Mogul Moto
Moderátor: Colommbo
Jo, pokud má někdo spolehlivý a levný "zdroj" oleje, mohou mu ty ceny připadat vyšší.
Ale 170,-Kč za litr Mogulu Moto 4T 10w40 či Sunoca 4T GP Sport 10w40, nebo něco kolem 250-ti korun za litr "esterového" Motulu 5100 10w40 nebo 10w50 nebo asi čtyři stovky za litr opravdu plněsyntetického Motorexu Power Synt 4T 5w40 či Motulu 300V Factory Line 4T 15w50 asi fakt není pro normální "nevyvolené" špatná cena za to, co ten olej nabízí.
Ale 170,-Kč za litr Mogulu Moto 4T 10w40 či Sunoca 4T GP Sport 10w40, nebo něco kolem 250-ti korun za litr "esterového" Motulu 5100 10w40 nebo 10w50 nebo asi čtyři stovky za litr opravdu plněsyntetického Motorexu Power Synt 4T 5w40 či Motulu 300V Factory Line 4T 15w50 asi fakt není pro normální "nevyvolené" špatná cena za to, co ten olej nabízí.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
To mastnák: No a ty seš snad důchodce nebo co? Ukaž mi takovýho,kterej by přijel v 5-ti stupních do Kutný Hory na dvou kolech ... To cebro je sice točivější,ale je to nejhodnější motorka ze všech 6-tek.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Otázka: Děláte něco přes zimu nebo jen tak lenošíte? Pro inspiraci: Synchronizace klapek http://www.youtube.com/watch?v=9vi8pPQ0n_8
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Ty "dědku" kolik roků je mezi námi To už je víc let mezi Tebou a mým tátou, který jezdí na (jak říkáš) "točáku" taky. Ono to VFR "umí" taky skoro 12000 Ale závodník už taky nejsem, i když občas ji "protáhnu". Od 10-ti do 13-ti tisíc je to fakt "hukot"mastnák píše:.....Navíc Pitris je mladej kluk = závodník...
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
A to když jel tam, tak to bylo ještě dobrý - to bylo pěkných 5°C, a slunečno. Když jel zpět, tak tuším že bylo k nule, a svítil tak akorát měsíc Ale stejně byl frajer, že přijel na mašiněDurex píše:.....Ukaž mi takovýho,kterej by přijel v 5-ti stupních do Kutný Hory na dvou kolech....
Pomalu a postupně dáváme dohromady Bandita, co má brácha - brzdy, gumy a motor. Seřídit, a co jde tak vyměnit. Asi 4roky stál v garáži, než jsme se do něj pustili. On měl brácha trošku jiný starosti, a nebyl na moto čas, ale letos už vyrazí taky....Durex píše:.....Děláte něco přes zimu nebo jen tak lenošíte?....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
No jo,já měl GSX600F a tam byl motor,kterej byl pak použit a seškrcen do Bandasky. To GSXF celkem jelo,ale když jsem si sednul a projel bandita, tak jsem byl zklamanej. Dole se nic neděje, střed je takovej nijakej a ve vrchu jsem čekal, že se něco stane,ale nic se nestalo. Hrozně lineární a moc hodnej motor. Ale neskutečně nesmrtelnej. Je jasný, že někomu ten průběh vyhovuje,ale mě to zklamalo. Tak jako další spousta motorek. Ale o tom třeba zase příště
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Však to brácha má jako "výletníka". Ale zeptám se Tě na svíčky - asi "půjdem" do NGK, ale co myslíš - normální, platinový, nebo iridiový?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
No vzhledem k tomu, že je to karbec,tak není problém svíčky ulejt. NGK jsou obecně hrozně náchylný.Jak se jednou ulejou,tak je po nich. Nejen vlastní zkušenost. Já mám velice dobrou zkušenost s Briskem. Každýmu,komu dělám servis na motorce, tak dávam Brisky. Zatím žádná reklamace. Jen pozitiva a dobrý starty Myslím, že tam bude Brisk AR10S. Naposledy jsem je dával do Yamahy 600 Thundercat. Ten dotyčnej se s tím vůbec nemazlí. Jinak já osobně jsem pro standartní svíčky a měnit častěji,než iridium a nechávat je tam 60 000 km. I když já momentálně jezdím irid. Densa. Ale měl jsem je za dobrou cenu. jinak bych dal taky Brisk.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Ještě doplním,že jsou levnější než NGK, odolnější a udělají stejnou službu. Doma makaj v: HD 1600 Electra Glide, Yamaha 535 Virago, ER5, Suzuki VS 800 intruder a naprosto výtečně. Třeba ten intruder je na seřízení karbeců naprosto katastrofální. A tak ulejt to není fakt problém. Když se ulejou,tak očistit a pak zase makaj. Tohle NGK neumí
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Dík, bude to ale stejně na bráchovi..... I když on je v tomto jako já, raději ty lepší, ale měnit častěji - žádný "longlife" interval. Já mu radil iridiový tak na 20tkm. Nemá je i Brisk?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Je mi to jedno,ale to zvládne brisk 170 kč úplně stejně,jako iridiovka za 500 kč. Když si to vynásobíš 4x tak už je to znát. Pokud ty prachy na to jsou,tak není co řešit,ale jinak je to fakt zbytečný. Nic ti to nepřinese krom toho, že můžeš říct: "Mám je tam " A i na bandit fóru si ty brisky chválej. Nechci tady agitovat,ale jsou to fakt dobrý svíčky za luxusní cenu
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis