek byl "jen" ze tří materiálů
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9939
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Ale to je opravdu krásný...! :wink:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Aneb jak docílit toho,aby 8 válec mohl jezdit (alespoň chvilku,než jim to zakázali na základě předpisu ze začátku století,že píst musí mít kruhový tvar) spolu se 4 válci a porážet je :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Někdy to ty kluci nemají lehké ...
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=59622596

Jo a neměl by někdo zájem o jednorychlostní babettu? Po částečným servisu. Celkově hodně zachovalý stav a vše plně funkční. Není potřeba investic a startuje na šlápnutí ... Ten píst z horního obrázku je z jiné moto - to jen pro upřesnění :lol:
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=592B8C58
Obrázek
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27492
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

To je ten Tvůj "rychlík" :?: :P

Dík za opravu čryř/tří materiálů na kroužky - nevěděl jsem už přesně :oops: ale zas vím že....
Durex píše:Aneb jak docílit toho,aby 8 válec....
to nebyl 8 válec ale 8 ventil, resp. V4 32V.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9939
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Vpodstatě byl, sice pseudoV8, ale byl a krásnej! :wink:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Pitris píše:to nebyl 8 válec ale 8 ventil, resp. V4 32V.
To já vím,ale jak píše colommbo. Fyzicky 4 vál,ale v podstatě je to V8 a o to šlo. Jak získat více výkonu,při zachování objemu i počtu válců .. A tak vzniklo toto řešení. Všichni z toho byly paf a nikdo nemohl konkurovat. Až pak kdosi našel pravidlo - hóóóóódně starý - nicméně pořád platný a to znělo tak,že píst musí mít kruhový tvar. A to poslalo celou NR 750 do kopru ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27492
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Durex píše:....to poslalo celou NR 750 do kopru ...
Bohužel :( Honda měla na tom motoru několik patentů. A bylo to i o tom, co všechno jde udělat. Ten motor šel při vývoji údajně na brzdě 2hodiny při 30-ti t/ot.
Obrázek
Obrázek
Jo, to byla věc :shock: :wink:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Odpovědět