Millers Oils
Moderátor: Colommbo
Souhlasím s nevhodně zvolenou cenovou politikou Millers Oils, ale to opravdu není můj problém.
"Zázračné" technologie, které jsou zde prezentovány se týkají jen olejů pro závodní "stroje" tudíž pro běžného zákazníka (a troufám si tvrdit, že takových "obyčejných" potenciálních zákazníků je zde většina) nepoužitelné, nebo minimálně krajně nevhodné!
U produktů v kategorii Motorsport se to označením NT (nanotechnologie) u převodových a 3-ester technologií u motorových olejů jen hemží, ale to jen těžko bude mít vliv na ostatní "obyčejné" řady olejů.. statně tak jako u jiných výrobců.
"Zázračné" technologie, které jsou zde prezentovány se týkají jen olejů pro závodní "stroje" tudíž pro běžného zákazníka (a troufám si tvrdit, že takových "obyčejných" potenciálních zákazníků je zde většina) nepoužitelné, nebo minimálně krajně nevhodné!
U produktů v kategorii Motorsport se to označením NT (nanotechnologie) u převodových a 3-ester technologií u motorových olejů jen hemží, ale to jen těžko bude mít vliv na ostatní "obyčejné" řady olejů.. statně tak jako u jiných výrobců.
- Millers Oils
- Příspěvky: 74
- Registrován: pon bře 02, 2009 13:22
- Kontaktovat uživatele:
Nikam jsem se nepoděl, nekontroluji to zde pouze každý den.Anonymous píše:Kampak se asi poděl Petr Vejvoda z Millers Oils ČR? Že bychom ho svými příliš technickými dotazy dokonale odradili? Zřejmě ano, jelikož není nic účinnějšího, než zareagovat na marketingové vábení několika málo technickými otázkami tzv. na tělo...
Nevím, kde jste viděl nějaké marketingové vábení, tohle téma je už celkem nepřehledné, ale na začátku byl čísi dotaz na firmu a výrobky, se kterými máme dočinění, takže proto jsem se do diskuse zapojil. Nejedná se zde ani prezentaci nějakých "zázračných" technologií, ale pouze jsem potvrzoval informace, že triester a nano částice jsou u závoddních olejů používány. Nic víc. Také je mi jasné, že tyto závodní speciality pro běžného zákazníka jsou nepoužitelné, ani to jsem zde nenaznačoval.
Žádné jiné informace, které by mohly vypadat jako reklamní jsem zde neuváděl.
Bohužel to vše vzbuzuje nedůvěru a posměch protože se jedná neznámou značku. Je to malá rodinná firma, která cpe peníze do vývoje, zatímco sousední Castrol (doslova, páč sídlí kousek od sebe) cpe peníze do reklamy a sponzoringu.
Sami jednotliví národní dovozci jsou teď bohužel za pitomce, protože po prezentaci převodových NT olejů v lednu 2009 na Motorshow v Birminghamu se informace ještě neobjevily na jejich webu, ikdyž oleje už v na trhu jsou. Takže na oficiálním webu .net jsou informace ještě o staré řadě. Na český web jsme umístili ke stažení anglický leták, který stručně o přechodu na NT oleje v některých závodních aplikacích informuje.
Co se týče data listů, u olejů, na které se tu kdosi ptal, tak jsme je umístili na web a u všech produktů jsou uvedeny základní technické informace. Data listy nejsou na webu všude, protože v rámci přechodu na novou firemní image (obaly, loga, grafika apod.) v Anglii se všechny tiskoviny předělávají graficky.
S pozdravem PV
- Millers Oils
- Příspěvky: 74
- Registrován: pon bře 02, 2009 13:22
- Kontaktovat uživatele:
CRX 75w90 NTAnonymous píše:Já bych zase uvítal info o hodnotách kinematické viskozity převodových olejů při -40 st. C. To mne totiž zajímá mnohem více, než nanočástice!
TYPICAL CHARACTERISTICS:
SAE Viscosity Grade ... 75w90
Specific Gravity @ 15°C ... 0.897
Kinematic Viscosity @ 100°C ... 17.3cSt
Kinematic Viscosity @ 40°C ... n/a
Viscosity Index ... n/a
Pour Point °C ... n/a
Brookfield Viscosity @ -40°C ... 88,000 mPas
CRX 75w140 NT
TYPICAL CHARACTERISTICS:
SAE Viscosity Grade ... 75w140
Specific Gravity @ 15°C ... 0.874
Kinematic Viscosity @ 100°C ... >24.0cSt
Kinematic Viscosity @ 40°C ... n/a
Viscosity Index ... n/a
Pour Point °C ... n/a
Brookfield Viscosity @-40°C ... 149,000 mPas
Tady jsou jejich stránky - dá se to tam všechno najít - a nevypadá to vůbec špatně.luk.zah píše:technické listy bych prosil pro oleje:
10W40 - A3/B3
5W40 - A3/B3
5W50 - A3/B3
- to vše z Vaší produktové řady premium. Děkuji.
(Uživatel "Millers Oils" dal odkaz na ně až teď, a na jiné vlákno - doufám, že se nezlobí....)
http://www.millersoils.cz/index.php?id_ ... me=PREMIUM
našel jsem něco na téma které tu vyvolalo před delší dobou posměch...
http://www.kaps-transmissions.com/news- ... -1130.html
http://www.kaps-transmissions.com/news- ... -1130.html
ma niekto skusenosti s XFD 5w-40?
http://www.millersoils.net/M3_cgi/mille ... e&cart_id=
co si myslite ako je natom s porovnani s liqui moly Synthoil High Tech 5W-40? (pre ten som viac menej rozhodnuty ale o mileroch pocujem len chvali)
vseobecne su ludia s milerom spokojny (o aditive do nafty som pocul len same chvali...mozno skusim a porovnam s VIF) ale ked porovnavam
xfd vs lm tak najpodstatnejsi rozdiel je vo viskozite 156 vs 170
ostatne parametre su viac menej rovnake...
pre motor s 205.000km a chytenimi hydrostelmi je asi lepsie hustejsi olej?
http://www.millersoils.net/M3_cgi/mille ... e&cart_id=
co si myslite ako je natom s porovnani s liqui moly Synthoil High Tech 5W-40? (pre ten som viac menej rozhodnuty ale o mileroch pocujem len chvali)
vseobecne su ludia s milerom spokojny (o aditive do nafty som pocul len same chvali...mozno skusim a porovnam s VIF) ale ked porovnavam
xfd vs lm tak najpodstatnejsi rozdiel je vo viskozite 156 vs 170
ostatne parametre su viac menej rovnake...
pre motor s 205.000km a chytenimi hydrostelmi je asi lepsie hustejsi olej?