Mogul Moto

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27495
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Jo, pokud má někdo spolehlivý a levný "zdroj" oleje, mohou mu ty ceny připadat vyšší.
Ale 170,-Kč za litr Mogulu Moto 4T 10w40 či Sunoca 4T GP Sport 10w40, nebo něco kolem 250-ti korun za litr "esterového" Motulu 5100 10w40 nebo 10w50 nebo asi čtyři stovky za litr opravdu plněsyntetického Motorexu Power Synt 4T 5w40 či Motulu 300V Factory Line 4T 15w50 asi fakt není pro normální "nevyvolené" špatná cena za to, co ten olej nabízí.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Moja

Příspěvek od Moja »

Proto používám Mobil1 4T 15W-50 umí toho jak všechny tyto oleje dohromady.Hlavně řazení.Ale málo kdo ho zná. :wink:
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Příspěvek od Pedro »

No jo ale racing,to je pro točáky,tedy nic pro mě. To možná Pitris s 6ti kilem,ten se musí točit. Navíc Pitris je mladej kluk = závodník...
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Durex »

To mastnák: No a ty seš snad důchodce nebo co? :lol: Ukaž mi takovýho,kterej by přijel v 5-ti stupních do Kutný Hory na dvou kolech ... :wink: To cebro je sice točivější,ale je to nejhodnější motorka ze všech 6-tek.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Durex »

Otázka: Děláte něco přes zimu nebo jen tak lenošíte? Pro inspiraci: Synchronizace klapek :wink: http://www.youtube.com/watch?v=9vi8pPQ0n_8
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27495
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

mastnák píše:.....Navíc Pitris je mladej kluk = závodník...
Ty "dědku" :lol: kolik roků je mezi námi :?: To už je víc let mezi Tebou a mým tátou, který jezdí na (jak říkáš) "točáku" taky. Ono to VFR "umí" taky skoro 12000 :lol: Ale závodník už taky nejsem, i když občas ji "protáhnu". Od 10-ti do 13-ti tisíc je to fakt "hukot" :wink:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27495
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Durex píše:.....Ukaž mi takovýho,kterej by přijel v 5-ti stupních do Kutný Hory na dvou kolech....
A to když jel tam, tak to bylo ještě dobrý - to bylo pěkných :lol: 5°C, a slunečno. Když jel zpět, tak tuším že bylo k nule, a svítil tak akorát měsíc :P Ale stejně byl frajer, že přijel na mašině :wink:
Durex píše:.....Děláte něco přes zimu nebo jen tak lenošíte?....
Pomalu a postupně dáváme dohromady Bandita, co má brácha - brzdy, gumy a motor. Seřídit, a co jde tak vyměnit. Asi 4roky stál v garáži, než jsme se do něj pustili. On měl brácha trošku jiný starosti, a nebyl na moto čas, ale letos už vyrazí taky....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Durex »

Tak bandaska. 12-ka nebo 6-ka?
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27495
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Šestistovka s polokapotáží - z roku (tuším že) 1996. Taky solidní svezení, ale je to "beránek".
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Durex »

No jo,já měl GSX600F a tam byl motor,kterej byl pak použit a seškrcen do Bandasky. To GSXF celkem jelo,ale když jsem si sednul a projel bandita, tak jsem byl zklamanej. Dole se nic neděje, střed je takovej nijakej a ve vrchu jsem čekal, že se něco stane,ale nic se nestalo. Hrozně lineární a moc hodnej motor. Ale neskutečně nesmrtelnej. Je jasný, že někomu ten průběh vyhovuje,ale mě to zklamalo. Tak jako další spousta motorek. Ale o tom třeba zase příště :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27495
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Však to brácha má jako "výletníka". Ale zeptám se Tě na svíčky - asi "půjdem" do NGK, ale co myslíš - normální, platinový, nebo iridiový?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Durex »

No vzhledem k tomu, že je to karbec,tak není problém svíčky ulejt. NGK jsou obecně hrozně náchylný.Jak se jednou ulejou,tak je po nich. Nejen vlastní zkušenost. Já mám velice dobrou zkušenost s Briskem. Každýmu,komu dělám servis na motorce, tak dávam Brisky. Zatím žádná reklamace. Jen pozitiva a dobrý starty :) Myslím, že tam bude Brisk AR10S. Naposledy jsem je dával do Yamahy 600 Thundercat. Ten dotyčnej se s tím vůbec nemazlí. Jinak já osobně jsem pro standartní svíčky a měnit častěji,než iridium a nechávat je tam 60 000 km. I když já momentálně jezdím irid. Densa. Ale měl jsem je za dobrou cenu. jinak bych dal taky Brisk.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Durex »

Ještě doplním,že jsou levnější než NGK, odolnější a udělají stejnou službu. Doma makaj v: HD 1600 Electra Glide, Yamaha 535 Virago, ER5, Suzuki VS 800 intruder a naprosto výtečně. Třeba ten intruder je na seřízení karbeců naprosto katastrofální. A tak ulejt to není fakt problém. Když se ulejou,tak očistit a pak zase makaj. Tohle NGK neumí :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27495
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Dík, bude to ale stejně na bráchovi..... I když on je v tomto jako já, raději ty lepší, ale měnit častěji - žádný "longlife" interval. Já mu radil iridiový tak na 20tkm. Nemá je i Brisk?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Durex »

Je mi to jedno,ale to zvládne brisk 170 kč úplně stejně,jako iridiovka za 500 kč. Když si to vynásobíš 4x tak už je to znát. Pokud ty prachy na to jsou,tak není co řešit,ale jinak je to fakt zbytečný. Nic ti to nepřinese krom toho, že můžeš říct: "Mám je tam :lol: " A i na bandit fóru si ty brisky chválej. Nechci tady agitovat,ale jsou to fakt dobrý svíčky za luxusní cenu :wink:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Odpovědět