Motorky a o motorkách všeobecně

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Tady nejde o to,že by si rejpal do mého BMW. Nemám problém přiznat,že je BMW mrdka :D Ale zrovna podvozek má bezkonkurenční a jde to položit opravdu až na stupačku,potažmo válce a s naprostou jistotou. O té si můžeš nechat na SV akorát zdát. Jinak SV je opravdu lehoučká motorka :D Takový chrastítko :D Těžkou motorku beru třeba tátovu Electru,která má 4 metráky :D Jinak ty pořád operuješ s tou váhou. Ale je zapotřebí si ujasnit,na co to chceš. Když budu chtít řádit co nejdéle na motokrosový trati nebo na nějakém přírodním okruhu,tak sáhnu po 125 2T … Ale na tom by si asi přes půl evropy nechtěl jet … takže jen se zaslepeně koukat na váhu prostě nejde. A pokud rád cestuju a občas chci pojezdit po lese,projet si v klidu po trati, a dát si na zátach Corvatsko,tak určo sáhnu po těžším GS než po tvém bývalém gasu nebo nedej bože SV :D
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Itall

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Itall »

Když chceš jezdit dlouho po MTC trati, nebude 2T 125 to pravé. Je moc ostrá, všechno nebo nic. Méně unaví vhodně zvolený motor vyššího objemu nejspíše 4T. Větší vliv, než pár kilo hmotnosti - za neextrémních podmínek - má pak charakteristika motoru.
Pozoruji, že SV se moc dobře v zatáčkách neovládá. Ale třeba to jen neumím.
Itall

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Itall »

Ovšem BMW jsem vždy považoval za solidní stroj, tedy jakostní. To nic neříká o jeho zábavnosti.
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

No vidíš a já si v jeden den mohl vyzkoušet celou produkci KTM a nejvíc mě sedla vostrá 125 2T :lol: Nemyslím si,že by si to neuměl,ale ten podvozek na SV prostě není nic extra. A navíc na můj vkus je to až moc hubený :lol: Kde jsou ty doby jakosti u BMW :lol: Každopádně já tenhle předpotopní model vybral pro svojí nesmrtelnost a obětoval jsem tomu i míru zábavy (kam se to hrabe na nový KTM ADV),ale přesto sem si vybral správně - mě to baví. Na silnici častokrát narazíš na svoje hranice popřípadě hranici pneu,než na hranici podvozku. A v terénu to vyjede neskutečný věci. Samozřejmně musíš brát v potaz 270 kg živý váhy. Ale pro lidi velký postavy je to hračka - teda pokud člověk není chcíplotina :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Itall

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Itall »

Rozdíl je co mě baví a co mi sedí oproti tomu, co vydržím dlouho :idea: . Ale může být, že třeba i 125 2T. Já jsem na pořádné 125 2T (aby měla kolem 40k) vlastně ani nejel. Jinak celkem na všech "terénních" objemech ano. Dvácy mě nebaví, ale jet se na tom dá palba, moc pěkná i na pohled :wink: .
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Tak pokud budeš mít tu možnost,tak se svez,protože je to pecka. 80 kilo a 40 koní je opravdu záruka zábavy. Navíc je to hodný,takže to hned nikoho neshodí ze sedla,jako třeba 450 ve 4T ... navíc na tom sem se bál jet víc,jak 1/4 plynu,kdežto se 125 ccm to byl full gas :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Itall

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Itall »

Mě netěší motory, co moc točí. To zas oželím pár kilo navíc, aby motor nebyl extrémně namáhán. Já nejsem mechanik a potřebuji, aby mi to dlouhodobě jezdilo bez výměn kde čeho. Motorku s "dvácovým" charakterem motoru jsem měl Pragu ED250. Myslím to tak, že se jelo v terénu "furtfull", ale to bylo 7000 rpm, necelých 40 k s vymontovaným vyvažovákem. Tak to mi nevadilo :D .
Jsou rozdíly mezi motory stejného objemu a koncepce. Yamaha 450 mi byla nepříjemná v MX i enduru, jede nesmyslně, Honda CRF 450 zas byla příjemná moc.
Uživatelský avatar
Pitris JUNIOR
Příspěvky: 1797
Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris JUNIOR »

Zdravíčko pánové, ohledně toho "srazu" co má být příští týden v Krucemburku, by mě i "Seniorovi" vyhovovala spíš až neděle... Bylo by možný to přehodit na neděli ?? Něco mě do toho skočilo ... :roll:
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Itall

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Itall »

Klidně v neděli. Mě do toho skočil sobotní úklid, který jsem již redukoval na 1x za 14 dní, hrome... 8)
Itall

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Itall »

Ovšem tak hezky, jako tento víkend, už nebude... :cry: Motorkářů jezdily mraky.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27494
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Jo, na silnici bylo přeplněno :( My jsme přijeli domů před šestou večer a ještě jsme kousek s mladým vyjeli, ale nebylo to ono. A ještě se už začalo smrákat.... ale CBR kobylky jsme provětrali :wink:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Itall

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Itall »

Dnes jsem taky provětral koníky po dálnici z Prahy. Když jsem tam měl henten nový olej a ošetřený řetěz, bylo potřeba ještě vyhnat pavouky z výfuku (to v servisu nedělají a ještěže tak, za ošetření řetězu počítají 350,- Kč). Topfofr už se moc nevylepšil, jen na 215 km/h :oops: . Víc to fakt nejede ani z kopce. Tím jsem ukončil zkoušení 8) .
Na motosraz jedou jen Pítrisojc a já nebo jak? Že nikdo nic neříká, nemá se to zrušit? :?:
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9940
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Já neříkám tak ani tak, ale chystám se až do Poličky... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27494
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

A do které Poličky :?: nebo že by do poličky / regálu / postele :?: :mrgreen: Já měl za to že k Pecinům :shock: :wink:
Ale je fakt, že v Poličce bylo taky prima. A měli tam dobře načesnekovaný langoš a hruškový džus :P
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27494
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Itall píše: Na motosraz jedou jen Pítrisojc a já nebo jak? Že nikdo nic neříká, nemá se to zrušit? :?:
Já nic rušit nebudu. Pokud někdo nahoře nepustí moc vody, tak s mladým jedem.
A možná vezmeme i "Pitrise nejstaršího" :P Že by táta provětral svoje sedmpade VFR 8)
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Odpovědět