A výměnu až po Itálii by motor nezvládl?A kam jedeš,jestli to není tajemství?e1H píše:Po krátkom zvažovaní som dnes znovu objednal tento u mňa osvedčený olej. Akurát teraz 4 litrové balenie, namiesto 4x 1 litra. Zbytok prelejem do litrového balenia ktoré ešte mám z poslednej výmeny. Pôvodne som chcel na túto zimu dať 0W-30, ale začiatkom jesene sa ešte chystáme do Talianska, a na tie dlhé diaľničné presuny chcem mať radšej 40-ku.
Mobil 1 New Life 0W-40
Moderátor: Colommbo
Re: Mobil 1 New Life 0W-40
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Mobil 1 New Life 0W-40
Situácia sa medzitým už 2x zmenila. Pôvodný plán bol, že na výmenu oleja pôjdem koncom augusta kvôli Slovdekre (zavolali ma kvôli testu autorizovaných servisov), ale iba nedávno som menil olej, tak sa mi ešte nechce. Táto vec je teraz otvorená, uvidíme budúci týždeň.
V Taliansku plánujeme pozrieť hlavne Toskánsko, ale možno že sa pozrieme aj do Sienny a možno aj do Ríma. Viac na juh určite nepôjdeme. Konkrétny plán ale ešte nie je, ale chceli by sme byť každý deň v inom meste.
Čo sa týka toho oleja, viem že to zvládne s prstom v nose aj 0W-30-ka, veď sám som na takúto viskozitu jazdil nejaký čas, ale pred kúpu 0W-40 boli ďalšie veci. V eshope kde som teraz objednával olej bola dobrá cena za 4 litrové balenie Mobilu, a Shell 0W-30 bol zase pomerne drahý. No, a nakoľko som objednával konkrétny olej a filter aj do Thalie mojej priateľky ktorý bol tiež za dobrú cenu, tak sa mi už nechcelo hľadať iný eshop, alebo nejak kombinovať a platiť 2x za poštovné. Okrem toho ten Mobil 1 New Life 0W-40 sa mi zatiaľ naozaj osvedčil, tak mám o jeden dôvod menej experimentovať. Tiež som radšej, ak sa oleje stále nestriedajú a nemiešajú.
V Taliansku plánujeme pozrieť hlavne Toskánsko, ale možno že sa pozrieme aj do Sienny a možno aj do Ríma. Viac na juh určite nepôjdeme. Konkrétny plán ale ešte nie je, ale chceli by sme byť každý deň v inom meste.
Čo sa týka toho oleja, viem že to zvládne s prstom v nose aj 0W-30-ka, veď sám som na takúto viskozitu jazdil nejaký čas, ale pred kúpu 0W-40 boli ďalšie veci. V eshope kde som teraz objednával olej bola dobrá cena za 4 litrové balenie Mobilu, a Shell 0W-30 bol zase pomerne drahý. No, a nakoľko som objednával konkrétny olej a filter aj do Thalie mojej priateľky ktorý bol tiež za dobrú cenu, tak sa mi už nechcelo hľadať iný eshop, alebo nejak kombinovať a platiť 2x za poštovné. Okrem toho ten Mobil 1 New Life 0W-40 sa mi zatiaľ naozaj osvedčil, tak mám o jeden dôvod menej experimentovať. Tiež som radšej, ak sa oleje stále nestriedajú a nemiešajú.
Re: Mobil 1 New Life 0W-40
Ako je to s vyberom oleja vzhladom na vek a kilometre motora.
Je nejaky kilometrovy nabeh, kde uz treba "hustejsi" olej? Ako predlzit zivot motora? Staci len sa drzat API alebo ACEA? Mozes pouzivat rovnaky olej aj do 300 ci 500 tisic km?
Je nejaky kilometrovy nabeh, kde uz treba "hustejsi" olej? Ako predlzit zivot motora? Staci len sa drzat API alebo ACEA? Mozes pouzivat rovnaky olej aj do 300 ci 500 tisic km?
- Colommbo
- Příspěvky: 9944
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Mobil 1 New Life 0W-40
Žádný kilometrový náběh nebo věk motoru (hranice) neexistuje. Prodloužit život motoru lze hlavně požíváním správného oleje a jeho včasnými a pravidelnými výměnami. Při nájezdu 300tis.km nebo půl milionu můžeš klidně stejný olej používat v případě, že je motor stále v dobré kondici a olej v nadměrné míře nespotřebovává.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Mobil 1 New Life 0W-40
Určite ten olej môžeš dať do toho motora, dobrá voľba, obzvlášť ak ideš nahradiť Magnatec.
Inak mne práve dnes prišlo aj 4L balenie tohto oleja. Stále má na obale API SN/SM. Na etikete boli texty hlavne v jazykoch strednej a východnej Európy. Vyrobené v EÚ, Francúzsko. Z boku som mal aj etiketu Lubstaru (oficiálny distribútor v SR). Trvanlivosť oleja v uzatvorenom obale je vraj 5 rokov.
Inak mne práve dnes prišlo aj 4L balenie tohto oleja. Stále má na obale API SN/SM. Na etikete boli texty hlavne v jazykoch strednej a východnej Európy. Vyrobené v EÚ, Francúzsko. Z boku som mal aj etiketu Lubstaru (oficiálny distribútor v SR). Trvanlivosť oleja v uzatvorenom obale je vraj 5 rokov.
Re: Mobil 1 New Life 0W-40
0w40 dam do skodovecky. Ta chodi po meste a trochu okolo. Uvazoval som, ze ho dam aj do Yarisa. Teraz tam mam Mobil 1 ESPFormula 5w30, ten ma hths 3,5 tato 0w40 ma 3,8 a 5w50 ma 4,4
Nemam predstavu aky velky rozdiel v tej sile toho olejoveho filmu je. Viete mi to k nieco prirovnat.
Mne sa javy ako 3,5 a 3,8 dost maly rozdiel ale asi motor to pozna.
Nemam predstavu aky velky rozdiel v tej sile toho olejoveho filmu je. Viete mi to k nieco prirovnat.
Mne sa javy ako 3,5 a 3,8 dost maly rozdiel ale asi motor to pozna.
Re: Mobil 1 New Life 0W-40
Přirovnat k něčemu ? Nevím, ale když si vezmeš A3/B3 s HTHS viskozitou minimálně 3,5mPa.s a tam kde není povolena A1/B1/A5/B5 se sníženou HTHS viskozitou která bývá obvykle někde okolo 3mPa.s se tato dát NESMÍ, tak rozdíl i 0,5mPa.s je podstatný....a "dolů" důležitější než "nahoru".
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF